Ik heb ook wel es 4/5 dagen na menstruatie bijna positieve ovutesten gehad... Daarna niet meer en ruim week later weer wel zo raar. Hier nu weer veel meer cervixslijm. Zag gisteren wat helder, maar geen streep op de ovutest. Wel al regelmatig sex gehad dus hoop dat we de trend door kunnen zetten....
Denk dat ze hier ook af en daarna weer op zullen lopen. Ben benieuwd. Ben gestopt met Etos zwanger worden. Had ineens het idee dat dat mogelijk invloed had op mijn gekke menstruaties.
Hmz dat heb ik nog niet eerder gehoord. Kan het nergens anders door komen? Meestal zorgen die pillen juist dat alles "beter" verloopt. Mijn cyclus was vorige ronde ook raar. Maar ik ben wat kgs afgevallen dus ik weet waar het door komt. Er kan zoveel zijn waardoor je cyclus verandert dat het heel vervelend is als het niet direct duidelijk is voor je
Als je op internet zoekt zie je wel dat er heel wisselende ervaringen mee zijn. In elk geval kan het geen kwaad om te stoppen. Slik nu alleen foliumzuur.
Hier voorlopig toch nog geen duidelijk streepje op de ovu-test... Gelukkig maar want ben vanaf morgen ook 2 dagen van huis voor het werk. Als die voorbij zijn, komt de vruchtbare periode er stilletjes weer aan
Hoi meiden Ik zie alweer een paar bekende namen. Helaas op rood en een nieuwe ronde mag ik erbij Spinnekop 44 jaar ronde 5. Derde kindje nod 5 aug Succes allemaal . Denk en doe roze!!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (1) Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje 31jul: (2) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 1 aug: (10) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi Bam Mam Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (3) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1ste kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje 5 aug: (3) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje 6 aug: (3) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje 7 aug: Datumloos (4): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde Clomid, 1e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 35 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Dacht ik ook... en hoop ik stiekem toch ook wel Wel herkenbaar, van dat spieken in andere lijsten! En ik kijk geregeld ook eens in de huidige lijst om te zien welke dames (welke leeftijden, hoeveelste kindje) er gelijk lopen met mij of al langer bezig zijn... Troost me dikwijls ook wel. En inderdaad, ik heb ook het idee dat ik er 'nog' blijer mee zal zijn... gewoon omdat we toch al lang bezig zijn en lang aan het wachten zijn! Ik blijf mezelf (en anderen) ook troosten met de gedachten dat het binnenkort onze beurt wel zal zijn!
O dames ik hoop zo op een rose ronde voor ons allemaal! Werd ineens bevangen door een angst dat het bij ons nooit meer zal lukken. Maar dat is nergens op gebaseerd!
Zo ben even een dagje weg geweest vandaag! Nu alles terug lezen haha. Maar ja ik koop het in de supermarkt. Je moet wel kijken naar hoeveel % granaatappelsap er echt werkelijk in zit. Zo hoog mogelijk is goed. Heb gelezen dat die van pom heel hoog is. Maar kan die niet vinden dus heb een andere waar 24% in zit. Heb hem van health People ofzo? Als ik deze op heb wil ik wel gaan kijken naar andere waar hoger % in zit
Goedemorgen Wat is er weer gezellig gekletst in een week. Ik las iets over granaatappels, dat drink ik vaker wat is daar precies de werking van dan? Nooit iets over gehoord. Ik heb weer ff een dipje, gisteren bij mijn zwangere schoonzus geweest, en ze vertelde dat haar goede vriendin ook zwanger is, die ken ik ook goed. Ze had geen eisprong dus dat is met hormonen opgewekt, en eerste eitje dat ze had was het meteen raak.ik gun het dat meisje van harte, maar het steekt wel. Ik heb al bijna 12 eitjes gehad sinds stoppen met de pil vorig jaar en er is nog niks gebeurd . soms wilde ik dat ik ook geen eisprong had ipv weinig eitjes, dan word je tenminste geholpen Door de arts en kan je hormonen gaan gebruiken, maar ja dat is vandaag ff dipje, morgen weer over hoop ik..
Ik heb een hele lange cyclus dus maar eens in de 45 a 50 dagen een eisprong. Waardoor ik per jaar minder kansen heb om zwanger te raken dan iemand met een cyclus van 28 dagen. Nu mag ik niet klagen want vorige maand was mijn cyclus totaal onverwacht 35 dagen en dat is heel kort voor mijn doen. Hoop dat dat deze maand weer het geval is.
Vervelend ja, kan het me voorstellen! Ik zit met een zelfde soort probleem, hoewel dit jaar onverwacht goed gaan. Ik heb ook een gevoel van er geen grip op te hebben, omdat je minder kansen hebt en zomaar ineens 120 dagen over een cyclus kunt doen. Iig succes, duim voor een mooie korte cyclus voor ons Vannacht gedroomd dat ik een cyclus had van 8 98 dagen haha hoezo ermee bezig. Pas op dag 7 dus kan alle kanten op.
Debbel, ik had ook zo'n lange cyclus voor onze 2de. Tot 77 dagen aan toe... Ik ben toen een maansteen gaan dragen en ineens een cyclus van 28 dagen en meteen raak! Misschien is een maansteen voor jou ook een optie?
Hier veel slijm, maar geen stijgende ovutesten Wel al goed geklust Maar moet gewoon een inlegkruisje dragen zoveel! Snap er niks van
Ik heb het even op gezocht over granaatappelsap. Maar het is voor heel veel dingen goed. - Schotse wetenschappers beweren dat granaatappel het hardnekkige vet rond de buik doet wegsmelten als sneeuw voor de zon. - Verminderd de kans op diabetes en hartkwalen . - 1 glas sap per dag zou al verschil maken bij bijvoorbeeld prostaatkanker. Het zou de woekering van deze ziekte tegengaan en de kans op genezing en/of verbetering ernstig bevorderen. - Granaatappels remmen de groei van oestrogeenresponsieve borstkanker. -Het drinken van 5ml sap is al voldoende om de bloeddruk met 5% te verlagen. - Granaatappelsap zou als remmer fungeren op enzymen die verantwoordelijk zijn voor beschadigingen aan het kraakbeen zoals bijv. Bij artrose. - granaatappelsap helpt om tandplak te voorkomen. - 1 a 2 glazen sap per dag helpen u om griep en verkoudheid te voorkomen of sneller te genezen. -Granaatappels verlagen het LDL cholesterol (het slechte soort) -Granaatappels verlichten de symptomen van de menopauze bij vrouwen. -Granaatappelsap helpt vroegtijdige veroudering te voorkomen. - granaatappels of sap helpt bij de bestrijding van ziektes als: diabetes, hart en vaatziektes, kanker en Alzheimer. - Het zorgt voor een goede baarmoederslijm waardoor de innesteling beter moet gaan - Het beschermt de hersenen van een ongeboren kind. En vast nog veel meer!