Ik had deze cyclus ook enorm veel symptomen, symptomen die ik nog nooit gevoeld had... Voelde me echt anders dan anders... Maar helaas al heel vroeg in men cyclus ongi... Dus op naar de volgende ronde en laat me niet zomaar meer gek maken! Dat heb ik er van geleerd hahaha
Vorige rondes heb ik ook van alles gevoeld en deze ronde niets en nog nooit zwanger geweest. Je lichaam kan je echt voor de gek houden
Mijn temperatuur is nu al enkele dagen hetzelfde maar niet persé hoog. Is al enkele dagen 36.3 Aah wat balen Ooohh ook nog aan het wachten dus.....spannend! Aah bah...hoop niet dat ik dat nu ook krijg Zit nu op dag 36 al. ======================================== Hier nog steeds niet ongesteld dus. Voel mij kip lekker en heb nergens last van. Buik soms wat krampjes but that's it. Geen idee dus nog. Ik probeer het forum even paar dagen te laten rusten om wat te ontspannen.....ben er teveel mee bezig. Sorry dames. Tot gauw!
Moeke gefeliciteerd!! Ik mag helaas nu echt op rood... volgende ronde moet ik echt proberen om wat rustiger te blijven. Ik geloof niet dat je door stress niet zwanger kan worden maar het uitstellen van je menstruatie.. Iedereen die nog in onzekerheid is... heel veel succes!!! Probeer wat afleiding te zoeken en leuke dingen te doen!! Maar hopelijk blijft t rood zowieso weg haha!!
Balen BBoom. Ik denk het ook maar denk ook dat echt heftige stress het zeker niet bevordert om überhaupt zwanger te raken. Daarnaast denk ik dat als je denkt zwanger te zijn en de symtpomen in de gate houdt, dat dit wel je menstruatie kan uitstellen zonder dat dit normaal zou gebeuren. Waardoor het eigenlijk onnodig langer duurt tot je weer je eitje hebt..
Nou, ik heb alle rondes overal op gelet en ik geloof dat 14 dagen na je eisprong je ongesteld wordt... Dat je het niet echt in de hand hebt
Geen idee. Heb rondom mijn ei niet getempt omdat ik te laat was. En dit was pas de eerste ronde dat ik temperatuurde. Dus geen idee. Heb hiervoor vaak 36.2 en 36.1 gehad....zelfs enkele dagen 35.9 Geen idee hoe dit kan....want zweet me altijd snel rot.....ben totaal geen kou kleum. Ben warmte gewend als Colombiaanse
Hey Meiden, kben best stil hier geweest maar dat kwam door een heerlijke vakantie en daarna toch wel een rare periode.. Had mezelf op rood gezet tot ik toch allemaal wat vage momenten had, hieronder mijn verhaaltje en test. Vorige maand in het ziekenhuis gelegen wegens onbekende buikklachten, toen flink gebaald dat we mijn eitje hadden gemist. Deze ronde eigenlijk weinig mee bezig geweest. Heb een vrij vaste cyclus van 36 dagen, maar deze ronde werd ik na 29 dagen ongi.. Mijn ongesteldheid voelde heviger dan normaal en duurde ook 2x zolang, dus toch maar contact gezocht met de huisarts, zou je niet zwanger kunnen zijn, nja lijkt me niet met al dat bloed maar we doen een test, en nog een.. nja 2x positief HUH hoe kan dit dan.. Doorverwezen naar gyn ivm het bloeden, hcg geprikt was op cd 35 slechts 9.. Of een beginnende zwangerschap of een miskraam gehad.. Nja goed al lang blij dat na 8 dagen het bloeden was gestopt en het afwachten kon beginnen.. Begin ik vanmorgen ineens weer te bloeden. Terug naar de gyn inwendige echo gehad, bleef op 1 punt wel stilhangen maar zei daarna dat het nu nog te vroeg was om er iets van te kunnen maken. Volgende week nog een keer HCG prikken.. Nou ben ik retemisselijk, heb gespannen borsten, krampen onderin (geen ongi krampen) wat duizelig en flauwtjes... Iemand ervaring met zoiets geks? Wil me niet teveel zorgen maken, en durf zeker al niet te hopen op een zwangerschap nu, maar het spreekt elkaar allemaal zo lekker tegen. Liefs Jennifer
Vlindermeisje Nee bij mij zal het niet te vroeg zijn geweest. Ik ga er vanuit dat mijn lichaam nog steeds geen eisprong uit zichzelf zal maken. Ik had trouwens getest met kv 2v5 dus daarmee een witte test en op 15-16 dpo minimaal zitten geeft geen goede hoop. En wat balen dat je nog zolang moet wachten zeg van de huisarts. Inderdaad nog een lange week voor je zo. Jozefien wat vervelend dat je menstruatie zo vervelend is met die tussenpauze. Echt niks aan. 2Moekes jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd Super tof! Eindelijk weer wat roze erbij. Strepen zijn zeer duidelijk aanwezig. Hapje hopelijk te vroeg getest. Kim jammer zeg! Clarajilla Beterschap en hopelijk voel je je gauw weer wat beter. Jennifer jeetje wat een onzekerheid. Ik ken het niet en hoop dat je in het begin bent van een zwangerschap en dat je bmm gewoon goed doorbloed is maar er verder niks aan de hand is Update Vandaag naar de huisarts gebeld. De praktijk is dicht wegens vakantie en er is geen vervanger. Voor spoed kun je terecht maar onze doorverwijzing is in hun ogen geen spoed en moet maandag dus even opnieuw bellen. Waarschijnlijk kan ik een doorverwijzing telefonisch krijgen en hoef ik geen afspraak meer te maken met de huisarts zelf omdat mijn situatie bekend is. Zou wel heel fijn zijn. Dus vandaag ( jaja want het is alweer 5 augustus ) zit ik op dag 35.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Alva, 30 jaar, ronde 1, 4e kindje 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (13) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Girl123, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje jessiee, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje 2 aug: (5) Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje Rebo, 29 jaar, ronde 1 na 2mk, 3e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje 3 aug: (5) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 2moekes, 29 jaar, ronde 19 IUI, 1e kindje BBoom, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 4 aug: (9) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Boedie, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje 5 aug: (5) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje PME, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje suusje1988, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 6 aug: (8) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje Dege, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Blackie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 7 aug (2): Muzieknootje, 28 jaar, ronde 32, 1e kindje Hapje 35, 35 jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 56 Zwanger (5), Ongesteld (27), MMM (3), Negatieve Test (10), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE]
@jennifer Wat een verhaal meid. Ik duim voor je snap de onzekerheid. @koekie Zal je altijd zien wil je naar de dokter is ie er niet -_-' succes met wachten @muzieknootje! Ik zie hem duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Word lange wachten toch beloond! Ik heb hier toch zo'n rare test.. -_-' uiteraard natuurlijk heb ik weer. Plek waar test streepje moet zitten is wel te zien maar niet donker maar huis heel licht. Dus zie wel streep maar andere kleur. Kleurstof op?? Grrr weet nu nog niks...
@blackie: ja die test is wel vreemd, ik zie precies wat jij zegt... Gek! Nu weet je nog niks 😓 @koekie: hmm tot maandag wachten is nog best lang, balen! @jennifer: wat een onzekerheid! Pff
Muzieknootje, die lijkt me duidelijk, gefeliciteerd meid Blackie, ik zie ook een streep maar hij lijkt idd wit? Zou voor mij iig reden genoeg zijn om het morgen weer te proberen. Hier 4 dagen voor nod en de buikkrampen beginnen wat vaker te komen nu. Ben er dus bang voor.
Duidelijk muzieknootje. Voorzichtig proficiat!!! Blackie wat vreemd, lijkt me een kapotte test helaas
Hé wat stom dus voor griepje oid mag je ook niet komen das ook geen spoed. Raar.... Maar kun jij gyn gewoon zelf niet bellen ivm je verleden?
Dat ziet er goed uit Muzieknootje, wat zou het fijn zijn als ook jij de lijst wat meer roze mag kleuren! Wat een naar verhaal Jennifer, ik hoop dat het allemaal onschuldig is en je mag genieten van een gezonde en verder ongecompliceerde zwangerschap! Jammer dat je huisarts nét nu op vakantie is Koekie, maar gelukkig kun je maandag al terecht! Wat een vreemde test Blackie, misschien kapot zoals Jozefien zegt? Je temperatuur lijkt me wel wat laag Vlindermeisje, hopelijk heb je snel zekerheid!
Ja dat weet ik dus niet eigenlijk Misschien dat ik morgen eens naar het ziekenhuis bel. Dan weet ik direct of ik een doorverwijzing nodig heb maar had het aan iemand anders gevraagd en die moest ook een doorverwijzing hebben terwijl ze met de eerste in de MMM zat. Nou ja goed ik zal morgen eens bellen ( vandaag lukt helaas niet ) en dan hoor ik het wel. Het is idd wel vervelend dat de huisarts er niet is maar goed. Normaal zit er ook een arts in opleiding maar die zal ook wel vakantie hebben Muzieknootje wauw ja hij is echt wel duidelijk hoor! Ik hoop met je mee dat hij/zij blijft plakken. Echt geweldig voor je Blackie dat is echt een hele vage test zeg. Ook ik zie een witte streep in plaats van een paarse. Ik zou morgen ook een nieuwe test doen. Jessy er is nog hoop! Ik hoop dat de ongi toch weg blijft. Lijst zullen we het record gaan vestigen wat betreft lijst? De gezelligste club van zp met de meeste berichten maar de minste roze namen Lace maandag kan ik nog niet terecht maar dan moet ik even bellen