NOD lijst 1 t/m 7 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik heb nog nooit begrepen hoe je je baarmoedermond kan voelen. Hoe doen jullie dat?

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Oke heb ik echt nooit geweten :)
    Het is ook niet dat ik daar voel ofzo. :D hihi.

Lady's hebben jullie dat ook dat jullie nu ongeduldig gaan raken...
    Ik zit nu op cd 17 en merk dat ik het spannend vind of mijn eisprong is geweest.
    Ook omdat ik geen streep op mijn ovu test had.
    Pff dit zullen 2 lange weken zijn. :p

3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik ook niet... heb ik ook nooit gedaan.. gewoon met je vingers naar binnen gaan en voelen??? hahahaha :$:D

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ow oke! Misschien dat ik dat volgende maand ga doen als het nog niet raak is! Maar moet je echt rectaal tempen? doe ik eigenlijk nooit, ook niet als ik koorts heb, dan temp ik onder me oksel en tel 0,5 graad bij

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik controleerde ook me slijm en daarbij meteen de bmm.
    Nu niet meer hoor. Maar heb dat 4 cyclussen gedaan om mss iets te kunnen voelen of zo... Dus wat ik net typte is resultaat.

6. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Rectaal is het beste maar ik zag mezelf niet elke ochtend met zon ding in me reet langs me vriend liggen tempen :) Dus heb dat gewoon met de oor thermometer gedaan ;) Volgens de huisarts was dat prima als het maar met dezelfde thermometer gedaan wordt

7. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Zie dat ik vanmorgen in het verkeerde forum heb zitten reageren😂. Die zullen wel gedacht hebben hahaha

Ik ben nu vier dagen met ovulatie testen in de weer en had vanmorgen wel een hele duidelijke streep zal zo een foto toevoegen...

Dames succes en hopelijk heel veel roze dames deze maand

Klus ze

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      68,6 KB
      Weergaven:
      7
  8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

Hihi ja kwam je al tegen en dacht huh? Allemaal licht positieve zwangerschapstesten en toen jij. Dacht zo die heeft een knaller haha. Hopelijk komt er ook zo'n zw test voor je ! Klusse!!

9. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Hahaha ja verkeerde forum... Beetje jammer😐😐😂

Net weer gestest... En nu een tuurstreepje... Wel naar redelijk wat drankjes dus niet echt geconcentreerde urine... Morgenvroeg nog even testen en is die nog zo licht... Dan was mijn piek vanmorgen... Dus de eisprong nu en de aankomende 24 uur... Gisteravond nog gezellig gemaakt en kijken of vl vanavond ook nog wil,,,,

Anders denk ik wel een goede kans met gisteravond😀😀😀

Dit was mijn eerste keer met ovulatie testen en ben blij dat ik vanmorgen nog heb getest aangezien het nu weer een tuurstreepje was...

Dan is je LH piek maar echt kort he?!

Succes dames met klussen 💋

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    #670 clarajilla, 18 jul 2015
    Laatst bewerkt: 18 jul 2015
    @ koekie haha nee dat zie ik me Zelf ook niet zo snel doen naast me vriend! Denk dat ik dan ook een oorthermometer ga halen!

@nenp duidelijke streep! Veel klusplezier ;)

Mijn ovulatietesten zijn bijna positief denk dat ik morgen een positieve test heb!
    Alleen Mijn nod verschuift dan wel, heb dan een cyclus van 33 alweer..

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Mag ik vragen wat je hebt meid? Als je het liever niet zegt, ook prima hoor ;)
    Ik herken de vermoeidheid, heb zelf fibromyalgie.

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier vanmorgen en deze namiddag trouwens een knaller gehad, dus eitje morgen of overmorgen. We hebben het daarstraks al even gezellig gemaakt, maar morgen waarschijnlijk ook nog eens. Ook even kijken of het streepje morgen alweer dat lichter is.
    Slaapwel dames!

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja dat mag je vragen!
    Ik heb de ziekte van crohn, zijn chronische ontstekingen vooral in de dunne en dikke darm. Maar het is eigenlijk een Ziekte van mond tot kont alles wat daar tussen Zit kan ontstoken worden.
    Is dus ook een imuumziekte, komt erop neer dat mijn lichaam mijn darm als lichaams vreemd ziet en het dus 'aanvalt'
    Het gaat nu al wel.2 jaar wel goed met zware medicatie alleen heb ik soms ineens veel pijn in me darm waar de ontstekingen zaten. Maar dat komt omdat daar nu veel littekenweefsel zit.( voordeel is dat ik een kramp in me.darm of baarmoeder goed uit elkaar kan houden ;))En heel erg moe iedere x. En door me.medicijnen ben ik vatbaarder voor infecties en griepen omdat mijn imuumsysteem onderdrukt word

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Kom trouwens net van een bbq met de familie...
    Ik had zoveel gegeten dat mijn broek echt spande en toen ik er iets van zei vroeg mijn grootmoeder of ik misschien zwanger was... het was de 1ste keer dat zij er achter vroegen! Ik ben hun oudste kleindochter, dus kan wel begrijpen dat ze naar achterkleinkinderen beginnen te verlangen.

Mijn grootvader zei voor de grap dat we eigenlijk 1st zouden moeten trouwen voor ik zwanger zou mogen worden. Toen ik zei dat mijn vriend eigenlijk niet wil trouwen, zei hij dat de er maar meteen werk van moeten maken, vanavond al zelfs!
    Ze moesten eens weten haha ;) eitje is op komst en we zijn al even aan het oefenen!

Schrok er wel een beetje van dat zij er nu toch ook over begonnen...
    Ze weten wel dat ik me echt gelukkig voel in mijn relatie en zij worden ook een dagje ouder he! Hun vrienden beginnen ook kleinkindjes te krijgen. Ik hoop dat ik er hen ook snel eentje kan schenken :)

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik ken het, niet te onderschatten! Ze hebben bij mij ook eventjes veronderstelt dat ik het had, maar na onderzoek bleek alles normaal en blijft de diagnose gewoon prikkelbare darm. Ik ken nog iemand die het heeft, dus weet goed dat het erg zwaar is. Gelukkig is het met medicatie min of meer stabiel!

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik ben zoooo blij!! Gisteravond verscheen er al een lichte streep op mn ovulatie test en als mn ei niet komt heb ik echt geen streep. Vanochtend is die al n stuk donkerder. Vanmiddag / avond doe ik nog een test na het werk en dan is die waarschijnlijk knal. Dat betekend dat mn ei uiterlijk dinsdag al komt ipv vrijdag :) yeaah haha mn cyclus weer korter dan vorige rondes. Namelijk mooi 28 dagen :)

17. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Laurazoey, fijn joh!! Geniet van het klussen!! :D

Clarajilla, dat lijkt me ook zwaar. gelukkig helpt de medicatie ja!

Dora, ik heb licht spastische darmen. Is spastische darmen te vergelijken met prikkelbare of is dat totaal wat anders? Toevallig dat ze dat zeiden bij de BBQ. Nu maar hopen inderdaad dat je de snel goed nieuws kan vertellen. Ik heb geen grootouders meer, al voor onze eerste niet meer. Kan me voorstellen dat zoiets heel bijzonder zal zijn.:)

Hier wat in de war. Volgens ff zou nu mijn ei zijn, ovu test was vrijdag wat donkerder maar zeker geen knaller. Maar de test van gisteren was weer veel lichter?? Bmm voelt zacht, afscheiding is prima, en temp was vanmorgen hoger. Hoewel dat ook kan komen door korte nacht.... :( Ben bang dag ik nog geen ei heb gehad maar ja dan kan het zomaar heel lang duren.:(

Nenp, :) hihi op verkeerde forum...maar jd moet de ovu test toch juist niet smorgens doen? Wel fijn dat het zon duidelijke test was!

18. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hier volgens mij gister eisprong 😉ik had gisteravond Zo'n pijn in me buik rond 21:00 gisteravond ! Vrijdagavond nog geklust en vanmorgen dan zitten we hopelijk goed ! Een eicel leeft toch 24 uur althans had ik begrepen ?

X x

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Trutje wat je voelt is het groeien en niet het springen van je ei.
    Dus als je steekjes hebt springt je ei niet op dat moment maar pas later.
    Gebruik je geen ovulatie testen? Door vanochtend sex te hebben dit je goed. Als die wel gesprongen is maar ook als die nog komt. :)

20. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hier nog steeds geen ei.....zucht!!

Deel Deze Pagina