NOD lijst 1 t/m 7 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik heb deze keer echt een hele rare cyclus. Een rare menstruatie, een bloeding op dag 8 (inclusief alle symptomen van een menstruatie) en de ovulatietesten zijn nog steeds wit... ;) Hopelijk worden ze gauw donkerder!

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik had vanmiddag ineens een duidelijke teststreep maar nog niet donker genoeg... Morgen weer es kijken, verklaard wel me enorme
    Hoeveelheid slijm,

3. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Spannend, Molensteen, hopelijk is hij morgen positief! :)

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ja! Dan gewoon weer 28 dgn cyclus.........

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik wil deze maand voor het eerst ook eens echt een hele cyclus volgen met ovulatie testen omdat het me toch totaal onduidelijk is wanneer mijn ei nou is. Maar wanneer starten jullie met testen? Ben nu nog ongesteld... gelijk erna beginnen?

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ luminis, Ja is idd een rare cyclus tot nu toe hoop ook dat de testen snel donkerder worden!
    @ molensteen, hoop dat die vandaag donkerder is!
    @ blackbird, je kan beter uit gaan van je kortste cyclus, is dat bijvoorbeeld 26 dan kan je beter beginnen op cd 9. Is die bijvoorbeeld 29 kan je beter beginnen op cd 12.

7. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Balen is dat he.. ken je gevoel wel maar dan bij de eerste.
    Ik had een mk en mn vriendin was totaal niet bezig met kinderen maar wel t type van wat jij hebt wil ik ook....
    Maand ernaar even zo vrolijk een appje ja appje ;)
    Nieuwtje ik ben zwanger...
    was wel blij voor hun maar toch....

Jammer wat jij dan zo dacht qua kamertje dan hun dat realiseren.. Hoop dat t snel raak is bij je!

8. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry dames ben even niet zo actief erg veel werken!
    Probeer zo veel mogelijk mee te lezen! x

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb het idee dat ik sinds kort wat meer slijm heb tijdens mn cyclus. Misschien komt het doordat ik wat ben afgevallen maar ik ben er blij mee. Hopelijk dan ook wat extra slijm tijdens mn vruchtbare periode waardoor de zaadjes makkelijker door kunnen zwemmen :)

10. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik heb een druk weekend achter de rug, net even bijgelezen.
    Hopelijk komen de eerste positieve testen snel!

Ik ben op cd10 begonnen met testen (voor het eerst), nog steeds lichte streepjes. Aangezien tussen mijn laatste cyclus en die daarvoor 7 dagen zit, kan het ook nog wel even duren. Ben benieuwd of ze mooi gaan oplopen!

Tempen gaat tot nu toe erg goed en valt me alles mee. Hoop dat ik aan het eind van deze cyclus wat meer inzicht krijg!

@Pebbel: zijn lange cyclussen ook geen indicatie om naar het ziekenhuis te gaan dan? Ik ken iemand die ook lange cyclussen heeft en nu ook met medicatie gaat beginnen. Volgens mij kom je daarvoor in aanmerking als je cyclussen langer dan 35 dagen duren.

11. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hoi dames.

Nou vandaag begin ik met ovulatie testen....hopelijk wordt ik er wijs uit.
    Spannend allemaal hoor.

Iedereen succes deze maand hop hop hopelijk een hele rose lijst deze maand

12. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik werd vanochtend kn eens niet lekker koud zweet brak me uit duizelig amper op de benen kunnen staan en nu nog beetje zwakjes en licht in me hoofd me nog nooit gebeurd

13. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hm mijn ovulatietest is vandaag lichter dan de dagen ervoor... Vreemd?

Iemand ervaring mee?

14. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik had gisteren ook een lichtere test dan de dagen daarvoor. Kon me niet herinneren dat ik dat ooit gehad had, maar nu keek ik terug in mijn app en heb ik dat vorige maand en de maand ervoor ook gehad: donkere test, weer lichter en toen weer oplopend. Blijkbaar geen gek patroon dus. (Schrok ervan hoe vergeetachtig ik ben haha dat ik dit niet meer wist)

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hier werk ik nog niet met ovu testen.
    Misschien over paar maandjes.
    hier wel aan de klus. Toch wel bewust om het ei niet te missen mocht hij toch komen.
    Ook voor en Na het ei hoor..

16. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Molensteen, bij sommige worden de streepjes niet net zo donker als de controlestreep had ik gelezen. en dat verschilt ook weer per test. Kan toch eitje zijn dan toch?
    Blackbird, ik test enkele dagen voor een mogelijk ei. Bij mij ook volstrekt onduidelijk en bovendien hele rare cyclussen, vandaar dan maar zo. Maar dat kan me wel eens veel testjes gaan kosten.
    Bebbel83, vervelend hoor. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is. Koppie op hee!? :)
    Laurauzoey, goed dat je betn afgevallen. Zou ook wel willen. Hoop het ook voor je!
    Lace, hoop dat de testen mooi gaan oplopen voor je! Heb er nog geen ervaring mee maar zie ze wel vaker verschillen bij andere dames. Succes.
    Pebbels78, succes met de testen!
    Kim2306, wie weet zwangerschapskwaaltjes ?..? op welke dag zit je?
    Jozefien, haha grappig! :p Wel goed dat je de vorige maand nog hebt om mee te vergelijken. Dat geeft duidelijkheid.
    Koekie, veel plezier met het klussen. :)

Zelf op dag 8 van de cyclus, geen rood meer te bekennen dus nu op naar het ei. Hopelijk snel de ovu testen binnen want wil eigenlijk m.i.v. woensdag gaan testen. Spannend vindt ik het wel, gezien mijn historie zou er bij mij ook wel eens meer aan de hand kunnen zijn. Heb het alleen nog niet laten onderzoeken. Vindt dat toch wel eng. Vandaar de ovu testen, om te kijken of ik uberhaupt een eitje heb. Zoniet, dan gaan we door naar de gyn.

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Guusje dankje

onderzoeken zijn inderdaad spannend.
    Zelf heb ik geen vertrouwen in mijn ei.
    Bij mijn eerste 2 kindjes ook geen eisprong.
    Dus ga er vanuit deze keer ook niet.
    We zien het wel. En anders ga ik toch een keer
    Testjes halen om te zien wat deze doen.
    En anders heb ik weer snel de telefoon gepakt om te bellen naar de gyn

succes met je testen en hopelijk is er ergens een ei te bekennen

18. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik lees steeds vaker hier over mensen die wel menstrueren maar geen eisprong hebben. Hoe ontdek je dan zoiets? (Als ik dat uit nieuwsgierigheid mag vragen?)

19. ingie87

ingie87 Actief lid

7 mrt 2015
    126
    0
    16
    Josefien85, dat vraag ik me nou ook af. Heb je dan continue negatieve ovulatietesten?

20. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Zit op cd 22 en twijfelde laatst op dag 15 of 16 weet niet meer zeker al of ik een positieve ovu test had maar wist niet zeker haha

Deel Deze Pagina