Eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 29 Juni. Zit nu op CD 18. Mijn ovulatietest van net is iets lichter dan die van gister. Volgens mij komt mn eisprong nog......hoop ik.
Ja me ovulatie testen zie ik verandering in..me ei komt er an Maandag is volgens mij menstruatie kalender me ei ben benieuw of dat klopt. Vanaaf maar eens weer gezellie maken. Hoe staat het bij julli
Ikzelf zit pas op dag 6 van mijn cyclus. Waarschijnlijk heeft het geen zin om nu te testen. Beter 2 dagen wachten nog toch? of niet?
Hier vanmorgen weer een lichte test..dus nog geen ei gevonden! Vlindermeisje: met je vorige 2 cyclussen van boven de 30 dagen is het ook nog niet gek dat je eisprong nog niet is geweest toch? Misschien heb je een wat kortere lf?
Welkom veldmuisje wat betreft ovulatie daarna heb ik geen idee van. Jullie kunnen me dus alles wijsmaken
Ik zag dat er verder niets bij mijn naam stond in het lijstje ik ben 27 we zitten in ronde 1 voor ons eerste kindje. Ik lees lekker mee en duim heel hard voor iedereen!
Hier zaterdag, maandag en gister geklust. gister zat ik op dag 14. Gister na de sex (sorry niet zo heel smakelijk) had Ik met afvegen wat eruit liep een sliertje rood erbij.. leek oud bloed maar geen idee wat het is. Misschien laat restje vd menstruatie? Iemand wel is gehad? Eergister met naar de wc gaan ook 2x heeeeel licht roze veegseltje. Ik denk dat het restantjes zijn. Zou niet weten wat het anders moet zijn
@Vlindermeisje: wellicht dat je temperatuur morgen weer zakt. Ik las net bij FertilityFriend dat drie dagen hoog moet zijn, dan is er een ovulatie geweest. Je zult dus moeten afwachten. Ik geloof alleen niet dat je er dus vanuit kunt gaan, dat zodra je temperatuur stijgt je ovulatie er aan staat te komen. Dit kan je op het verkeerde been zetten namelijk (als je temp wel hoog blijft, is het toch al geweest). Ik weet verder niet hoe het gaat met ZI, maar doe je dit 1x of meerdere keren? Denk dat ovu-testen voor jou het beste beeld zullen geven?
Heb ik toevallig net zo gehad paar dagen geleden. Bij mij waren het idd restanten van Mn ongi. Heb ik eigenlijk elke maand gehad tot nu toe. Ik maak me geen zorgen. 😊
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ronde1, 2e kindje 31jul: (2) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 1 aug: (11) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi Bam Mam Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (4) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1ste kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 5 aug: (3) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje 6 aug: (5) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje 7 aug: Datumloos (4): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ZI... Want als je het maar 1 keer per maand doet, heb je misschien weinig kansen... Zal misschien wat afhangen van je donor of die meerdere keren langskomt of niet. Normaal is de lijst up to date! Hier begint wat vruchtbaar slijm op te komen... Dadelijk nog eens een testje wagen, maar ik veronderstel dat het nog wel even zal duren! Ik weet niet waarom, maar ik lijk er goede hoop op te hebben deze ronde. Misschien ben ik nu gewoon gerust omdat mijn ei eraan komt Tegen nod zal ik wel weer een 'hopeloos' geval zijn
Haha herkenbaar Dora ! Ik ben er zelf alleen niet gerust op deze ronde, maar weet ook zeker dat ik tegen de tijd dat NOD in de buurt komt, weer erg veel er mee bezig zal zijn!
Doe maar ronde 1, want na bevalling is dit dus de eerste keer dat ik weer een eisprong heb. Ook al is mijn zoontje inmiddels al 3
@Veldmuisje: Je staat er volledig bij! Hier net een testje gedaan, lijkt iets donkerder dan gisteren, maar bijlange nog niet positief! Vanavond alvast nog eens even 'oefenen'
Ik had gister avond weer van de lage buikpijn zeurend op de heupen. Zaterdag ook gehwd en toen die bijna positieve ovutest Maar gisteren was test zo licht dat ik moest turen... Er is ook geen slijm meer en me bmm zit laag Heb bij action ovutesten gehaald. Benieuwd of deze werken naar mijn zin.