Hier nog niet ongesteld maar denk wel dat het ook hier eraan zit te komen hoor. Ben benieuwd, wel krampjes steeds
Aaaah jeetje: Ik zit opeens onder de hele kleine spikkeltjes.....geen puistjes...maar kleine inni minnie bultjes. mn hele armen zitten vol en schouders en rug......jeukt als een mallen al hele dag......Waar kan dit vandaan komen??? ben nergens allergisch voor.....ook geen nieuw wasmiddel......
Even Google op warmte uitslag,,,denk dat dat het is... Niks ernstigs en gaat vanzelf weer over, succes ermee Voor de rest... Kom op we hebben nog wat roze nodig voor het rode lijstje Niet leuk zo... Hopelijk volgende maand meer geluk...
Maar heb hele dag binnen gewerkt......en het begon 2 dagen geleden al met een paar. Ik kan juist heel goed tegen de warmte.....ben colombiaanse dames Dus dat kan het niet zijn hihihi Hopelijk hormoontjes
Bonsoir! Hier een berichtje uit het zonnige Frankrijk! Net even een aantal pagina's bij gelezen.. pff wat een verhalen weer! Een hoop rood. Veels te veel! Hier nog geen ongi. Donderdag of vrijdag mn nod. Ook nog geen symptomen dat mn ongi er aan zit te komen. Hopelijk een roze streep komend weekend! Ben iig trouw mn tarwekiemolie, etos zwanger worden en granaatappelsap blijven gebruiken. Daar kan het niet aan liggen! Lijkt mij ook leuk als deze club blijft voortbestaan! Wil iemand mij toevoegen?
Ik ga ook morgen testen en dan ga ik ook op roze! Want dit kan echt nie, zoveel rood! Ben wel dan beetje vroeg met testen maar ach! Ik heb alle kwaaltjes van toen ik de vorige keer zwanger was, dus kom maar op met die test! 😁 (Jeetje wat een zelfvertrouwen he? Verbergt het de onwijze spanning en de onzekerheid voor te testen morgenochtend?)