Hoi Pebbel...een sprankje hoop misschien: bij mijn dochter had ik ook telkens maar 1x per 40 a 50 dagen een menstruatie en toch na enkele cyclussen zwanger geworden!
Misschien ga ik granaatappelsap ook maar eens proberen.. Kan iig geen kwaad lijkt mij! Hier inmiddels niet meer ongi. Dus nu wacht op mn ei! Al dat wachten.. Brrr. Word er niet goed van. En als je dan leest dat sommige al zo lang bezig zijn.. Respect! Hoop dat, dat ons bespaart blijft.
Ja dat vond ik dus ook het proberen waard! Als je Opzoekt naar granaatappelsap en innesteling Kom je op veel forums van mensen die in de MMM zitten. En heb er een paar gelezen maar 9 van de 10 waren zwanger na granaatappelsap te hebben gedronken. En het is nog voor veel meer dingen goed. Drink het nu sinds 3 dagen ongeveer 1 glas per dag. Vind het niet vies smaken, smaakt anders dan Dubbelfris maar niet vies
Ik drink al vaak granaat appelsap maar had geen idee dat het zo goed was overal voor. Bedankt voor de opbeurende woorden. Ik besef ook wel dat k gewoon zwanger kan worden, maar soms heb ik er even geen vertrouwen meer in. Vooral op zo'n druilerige zondag en als ik net trg ben van mijn vrolijke sprankelende zwangere schoonzus..die blij verteld dat ze de baby kamer precies zo gaan maken als ik het ook in me hoofd had. Ik ben uilengek en had al veel uilen baby dingen gezien. .die heeft zij nu ook ineens gekocht..en de muren worden grijs, dat wilde ik ook omdat bij ons het hele huis grijs is. Misschien toeval hoor maar vond het zwaar confronterend. Maar vandaag kan niemand iets goeds meer doen of zeggen denk ik. Ga zo maar even naar buiten dat helpt misschien.
Heb een maansteen hanger besteld op spiritualgarden.nl. Zag dat het nog voor meer klachten kon helpen. Stress, werkt kalmerend, spijsvertering . Ontwikkeling paranormale gaves.en vruchtbaarheid en cyclus. als het me helpt laat ik het weten...
Vandaag een heel lui dagje en eigenlijk nergens last van. Tot dat ik moet gaan koken.. Pff wat werd ik er misselijk van. Tijdens het eten trok het weg gelukkig! Maar wel vreemd. Had donderdag vrijdag en zaterdag wel al af en toe een steek. Maar lijkt me niet dat dat me ei al is geweest!? Vandaag ook meer weer begonnen net de ovulatietesten
Ik had vorige week ook hele week steken onderin mijn buik, soms echt menstruatie klachten, maar Ovulatietestjes beginnen pas vanaf gisteren een beetje zichtbaar te worden, dus neem ook aan dat ik nog een ei moet krijgen.maar wel vreemd al die klachten en misselijkheid..
Hoi dames sorry beetje afwezig maar druk hier de laatste dagen. Ik las iets over granaatappelsap. Wist ik ook niet. Heb niet alles terug gelezen. wel aantal meiden positieve ovutest. hier geen testjes. Gister wel weer voor het eerst geklust op dag 10. Op naar roze
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (1) Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje 31jul: (2) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 1 aug: (10) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi Bam Mam Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (3) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1ste kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje 5 aug: (3) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje 6 aug: (3) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje 7 aug: Datumloos (4): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde Clomid, 1e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 35 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Wij hebben de hele cyclus door gewoon sex. Alleen niet op de heftige dagen tijdens mn menstruatie. Zo voelt het niet alsof het alleen maar moet om een babytje te "maken" maar ook gewoon om van elkaar te genieten
Hier met ovu's begonnen. Beginnen op te lopen, maar nog lang niet positief. Vandaag licht bloedverlies...heb ik sinds ik weer ongi ben sinds bevalling en borstvoeding last van. Hopelijk een teken dat m'n ei in aantocht is.
Hier ook, al schiet het er soms bij in, maar dat is ook geen punt. probeer rond de eisprong toch wel bewust om de dag te vrijen en ga deze maand in de vruchtbaarste dagen toch elke dag proberen.
Wij hebben ook zo goed als de hele maand seks. Na de eisprong soms wel wat minder. Maar probeer zoiezo altijd om de 1,5/2 dagen seks te hebben om zo niet me eisprong te missen
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens. Ik heb het behoorlijk druk, dus kom hier nauwelijks aan toe. Hoe is het met jullie? Zijn er al wat eitjes gearriveerd? Heel veel succes allemaal (en plezier natuurlijk ) met 'klussen'! Ik ben op dag 9 van mijn cyclus begonnen met ovulatietesten (omdat dit de eerste ronde is dat ik teunisbloem olie slik), maar heb helaas nog geen stijging gezien tot gisteravond. Ik ga zo weer testen, hopelijk loopt hij op! En dat over granaatappelsap... dat wist ik helemaal niet! Morgen na werk maar direct naar de winkel!