Blackie wat naar! Succes meid! Moekes gefeliciteerd meid, id lekker van genieten! Muzieknootje wat super fijn voor je meid! Gefeliciteerd na al die tijd! Hier nog geen rood, wel kramp..
Ah nee Vanesje, toch? Wat ontzettend balen meid... Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten op een positieve test! Ik duim voor je!
Balen zeg meis. .. Hoe zit dat eigenlijk met hoeveel dagen je cyclus is. Ik ben eigenlijk elke maand wel dezelfde tijd ongesteld. Zal miss dagje schelen. Maar lees dat meeste een cyclus hebben van 28 dagen??
Alle zwangeren , gefeliciteerd, ontzettend leuk Echt balen voor iedereen die vandaag toch ongesteld moet worden.:x Wat een heftig verhaal Jennifer, hopelijk is alles goed en kun je lekker gaan genieten. Helaas heb ik vanochtend weer ontzettend wit getest, vrijdag nod dus ik verwacht dat ik dan wel op rood mag ondanks dat ik vanochtend weer ontzettend misselijk was en bijna naar huis ben gegaan. Of er moet een wonder gebeuren en anders ga ik voor een vakantiekindje, nog 1 week werken en dan lekker een aantal weken vakantie
Een cyclus van 28 dagen wordt als gemiddelde gezien, maar ik geloof dat maar 10-20% van de vrouwen dit heeft (precieze aantal weet ik niet meer). Een normale, regelmatige cyclus is tussen de 21-35 dagen. In principe staat er in de boeken dat elke vrouw een lutuale fase heeft van 14 dagen, maar dit kan verschillen tussen de 10-18 dagen (waarbij onder de 10 te kort is). Ook je cyclus kan per maand verschillen, er zijn ook maar weinig vrouwen die elke maand helemaal stipt zijn.
Nou bij deze Hallo! Hihi ik kan hem in mijn agenda stippen. Nu is het 5 augustus en augustus heeft 31 dagen dus zal volgende maand de 6de weer aan de buurt zijn. Vroeger was het altijd precies op betaaldag van me werk hihi
Gefeliciteerd voor de zwangere dames!! En balen voor de anderen.... ik mag ook op rood. Geeft niet, we beginnen nog maar net . Ben allang blij dat mijn cyclus na ac gewoon weer precies 28 dagen is
Muzieknootjes en Moekes van harte! Wat fijn dat jullie beide na al dat wachten toch eindelijk beloond zijn!!! Het is jullie van harte gegund! Side note; bah wat een rode lijst dames......
Hier standaard een lf van 14 dagen. Wanneer k mn ei weet weetbik ook mn nod maar voor men ei weet ik mn nod niet. Heb zon onregelmatige cyclus dat ik er niet van op aan kan. Maar gelukkig nog niet zo drastisch als ik soms lees. Gewoon tussen de 25 en 35 dagen en dat is prima
Jeetje meiden gelukkig toch nog wat roze!!😃 Meiden op rood heel veel succes in de volgende ronde! Hier nog geen spoor van ongi, ik ben erg benieuwd maar durf pas vrijdag te testen. Ik ben zooooo bang voor teleurstelling. Ik voel eigenlijk nix, geen klachten van me ongi maar ook geen andere klachten van dat het misschien raak is.. Wel voel ik mn buik rommelen en af en toe borreltjes. Wat kan dit toch lastig zijn! Kregen we maar paarse stippen als het raak is.. Dan wist we het in ieder geval zeker!
Dat zou wel heel handig zijn paarse stippen Zouden wij dan ook zelf de kleur van de stippen mogen bepalen
Word helemaal gek blijf echt mega tuurstrepen plassen op zwangerschaps testen wat moet ik ermee misschien wachten en na weekend nog 1 doen?
Ben je nog niet ongesteld geworden Kim? Hier ook nog steeds geen spoor van bloed, helemaal niets.... Morgen dag 47! Van het weekend ga ik testen!