Ik zie het somber in helaas. Vanmorgen een ovulatietest gedaan en zag alleen de controle streep. En meestal als ik rond mn ei zit dan voel ik mij "opgewonden". Zo herken ik heel makkelijk wanneer ik rond mn eisprong zit. En dit gevoel had ik vorige week donderdag en vrijdag en vorig weekend. Nu merk ik helemaal niks. Dus ben bang dat ik mn ei gemist heb. Helaas. Dan hopen dat Augustus "mijn" maand wordt.
Ah Vlinder, wat zou dat jammer zijn ! Vorige week zou wel vroeg in je cyclus zijn, maar het zou kunnen. Had je toen wel donkerdere strepen op je ovu-test? Koekie: wat vervelend dat je er nu niet echt een peil op kunt trekken. Ik merk zelf wel dat ik vruchtbaar slijm heb, maar zoals Laurazoey aangeeft wellicht is dit toch per persoon verschillend!
Dat zou dan heel jammer zijn inderdaad. Ik heb net een pendeltje gekregen.. oktober een jongen.. Haha das nog ver weg maar we zullen zien
Ik precies dezelfde pendel...dan hebben we nog heel wat volgende forums te gaan samen. Hoop stiekem dat we toch eerder aan de beurt zijn zeg!
Ik snap geen barst meer van mijn ovutesten. Ze gaan op en neer. Gisterenavond heeeeel donker, maar nog niet positief, dus dacht: morgen zal dam wel de positieve test zijn, maar nu zijn de testen weer licht. Dus of ik heb mijn piek vannacht gehad (kan dat?), of hij moet nog komen en mijn testen wisselen gewoon heel erg. We blijven het gewoon gezellig maken, gelukkig is dat voor ons geen punt!
@vlinder, ik zie dat je ook wat kortere cyclussen ertussen hebt zitten, dus dat zou het nu weer kunnen worden. Dat is wel erg balen zeg! Hier meestal ook meer zin in de week naar de eisprong toe en ook meer/waterigere afscheiding. Ik verwacht mijn ei eind dit weekend, dus we zijn weer gezellig begonnen @laurazoey en jozefien, hoe werkt dat met die pendels? Misschien ook wel eens leuk om te doen...
jammer als dat zo is mijn temperatuur heeft een rare flinke stijging gemaakt , vreemd , heb ik nog nooit gehad zo vroeg. eisprong is toch onmogelijk??
Ik denk dat ik vandaan toch even ovutesten ga halen. Ik krijg nu ook af en toe buikpijn. Misschien toch iets meer zekerheid of ja inzicht in de cyclus
ja . haha schrok ervan . sept zou mijn maand moeten zijn en dan ook nog een meisje. zou mooi zijn na 2 jongens @koekie: ik vind ovulatietesten wel een goed hulpmiddel om inderdaad je cyclus in beeld te krijgen. samen met vruchtbaar slijm in de gaten houden. icm fertility friend krijg je een goed beeld. @ni84 , ik ben geen laurazoey of jozefien, maar kan wel antwoord geven op je vraag over de pendels . op zwangerschapspagina helemaal onderin bij de topics vind je een hoofdstukje pendelen. hier kun je een pendel aanvragen aan de dames. ze sturen een bericht zodra ze pendels aannemen. binnen die tijd mag je een pb sturen met je vraag. het beste kun je een abonnement nemen op de topic, dan krijg je bericht als er iemand iets gepost heeft, ik heb inmiddels al heel wat pendels. je moet er wel geduld voor hebben . de dames die pendelen hebben ook nog een prive leven ernaast.
Bedankt Spinnekop! Goede tip van het abonnement, dat ga ik even doen... Hopelijk ben ik al zwanger voordat ik een voorspelling heb Ik had het inmiddels al gevonden... Het lijkt nu beter geregeld dan 4 jaar geleden... Haha, toen werd er helemaal niet meer gependeld vanwege al het gezeik er omheen.
helaas zijn er nog steeds dames die het soms verknallen voor de rest berichtjes sturen buiten de tijd . brutale opmerkingen dat het allemaal lang duurt enz. of dames die zich speciaal aanmelden bij zp om een pendel te kunnen krijgen. hopelijk heb je idd geen pendel nodig . of misschien een pendel voor het geslacht .
Spinnekop: dat is inderdaad een hoge stijging! Is er iets anders dan anders misschien? Slecht geslapen, eerder/later gemeten dan anders?
Haha, ja zou wat zijn als ik een jongetje zou krijgen... de eerste in de familie sinds 7 meiden. ik en 2 zussen en dan 4 dochters van mij en zus Maar first things first... Een eisprong
@lace: ik ben wel later naar bed gegaan , wel minimaal 4 uur slaap gehad. ben wel heel erg moe, maar niet ziekjes. hij zal morgen wel weer zakken, ik heb nog nooit gehoord dat iemand een eisprong op cd 6 heeft gehad @ni84: ja, dan is het tijd voor een jochie, je weet het he, jongenszaadjes zijn snel maar leven kort, meisjeszaadjes zijn trager , maar leven langer.
Hahaha iedereen oktober een jongen? Gezellig toch haha maar das inderdaad nog een paar nod lijstjes... Alhoewel... we zitten nu al in de lijst voor augustus. Dus september en oktober... oohh das wel vol te houden! Sorry was erg druk op t werk dus kon niet antwoorden naar gelukkig heb je al een duidelijk antwoord gekregenop je vraag
Oh jeee schrijf ik last van buikpijn te hebben, ga ik net naar de wc en heb ik egt roze met afvegen.. niet egt slijmie slijmie ertussen maar wel iets slijmerig roze. Niet rood maar roze.. mooie kleur roze maar geen idee waar dit vanaf komt. was geen oud iets ofzo.. nou ja geen idee. Toch wel vaag. nou dames hoop dat het eerder raak is dan oktober hoor voor jullie