Ik ben 24 jaar en wij gaan voor ons 1e kindje, het is voor ons de 2e ronde. Ik verwacht mijn NOD op 4 augustus, en ik vind het erg spannend allemaal! Ik ben de eerste ronde ongi geworden maar dit was maar voor 4 dagen, best vreemd. Ik heb een test gedaan maar deze was negatief
Koekie2, jij ook bedankt. Vervelend zeg, dan weet je al van te voren dat het niet van een leien dakje zal gaan. Bij mijn eerste was het gelijk raak in ronde 1 terwijl ik de doorverwijzing al had gekregen i.v.m. cyclus. Succes, hopen dat de testen bij ons beide nut hebben! Jozefien en Ingie, kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk en wat ik in mijn omgeving hoor / lees. 2014 had ik een gemiddelde cyclus van meer dan 100 dagen, dat is an sich al genoeg reden om te twijfelen. Maar dan zou je naar de gyn. mogen welke vervolgens onderzoekt of e.e.a. naar behoren werkt. Ook als je al heel lang bezig bent kun je een door verwijzing krijgen, en vast nog meer redenen... Met testen weet ik niet hoe het zit, neem aan dat je dan geen duidelijk positieve ovu testen heb nee. Geen idee, ga het deze maand voor het eerst proberen.
door onderzoek in het ziekenhuis is dat bij mij vastgesteld. Niet echt duidelijke ovu testen en als er wat te zien was klopte dat niet met mijn temperatuur en ongesteldheid. menstruatie bij mij is puur t wegwerken van de rommel in de baarmoeder. Heb nooit normale cyclussen gehad.. nu stukje regelmatiger dus hopelijk nu wel een eigen eisprong. Mijn cyclussen varieerde van 5 weken tot 12 weken en alles er tussen in. guusje Ik hoop dat het deze keer ook snel raak is. Zou fijn zijn welkom nieuwe leden
Welkom minime! Spannend voor het eerste kindje! Mijn vriend en ik zijn ook bezig in ronde 2 van de eerste! Ben benieuwd... Ongi is alweer een paar dagen gevlogen dus we kunnen beginnen met klussen... 4 dagen is toch niet so vreemd? Ik ben altijd 4/5 dagen ongesteld... Hopelijk een kortere cyclus deze ronde dan vorige maand... Beter gezegd geen cyclus meer,,, gewoon roze! Dames zet hem op deze ronde en we gaan voor een hele roze lijst! Toi toi toi💋💋💋
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (1) Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje 31jul: (2) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 1 aug: (10) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi Bam Mam Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (4) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1ste kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 5 aug: (3) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje 6 aug: (3) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje 7 aug: Datumloos (4): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde Clomid, 1e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 36 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Nenp; Dankje voor je reactie! Ik ben blij om te horen dat er meer zijn met een menstruatie periode van 4a5 dagen, dat stelt me gerust! Op naar een plak beebje! Jij ook succes!
@minime, ik vind een cyclus van 4 dagen ook niet kort bij mij duurt het altijd 3a4 dagen! Vanmiddag had ik soort menstruatie kramp laag in me buik en wat rug pijn.. Ook het gevoel alsof je een veel te strakke broek aan hebt.. Heel vervelend gevoel, hoop toch dat het iets positiefs is! En anders ligt het eraan dat het vandaag me eerste werkdag na de vakantie weer was
Test minder dan gisteren...... Maar zaterdag en gisteren wat lage buikpijn, kan follikel groei zijn... Maar ja... Dus maar afwachten Vanavond Vl weer es verleiden, dan blijven we in de klus cyclus van. Omdr 2/3 dgn
Oh leuk Nenp, klusze dan maar clarajilla, kan ook met je darmen te maken hebben misschien? Of denk je wat anders? Oh raar Molensteen, wie weet was dit nog niet je piek dan. Kan nog komen toch? Morgen komen de ovu testen binnen, denk dat ik dan vast een proef testje ga doen. Ik kan ivm werk alleen savonds testen, maakt dat nog uit?
Een opgezette buik kan wel met me darmen te maken hebben. Alleen die kramp voelde niet als mijn darm of in mijn darm.. En ik test vanwege me werk ook wel laat in de middag/ in de avond. Ik doe meestal als ik een dag dienst heb gelijk een test als ik thuis kom en 1 om 23.00 en als ik vrij ben doe ik het on 14,00 en on 23.00 ( als me ei er aankomt dan 2x op een dag, anders alleen in ochtend of middag)
Pff voel me gwn nog steeds niet goed net wat gegeten en ben me toch misselijk en nu ook een drukkerig gevoel in me buik eht irritant en ben ook zo moevandaag maarja wie weet houd me lichaam me wel voor de gek
Ja je lichaam kan he goed voor de gek houden! Maar dat hoeft niet zo te zijn, afwachten geblazen Kim. Oké Clarajilla, bedankt voor de info. Bij jou dus ook wisselend wanneer je kunt. Ben benieuwd of het echt uitmaakt, je hebt je piek of niet.
Ja bij mij ook heel wisselend tot nu toe heb ik me ei nog niet gemist de afgelopen maanden! Ik heb het idee dat me test nu al iets duidelijker is dan gisteren.
Mijn test was juist weer super licht. Had wel heel veel gedronken vandaag, maar een piek is het zeker niet. Het tijdstip waarop ik test varieert ook. Wel probeer ik inderdaad 2 uur van tevoren niet. Overigens mag je niet met de eerste ochtendurine testen.
@Menstruatie: Mijn menstruatie duurt meestal 4 a 5 dagen. @Testen: Wij testen niet omdat we in de gaten gehouden worden met echo's. Deze ronde voor het eerst een Ovitrelle spuit zetten die ervoor zorgt dat mijn eitje gaat springen en daarna krijg ik een IUI. Ben benieuwd. Graag zou ik dan ook de lijst aanpassen. PrinsesBelle, 25 jaar, 1e ronde IUI, 1e kindje