Ja kan zeker op een verkeerd been gezet worden omdat dat de hele cyclus kan schommelen. Heb wel 3 ovulatie testen gebruikt van Sensitest en die zegt bij een cyclus van 32 dagen, beginnen met testen op dag 13. Dus dat heb ik gedaan. En alle 3 de testen waren een licht streepje naast de controle streep. Ik doe het insemineren ongeveer 2 a 3 keer per maand. Rondom de eisprong omdat je dan de meeste kans hebt. Maar vrouwen die via de gewone manier zwanger willen worden, kunnen toch ook beter rondom de eisprong alleen maar vrijen?! Hele maand om de dag vrijen is helemaal niet zoals het gaat. Dat zie je in het filmpje van Clearblue ook. Vrijen is fijn met een partner, dus jullie kunnen dat gelukkig ook doen Maar om zwanger te worden is het vrijen rondom de eisprong de enige periode om zwanger te worden. Als het goed is is mijn eisprong er bijna en vanmorgen kon mijn donor gelukkig langskomen. Dus we hebben een 1e poging gedaan. En nog een 2e keer morgenavond. En dan afwachten (zi gaat echt heel anders hihi ook wel spannend hoor
@Vlindermeisje: natuurlijk gaat het in alle situaties om het vrijen rondom de eisprong! Maar vroeg het me af, omdat je steeds over 1 keer had wanneer je donor zou langskomen, hoeveel zi je zou doen per maand? Dat is me nu dus duidelijk ! Wel vervelend dat je testjes dan nog niet echt oplopen! Zou fijn zijn als je straks gewoon een knaller hebt en dan weet je tenminste dat je eisprong er aan zit te komen. Bij temperaturen is dat het nadeel, omdat je het pas achteraf kunt zeggen. Ik hoop dat je snel een knaltest hebt en dan op naar roze! Wij proberen zelf trouwens wel om de dag te vrijen, omdat je dan in het geval van een vroege of late eisprong, je een grote kans hebt je toch op een vruchtbare dag vrijt. Aangezien mijn cyclussen soms erg verschillen, proberen we het op die manier. Nu mijn ovulatietesten ook erg wit blijven, vind ik dat sowieso wel een prettig idee. Maar goed, ik heb uurtje geleden wat steken gevoeld, dus wellicht dat mijn ovulatie toch nog moet komen ! Hopelijk gaan mijn testen dat ook laten zien!
Oké dan zullen het wel resten van een ongi zijn... Hier nog geen slijm of iets gespot. we wachten maar af.. Vlindermeisje ken je de donor goed? Of via een instantie leren kennen? Ik vind het wel interessant. Hier trouwens ook gewoon de hele maand om de dag. Althans dat proberen we.. morgen weer en dan even kijken of het zondag lukt aangezien we elkaar pas heel laat weer zien. En anders maandag. Dan zit er een keer 3 dagen tussen. Maandag zit ik op dag 19
Ik ken de donor via een andere bam moeder. Zij is van hem in verwachting. En zij heeft hem van een website die speciaal is voor vrouwen die Bam moeder willen worden. Bam-mam.nl | Prima als jullie meer willen weten hoor. Snap dat ik een "apart" geval ben tussen jullie meiden
Hier doen we het ook regelmatig, om de gezelligheid, maar ook om geen andere vruchtbare dagen te missen bij een eventueel vroeger of later ei. Ik dacht ook dat je slechts 1 keer insemineerde, vandaar ook mijn vraag. Zat ook steeds met die ene keer in mijn hoofd Mijn vriendin kreeg slecht nieuws, leeg vruchtzakje op de echo. Haar bloed is nogmaals getest en als haar hcg niet gestegen of gedaald is, wacht ze af tot een miskraam of laat ze het in gang zetten met tabletjes. Een curretage wil ze in alle geval vermijden... pfff, ze zegt er niet zoveel van en heb haar al even niet meer gezien, dus ik vind het moeilijk om in te schatten hoe ze zich nu voelt... denk niet dat ze nood heeft aan een babbel, het is nu allemaal zo pas gebeurd, dus denk dat ze wat tijd voor zichzelf nodig heeft, maar voel me zo machteloos op dit moment. Ik wil haar niet zomaar in de miserie laten zitten, maar wil me anderzijds ook niet opdringen. Om eerlijk te zijn heb ik nu een beetje schrik dat het raak zal zijn voor mij deze ronde. Ik ben al wat langer bezig dan haar en had het bij haar in het begin dus ook wel moeilijk... maar ze was zo in de wolken dat het van de eerste keer raak was! Ik heb haar toen ook gezegd dat ze nog voorzichtig blij moest zijn, maar dat wou ze niet horen... nu is het zover Afwachten maar zeker! Weet niet goed wat te doen!
Niet apart in negatieve zin he Gewoon interessant denk ik, omdat het voor ons ook een beetje een onbekende wereld is. Een goede vriendin van me wil ook bam worden, ze heeft iui gedaan en het was van de eerste keer raak... ze is nu 6 weken, maar zal een van de komende dagen of weken een miskraam krijgen, ze had een leeg vruchtzakje...
Wij proberen ook om de dag. Om er iig voor de zorgen dat we het genoeg gedaan hebben mocht mn eisprong eerder zijn. En omdat het leuk is 😆 Hier vanmiddag een lichte streep op ovulatietest. Ben benieuwd of de streep langzaamaan donkerder wordt of dat het per dag verschilt.. Afgelopen 2 rondes op cd17 een knaller. Duurt nog zo lang! Dat wachten is echt niet leuk 😬
Ja apart in goede zin hoor. Zo zie ik het ook Krijg vele fijne reacties uit mijn omgeving en ook van mensen die het via via horen. Vaak dat ze het erg stoer en knap vinden. Maargoed....eerst zwanger worden en dat alles goed Ooohh wat moeilijk en **** dat er een leeg vruchtzakje was IUI is inderdaad ook 1 van de manieren. Zelf heb ik gekozen om het niet via een kliniek te doen omdat ik de donor wil kennen. Voor mijzelf en ook voor de eventuele kleine later. Omdat ik zelf geadopteerd ben weet ik hoe het is om niet te weten wie je bio ouders zijn en waar je roots vandaan komt. Maar ik ga dus anders om met mijn cyclus dan jullie Mocht ik willen kan ik ook vaker insemineren hoor. Zit geen minimum of max aantal keer aan. Al doe ik het elke dag, maar is natuurlijk niet zoals het gaat omdat het al niet via de normale manier gaat. Meeste vrouwen die 2 a 3 keer ZI (zelfinseminatie) per ronde geloof ik. Bedankt voor je interesse , leuk
Dora: ah nee, wat ontzettend rot voor je vriendin! Ze heeft in ieder geval een lieve vriendin aan jou! Een moeilijke situatie om mee om te gaan, maar ik denk dat ze wel weet dat ze bij je terecht kan voor steun. Vlindermeisje: ook ik vind het interessant om te lezen hoe het precies gaat. Hopelijk gaat je wens snel in vervulling! Ingie: dat duurt nog even ja, maar voor je het weet is het zover! Hopelijk lopen je testjes mooi op!
Ik vind het ook interessant vlindermeisje. wilde ook altijd bam moeder worden als ik geen vriend zou vinden Ik vind het ook wel knap van die mannen hoor . Wie weet hoeveel kids ze produceren dora heftig voor je vriendin maar je doet je best voor dr. Je bent echt een goede vriendin en dat weet ze heus wel. ze zal snel naar je toe komen denk Ik voor contact
@ Dora, oh nee wat erg voor je vriendin.. Ik snap dat je je zo voelt als het deze maand wel bij jou zou lukken. @ vlindermeisje ik vind het ook wel interessant ! Vanaf gisteravond is me ovulatietest al wat duidelijker aan het worden! Hij is in iedergeval de helft van de controle streep, dus me eitje komt eraan. Ben nu al ongeduldig op me ei! Dat heb ik nog niet eerder gehad haha.
Chapeau hoor vlindermeisje, dat je dit alleen wil doen. Gelukkig heb je familie rond jou die je hierin steunen. Maar om de ganse rollercoaster van zwanger worden, zwanger zijn, de bevalling en alles daarna bewust alleen aan te gaan, vind ik bijzonder moedig! Hopelijk komt je droom snel uit. Ook goed dat je een donor gevonden hebt, die je hierin wil helpen...
Respect hoor voor je vlindermeisje Hier voel ik vruchtbare dagen zijn begonnen aan afscheiding hahahaha wat zijn wij toch eigenlijk appartewezens
Wat een lieve woorden zeg Word er verlegen van. Mijn donor heeft tot nu toe 2 vrouwen geholpen en ik word hopelijk de 3e. Zijn eigen vriendin heeft 2 kinderen en is zwanger van de eerste. Dus al 5 kindjes. Waarvan 3 bij ronde 1 gelukt zijn. Dus spannend, maar hangt natuurlijk ook van de vrouw af. Ik vind 2 donor kindjes weinig. Hoorde al eens over 30......dat ik dacht: dat wordt me te gek. Maar via klinieken kunnen het nog wel het dubbele worden. Nou dat gaat mij echt te ver. Morgenavond nog 1 x ZI en dan op het wachtbankje.
Ik doe ook mijn petje voor je af hoor! Het allemaal alleen doorstaan en meemaken is niet simpel! Dan de opvoeding ook nog en later misschien vragen die ze gaan stellen. Had ik mijn huidige vriend niet leren kennen, denk ik ook dat ik bam zou zijn geworden... Maar pas net als ik de 30 gepasseerd zou zijn. Mijn vriendin is 26 en dat vind ik wat jong eigenlijk, ik zou het in haar plaats niet gedaan hebben, maar daarvoor zijn we allemaal verschillend hé Zij wou altijd graag jong mama worden, ik ook, maar dan liever met een partner dan alleen. Ik begin nu pas te kunnen relativeren en als je aan een kleintje begint, moet je dat ook zeker kunnen. Vind het ook wel goed dat je een bekende donor neemt, lijkt me voor het kind inderdaad ook wel fijner om te weten wie zijn biologisch vader is. Petje af en hopelijk is het snel raak!
Ook ik vind het interessant om te lezen vlindermeisje, spannend hoor! Wat rot voor je vriendin Dora... Kan me voorstellen dat jij je lullig zou voelen mocht het deze ronde raak zijn voor jullie. Maar het is jullie inmiddels ook gegund! Hier is het rekbare slijm weer present, dus over een dag of twee zal het zover zijn denk ik.
Ja heel veel respect hoor dat je dat in je uppie gaat doen allemaal. En ik zou ook daarvoor kiezen maar eel pas na mn 30e. Ik vind 26 ook echt te vroeg. Je hebt nog enorm veel kansen om dan iemand tegen te komen waar je iets moois mee wilt opbouwen. Granaatappelsap gehaald en vind het echt goed te doen. Vandaag ipv ovulatietesten ineens zw testen gehaald. Stomme actie. Vandaag was die nog wit dus morgen na het werk effe de juiste halen. Heb gewoon niet zitten opletten.
Dat is fijn dat hij niet een hele waslijst aan kids heeft vlindermeisje. ook vind ik het wel knap van zijn vriendin. Ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn vriend andere zou helpen maar dat is eigen gevoel Of zeg ik niet iets heel ergs... sorry dan. bam op je 26e vind ik ook wel vroeg. Daar zou ik ook niet voor kiezen. Krijg je altijd rekbaar slijm eigenlijk? Hier nog niet gespot.. vandaag cd 15