Gefeliciteerd moeke, ik heb meer meiden gehoord die bang waren dat de pregnyl nog aanwezig was. Kan je geen bloedtesten krijgen? Meiden met een twijfel tuurtest over twee dagen is het vast een knaltest!
Op een ovulatietest kan je je hele cyclus door lichte streepjes zien. Het hormoon is je hele cyclus er wel in mindere en meerdere maten. Als je zwanger bent zeggen ze dat je dan echt een knaller hebt en geen licht streepje..
Vlindermeisje sommige meiden hebben idd hun hele cyclus door streepjes. 2moekes gaaf! Geen verstand of het pregnyl nog kan zijn maar hou moed. Dankjullie voor het vertrouwen in me deze ronde. Zelf heb ik geen vertrouwen maar goed dat is misschien wel zelf bescherming uit angst dat het anders een enorme teleurstelling is
Gefeliciteerd Moekes! Ik spuitte de 22 juli Ovitrelle, en gisteren zag ik echt bijna niks op de test en vandaag een zeer licht tuurstreepje dus ik denk zelf dat jouw streepje dan ook echt van een zwangerschap zou moeten zijn, maar helemaal zeker weet ik dat niet natuurlijk. Spannend Hapje, onze NOD is op dezelfde dag. Dus je gaat pas zaterdag testen? Wauw dat je je kan inhouden. Ik test elke dag haha
Zo hij is opgedroogd.....en behoorlijk duidelijk! Langzaam word ik steeds een beetje blijer. Het mag wel na 19x. @muzieknootje Ik zie wel wat op je foto....met goed inzoomen. Maar ziet er veel beloven uit! Het mag wel na 32x! De aanhouder wint! Iedereen op rood...het komt goed! Echt waar.... Ik heb de eerste 15 maanden van het zwanger worden er actief geweest hier....maar na de mk heb ik flink geminderd.....maar nu natuurlijk weer erg actief.... Wat een kletsers zijn jullie zeg....hiHi....amper bij te houden....hopelijk word het clubje zwanger wel wat groter!!!!!
Zoals eigenlijk wel verwacht omo wit sinds vanochtend geen rood meer alleen bruin verlies zal wel ga de volgende ronde i en dat zien we wel
Van harte Moeke! Fijn dat jij, na zo'n lange tijd, de lijst roze mag kleuren! @Vlindermeisje: hoe ziet je temperatuur er nu uit? Is die al een poos hoog gebleven?
Gefeliciteerd moekes!! Ziet er goed uit! Als ik morgen voordat ik boodschappen ga doen nog niet ongesteld ben ga ik nog ff langs kv. Ik heb nu nog 1 action test liggen die ik donderdag wil gebruiken. Dan vertrekken we op vakantie dus als die ook nog wit is ga ik testen meenemen. Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat we net z'n vijven op vakantie gaan!
Vind het heel spannend nu hoor. Heb wel wat krampjes nu maar toch heel anders dan de menstruatie krampen want die herken k sltijd meteen. Maar toch wacht ik af. Durf gewoon niet te hopen
Heb jij ook zo'n gekke menstruatie? Ik ook al. Ik heb alleen niet meer getest. Verwacht dat het nog wel echt door zal breken. Als dat niet zo is dan test ik donderdag of vrijdag nog even. Maar verwacht er niks van.