Moeke duidelijker kan niet! Nogmaals gefeliciteerd en dat je een mooie zwangerschap mag krijgen, dik verdiend!
Goed om te lezen 2moekes, dat is een mooie, duidelijke streep! Op naar een goede en gezonde zwangerschap! Het is alweer de laatste dag van de lijst, ik ben benieuwd of er toch nog een paar meiden zijn die hem roze gaan kleuren?
Gefeliciteerd 2moekes en andere zwangeren! Het is jullie zeer gegund! Hopelijk gaan jullie een voorspoedige zwangerschap tegemoet! Hier is de ongi alweer bijna over, dus op naar de volgende ronde.
2moekes ziet er goed uit ik heb mijn nieuwe ei alweer gevonden, wordt weer een erg vroege eisprong. nod rond 20 augustus wie kleurt de lijst nog roze
Jeetje meiden ik kan het bijna niet geloven! Maar ik mag de lijst toch nog iets rozer maken!!!!! IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!
Hihi nenp er zitten inderdaad een aantal dames in de lijst van de week erna. Ik ga ook liever nirt achter aansluiten bij een week wa t dan is iedereen al aan het testen en al "klaar" in de lijst en dan moetje zelf nog.. dat vind ik nooit zo prettig
Hoi dames. Pfff ff op Internet op vakantie wilde toch weten of er meer op op rose waren. Maar wat een boel terug te lezen zie het gewoon niet meer..geef het op hahaha. Hier maandag nog een rest gedaan en die was zo duidelijk opgelopen bijna donkerder dan de controle streep. Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd geniet ervan. Meiden op rood .balen maar positief op na de volgende ronde. Gr
Heel erg duidelijk 2moekes, gefeliciteerd. Minime jij ook gefeliciteerd, een fantastisch resultaat. Helaas mag ik op rood
Oh en 2moekes: die is duidelijk! Ik deed vandaag de digitale test! Geen twijfel over mogelijk, zwanger! En zo'n soort foto heb ik twee maanden terug ook gemaakt, maar nu gewoon weer gedaan, om te laten zien dat we er veel voor over moesten hebben... Maar tis gelukt!!
Even een inbraakje; Wat een prachtige foto muzieknootje! Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een prachtige zwangerschap toe!
Dank je wel! De foto is wel gek genoeg een kwartslag gedraaid, maar de boodschap nog steeds duidelijk denk ik 😊
Gefeliciteerd voor de meiden die toch op roze mogen!!! Ik mag helaas op rood.. Ontdanks dat ik er zo'n goed gevoel over had..