Ja dat laatste wat lace beschrijft heb ik n ronde gehad. Gewoon echt overtuigs en toen ik overtijd was wist ik het zeker. Negatieve test.. ach ik maak geen hcg aan. Pas toen ik nog eens testte en die wit was en ik geloofde dat het niet gelukt was werd ik diezelfde dag nog ongesteld. Maar goed ik hoop het natuurlijk wel voor je alleen ben ik bang dat je het zelf gelooft en dat daardoor de klap harder is. Tis geen aanval op je maar wel n poging je te beschermen tegen ontzettend veel verdriet
Jullie zijn niet cru hoor meiden, puur de waarheid. Dus vat het goed op hoor. Ik wil ook proberen in mn hoofd te zeggen dat ik niet zwanger ben. Eerlijk gezegd denk ik dat mijn eisprong of niet is geweest of pas vorige week omdat toen mijn temperatuur opeens omhoog ging naar 37.9. Klinkt misschien raar maar dacht: Als ik niet zwanger ben en NU PAS mijn eisprong heb dan kan ik proberen NU (9 aug) te insemineren en heb dat dus gedaan. En sinds 9 Augustus blijft nu mijn temperatuur hoog. (elke ochtend om 6.00 temperaturen en elke keer tot vandaag 36.7 of 37.8) IK wil ook niet hier teveel op hopen. Dat het nu gelukt is. Maar HOE krijg ik mijn hoofd zover dat ik DENK niet zwanger te zijn??? Hahahaha Ik zit het al helemaal in mezelf te zeggen en zelfs op noemen en uit te spreken: Ik ben niet zwanger! Maar ergens weet ik dat ik hoop van wel. En ik krijg dat maar niet uit mn hoofd. Iedereen zegt dat ik niet moet "denken". Maar makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben verder heel positief hoor mocht het niet zijn. Bij 3e keer raak is ook wel heel snel. En als ik over weet ik veel wat tijd toch ongesteld worden ga ik zeker naar de dokter weer omdat ik denk dat ik geen eisprong heb. Hopelijk wilt ze me helpen. Bedankt voor jullie reacties meiden en dat jullie dit nog steeds volgen. Vind ik super lief
Ja absoluut naar de huisarts gaan. Heb je ooit vaker gehad dat je zon lange cyclus had? Ik vond 35 dagen lang maar bleek achteraf gewoon n heel laat ei te hebben gehad die ronde en was gelukkig iets eenmaligs. Ik ben verder niet regelmatig maar toch niet bijzonder afwijkend. Ik ben wel vrij zeker dat ik iedere maand mn ei heb.
Makkelijker gezegd dan gedaan hé, om niet te denken dat je misschien zwanger bent of om gewoon niet aan zwanger worden te denken... Als je bezig bent met zwanger worden, ben je er als vrouw sowieso mee bezig, of je dat nu wil of niet... Je wil graag een kindje en natuurlijk ook zo snel mogelijk, dus dat is compleet te begrijpen hoor meid! Als je een temperatuursstijging hebt gehad rond 9 augustus, zou het inderdaad goed kunnen dat je dan pas je eisprong had... Het is wel zo dacht ik dat je temperatuur pas stijgt na je eisprong, dus een inseminatie zou misschien zelfs te laat geweest kunnen zijn. Dat je temperatuur nu hoog blijft is misschien wel een goed teken, dat je toch net je eisprong gehad hebt en binnen een 2-tal weken ongesteld zal worden. Ik zou persoonlijk ook wel eens met je huisarts spreken over je cyclus, wie weet kunnen ze het gewoon even nakijken of je al dan niet een eisprong hebt en hoe het komt dat je cyclus zo verschilt. Ik hoop ook nog met je mee dat je op roze kan natuurlijk, maar zoals je zegt; wees er van bewust dat het ook gewoon een hele lange cyclus kan zijn deze ronde. Ik hoop dat je niet te hard teleurgesteld zal zijn als je toch ongesteld moest worden. Ik blijf voor je duimen hoor!
Als er iets is dat ik intussen al geleerd heb, dan is het dat je lichaam je serieus voor de gek kan houden. Ik heb ook al rondes gehad waarin ik er 100% van overtuigd was dat ik zwanger was. Zelf na een negatieve test, bleef ik erin geloven: ik zou iemand zijn waarbij de test later wel positief zou worden... Tot dan uiteindelijk ongi. Trouwens hoe meer ik begon te focussen op symptomen, hoe meer ik ze ook voelde. Tot de ontnuchtering kwam, en dan waren ineens ook alle symptomen weg... (of toch deze die wezen op een zwangerschap). Ik probeer mij nu telkens tot de orde te roepen: die vals negatieve testen zijn een uitzondering. Als een test wit is, is hij wit. De kans dat je zwanger wordt, is al klein. De kans dat je zwanger bent en dan nog tot de minderheid behoort waarbij alle testen wit zijn, is bijzonder klein. Zelf heb ik mij voorgenomen om de komende rondes niet te gaan tellen of er niet teveel mee bezig te zijn. Ik heb sowieso geen idee hoe mijn cyclus momenteel loopt. (Na + 3 weken lichte bloedingen, heb ik de indruk dat de bloedingen zwaarder zijn geworden en dat ik nu toch wel ongi ben). We gaan het gewoon regelmatig gezellig maken...
Ik probeer ja ik probeer echt echt te ontspannen....maar zo moeilijk soms. Ben ik aan het werk gaat het prima want ben afgeleid. Maar als ik dan weer even rust heb gaan mijn gedachtes er weer heen. Dus probeer zoveel afleiding te hebben. nee dit is de aller eerste keer in mijn hele leven dat ik zo'n lange cyclus heb. Zit morgen.nu vrijdag 14 Augustus op dag 46. Dus als ik nog 2 weken aan moet kijken vanaf 9 augustus. Dan kan ik iets pas weten rond 23 a 24 Augustus. En nu ik die datum zie......24 augustus is mijn trouw datum met mijn ex man van '11. Ben er even stil van. Naja....we gaan het meemaken.....wel of niet. Ga nu lekker slapen.
Ik kom ook weer even binnen vallen. vlindermeisje erg frustrerend zeg dat je cyclus zo onregelmatig is. Helaas weet ik er alles van. Van de ene kant snap ik je huisarts maar van de andere kant is het wel frustrerend. Je opmerking moest ik ook wel even een paar keer lezen van dat je donor al een aantal vrouwen zwanger heeft gemaakt in ronde 1. Dat wil uiteraard niks zeggen. Het kan echt alle kanten op. Ik hoop dat je de laatste keer nog juist heb geïnsemineerd en toen pas een eisprong hebt gehad. Maar ondanks dat is je cyclus niet echt helemaal zoals het hoort. Oooh manna balen zeg je dat ongi heeft doorgezet. Ik heb volgens mij echt nog nooit zoooooooooooooon rode lijst gezien. Ik ben best zenuwachtig voor donderdag. Is dat gek hihi
Helaas dames. Ik mag toch nog op rood. Vannacht ongesteld geworden. Naja is niet anders. Op naar ronde 4. Bedankt voor jullie mede leven en lieve woordjes. Ik laat alles even bezinken en kom dan later weer online
Wat jammer meid! Neem maar even rust en laat alles maar goed bezinken... Onze tijd komt zeker nog wel! Dikke knuffel! X
Wat ontzettend jammer vlindermeisje. Neem idd maar even de tijd om dit een plaatsje te kunnen geven. Hoe raar het ook klinkt je hebt nu wel duidelijkheid.
Bedankt meiden. Ik heb zeker wel een traantje gelaten vandaag maar het is pas ronde 3 geweest. Dus moet ook realistisch blijven en heb zeker hoop voor volgende ronde. Hierbij mijn kaartje is ook vaag want was al paar dagen hetzelfde hoog 36.7 dus zag het niet aankomen. Maar ik weet wel dat ik alles even moet laten bezinken. Tis toch heftiger dan gedacht.