Eerst moesten we 1,5 maand wachten voordat we op intake konden. daarna onderzoeken en het was al vrij snel helder. eerste ronde raak met behandeling van mijn 2 kindjes
Wel fijn dat het de eerste ronde raak was Koekie! Hopelijk hoef je nu ook niet al te lang wachten met intake e.d.! Ik ga voor je duimen !
@Koekie: Blij dat je snel terecht kan! @Muzieknootje: Had ik trouwens niet gezegd dat je op 7 augustus een mooi roze plekje zou krijgen? @Vlindermeisje: Ben ook wel benieuwd hoe het gaat!
Ja! En het is uitgekomen! Wat doe je voor beroep Dora? Want je zou nog waarzegster kunnen worden, ik ben in ieder geval je grootste fan! 😊 Goede vakantie gehad? En minstens zo belangrijk; lekker weer?
Ik werk in de sociale sector, met mensen in armoede... Toen mijn vriendin zwanger was had ik ook een voorgevoel, dus het zou nog wel kunnen En ik herinner me nog in het 2de leerjaar (was ik 14 jaar ofzo) dat ik zeker wist dat mijn leerkracht zwanger was voor ze het ons vertelde, ook zo dus De vakantie was heerlijk! Even verstand op nul en puur genieten... Het weer was ook geweldig! We zijn gewoon naar de kust geweest, maar we zijn bruin geworden! Mensen vragen waar we op reis geweest zijn en als we dan zeggen aan de zee, dan schrikken ze allemaal! Het leek wel Spanje daar Ben wel heel blij voor je!
Hier toch een flinke domper gehad. Ik ben toch ongesteld geworden vandaag Wel fijn dat we duidelijkheid hebben. Misschien ga ik beginnen met ovulatietesten, ik ben namelijk bang dat ik geen eisprong heb gehad... Maar nu eerst verder vakantie vieren. Succes meiden, misschien zijn er inmiddels al een paar aan de klus?!
Hee meiden, Helaas nog steeds niks. Vanmorgen bij de dokter geweest maar die was niet heel positief. Ze zei dat ik niet zwanger kon zijn omdat ik negatief test en geen symptomen heb. Werd helemaal verdrietig van haar Maar waarom komt mijn ongesteldheid dan niet??? Kan niks anders doen dan wachten. Begint vervelend te worden en die onzekerheid is zo onwijs *****
Ni wat ontzettend jammer dat je ongesteld bent geworden. Even in de gaten houden met je ei.. Vlindermeisje wat ontzettend vervelend dat e zon huisarts hebt zeg. En nu? Jaaa ben zo blij dat ik al zo snel daar heen kan. Ben wel benieuwd wat ze zeggen hoor
Ja nu niks denk. Een bloedtest vond ze ook onnodig en duur en zei dat ik gewoon moet wachten tot ik ongesteld wordt. Ben dus al hele dag down en nu net wat huilen. Hele dag opgekropt. Ben zielige film kijken dus komt er nu uit. Lucht wel op maar ik wordt gek van die onzekerheid.
Balen ni! Hopelijk heb je straks meer of je wel of geen ei hebt gehad! @ Vlindermeisje, vervelend zo in de onzekerheid te moeten zitten! Hoop dat je dan snel ongi word
Wat ontzettend balen ni. Hopelijk mag je deze ronde de lijst roze kleuren Ik kan mij goed voorstellen dat je erg verdrietig wordt van de reactie van je huisarts, vlindermeisje. Hopelijk geeft je lichaam je snel duidelijkheid, bij voorkeur dat je gewoon erg laat positief test
Wat vervelend allemaal Vlindermeisje! Heb het met haar ook over je wisselende cyclussen gehad? Op de hoeveelste dag zit je nu in je cyclus? Ni, wat ontzettend balen! Nu eerst lekker genieten van vakantie! Dat klinkt echt heerlijk Dora! Ik ben benieuwd Koekie, echt fijn dat je zo snel terecht kan!
@Ni84: Pfff balen meid... Zet je gedachten maar even op 0 tijdens je vakantie en hopelijk doet de rust je deugd en kom je gewoon helemaal roze terug @Vlindermeisje: Pfff wat een gekte die onzekerheid, hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Wel naar van je arts dat ze gewoon geen bloedonderzoek wil doen, moest dat je gerust kunnen stellen zou ik er op blijven aandringen.. En heeft ze verder geen idee van wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Lief van jullie meiden dat jullie zo meeleven. Vandaag zit ik op dag 44 en gok/hoop dat ik iemand ben die geen hcg hormoon aanmaakt maar wel zwanger ben. Het kan ook niet zo zijn en dan wil ik gauw ongesteld worden. Weg alle onzekerheid. Maar de man die mijn donor is heeft nu 2 eigen kinderen en 1 op komst. 2 daarvan zijn met de 1e poging zwanger geraakt. En hij heeft 2 andere vrouwen nog geholpen en ook beide bij de 1e poging raak. Dus denk echt dat het raak is bij mij, maar het hormoon hcg foutje bij mij niet goed zit. Naja afwachten en als ik eind Augustus nog niet ongesteld ben, dan maar een echo maken ofzo. Dan ben ik 7 weken. Kan je dan al iets doen? Want een echo liegt niet denk ik. xx
Ik hoop dat je snel uit je onzekerheid bent! Dan weet je waar je aan toe bent of zwanger of niet zwanger! Hoop natuurlijk het eerste voor je!
Ik hoop idd dat je zwanger bent maar ik wil wel even een spelbreker zijn door te zeggen dat als je er nu van uitgaat dat je zwanger bent en het niet raak is dat de teleurstelling des te groter is. Het kan namelijk gewoon niet raak zijn. Dat het bij anderen raak is komt natuurlijk niet alleen doordat hij goed zaad heeft. Het moet allemaal kloppen. Maar uiteraard hoop ik het voor je
Klopt helemaal hoor. het kan alle kanten op gaan. * Ik maak geen Hcg hormoon aan wel zwanger * Of buitenbaarmoederlijke zwangerschap * Of niet zwanger omdat het moeilijker gaat met iemand die fibromyalgie heeft, wat ik heb dus * Niet zwanger omdat het gewoon niet getimed was. * Niet zwanger wel goed zaad maar er klopt bij mij iets niet. Alles kan........
Ik ben het eens met LauraZoey, ik denk dat de huisarts wel gelijk heeft namelijk. Wil inderdaad ook geen spelbreker zijn. Maar je hebt tot nu toe alleen maar negatieve testen en je zou volgens jezelf al op véél dpo zitten. Je inseminatie is al lang geleden. Je zou nu inmiddels wel wat moeten zien op een test denk ik. Zoals ik al eerder zei, bij veel vrouwen die later testen was de eisprong pas veel later dan ze hadden gedacht. Verschil is dat zij vaak door vrijen en alsnog bevrucht worden, terwijl jouw inseminatie nu 26 dagen geleden is. Daarnaast is je temperatuur niet constant hoog op je kaartje, maar fluctueert deze enorm. Bij een zwangerschap zou je temperatuur nu constant hoog moeten blijven. Omdat hij dit niet is, kun je er denk ik vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Eerlijk gezegd? En ik heb het al vaker gezegd, ik denk dat je eens met je huisarts moet gaan praten over je cyclussen. Op je temperatuurkaartje is op dit moment nog geen eisprong te ontdekken. Ik denk dus ook dat de inseminatie niet op het goede moment is geweest. En inderdaad de kwaliteit van het zaad zegt niet zoveel. Er bestaan nog véél meer opties dan jij hierboven noemt. Neem alleen al dat gemiddeld 80% zwanger is binnen een jaar. Daarnaast heb je 'maar' 20% kans per maand om zwanger te worden. De omstandigheden moeten dan goed zijn, maar er moet ook een bevruchting en innesteling plaatsvinden én het moet een goed vruchtje zijn. Op die laatste zaken heb je zelf geen invloed. Maar om even terug te komen op mijn vorige stukje. Ik zie in je onderschrift cyclussen van 16/18 dagen en nu dus een van 45+. Ik vraag me af of je een eisprong hebt (ook gezien je temperatuurkaartje). Ik zou daarom een afspraak maken met de huisarts om dit te bespreken. En soms hoor je weleens dat als je 'accepteert' dat je niet zwanger bent, dat je dan alsnog snel ongesteld wordt. Ik snap ook niet hoe dat werkt, maar bij sommige meiden levert dit stress op en kan de menstruatie hierdoor uitgesteld worden.
Ik ben het wel eens met lace Ook ben je pas in mrt dit jaar gestopt met de pil. Dus je lichaam is blijkbaar nog aan het omtpillen. Ook kan ik me herinneren dat je tijdens je vermoedelijke eispong inseminatie hebt gehad maar dat er twijfel was van lh piek en eisporong en dat je wellicht verkeerde tijd geklust hebt. Kan het niet meer terug vinden, maar staat me iets van bij. Sorry als dit cru of bot overkomt. Maar je zult het moeten loa laten. Makkelijker gezegd, maar helpt echt!