Wat fijn dat je eerste echo er al aan komt! Spannend! Kan begrijpen dat daarop wachten lang duurt! Ook wel fijn dat je niet meteen lastige kwaaltjes hebt, kan je eens zo hard genieten Mijn ei is nog maar net gepasseerd, nod zit zo rond eind augustus, begin september... Dus nog veel te vroeg om wat te voelen en lijkt ook nog eindeloos afwachten Veel plezier met de echo en geniet ze hoor!
Ik zou graag volgen Hopelijk mogen we allemaal snel volgen, de vorige lijst was nog altijd iets te rood naar mijn zin
Bedankt allemaal! Begrijp dat jullie het lang vinden maar mijn cyclus was best onzeker. Ging wel van m'n ovulatietesten uit en uiteindelijk klopte het allemaal Heb idd wel een super knaltest haha ...
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Molensteen jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej van harte gefeliciteerd Super gaaf!!! Muzieknootje de echo komt dichtbij. Spannend zeg. Hier nog geen ei in zicht aangezien mijn ei toch niet komt. Heb laatst vanalles gedroomd. We hadden een 5 ling gekregen en vannacht droomde ik dat ik een positieve test had maar dat het aangaf dat er niet genoeg HCG was. Heel vaag. Vanmiddag naar het ziekenhuis. pff. zenuw zenuw Vlindermeisje begrijpelijk dat het even teveel wordt. Doe rustig aan
Toch nog net geen positieve ovulatietest. Net iets lichter dan de controlestreep. Vanavond nog maar eens testen. Of kan het in een par uur niet veranderen?
Ik ben best moe dus ga zo naar bed maar wil toch even verslag uitbrengen. Vandaag in het ziekenhuis geweest en we gaan mijn menstruatie opwekken vanaf zaterdag. Dus mijn NOD zal ongeveer 4 september zijn ( dus ik kan al op rood op 4 september ) Hierna ga ik Clomid 50mg slikken en moet ik dus mijn cyclus in de gaten gaan houden met echo's. Erg spannend. Heb hem even geplakt vanuit ons andere NOD topic
Jeetje hele reactie weg :x Ik mag heel veel ondernemen maar het is dan alleen voor de "fun" Er is geen kans op een zwangerschap omdat er geen ei springt. Dus nu bloeding opwekken met medicatie en dan hormonen slikken zodat de kans op een eisprong wel aanwezig is. Dit wordt dan vanaf cyclusdag 10 in de gaten gehouden. Groeit er een ei? Groeit hij naar de juiste grootte en springt hij? Ik zit dus officieel nu op het wachtbankje vanaf zaterdag totdat de medicatie zijn werk gaat doen en de bloeding veroorzaakt
Spannend koekie, jammer dat je al wel op rood moet. Maar nu gaat er tenminste iets gebeuren. En hopelijk ben je snel zwanger