NOD lijst 1 t/m 7 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    #761 Lace, 20 jul 2015
    Laatst bewerkt: 20 jul 2015
    @Spinnenkop: Wat ik alleen niet snap, ik dacht dat eisprong 12-48 uur ná positieve ovulatietest komt... Maar ik had zondag dus al een lichte stijging in mijn temp (wel minder dan 0,2 graden)... Dan springt hij dus erg snel?

Wel vreemd dat jouw temperatuur zo schommelt. Heb je verder ook niets onder de leden of niet helemaal fit? Ben bang dat je het echt paar dagen moet afwachten om er meer zicht op te krijgen.

Ik ben benieuwd hoe het wachten me dit keer afgaat... Heb er geen positief gevoel over dit keer, alhoewel we wel goed getimed hebben. Ik weet niet, voorgevoel... Maar veel dingen plannen om de tijd door te komen..

2. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    kaart ff 1.jpg

kaart ff 2.jpg

@lace.
    ik heb een paar keer gehad dat de dag van positieve test en eisprong dezelfde waren

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Nou ik kan me krampjes en steken en daarstraks een gigantische steek waar ik krom van stond niet weerleggen met ovulatie
    Testen blijven negatief

Nou ws dus op naar dit weekend waar me nod gaat zijn....

4. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Thnx Koekie2 :D

======================================

Mijn temperatuur kaartje ziet er ook vaag uit vind ik.
    Ben pas net begonnen dus het is nog niet heel duidelijk allemaal.
    Eigenlijk geen idee wanneer mijn eisprong was.
    Ik heb donderdagavond 16e Juli en zaterdagochtend de 18e inseminatie gedaan.
    Hoop dat het goed is gegaan.

5. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hier nog geen positieve test, wel weer een heel donkere én toenemende afscheiding..zou het dan nu toch echt komen?

Sorry allen ik heb geen idee van temp. kaartjes!

6. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Graag gedaan vlindermeisje :D

Ik hoor verschillende verhalen over het tempen.
    Ik weet dat dat bij mij toen echt zo maf was dat er allemaal niks van klopte van mijn lijf :)
    Volgende ronde ga ik wel tempen en beter ovu testjes gebruiken mocht ik ongi worden maar ik hoop natuurlijk dat mijn ei gevonden wordt.
    Ik heb zo'n idee dat hij zaterdag op zondag nacht ongeveer is gesprongen. We hebben vrijdag en zondag avond geklust dus hopelijk vinden ze mijn ei.... hihi..

2 weken wachten duurt lang he..
    Succes met wachten dames

7. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Duimen draaien voor je Jozefien

8. Jozefien85

Thx!

9. Alva

Alva Niet meer actief

Ik heb ook geen verstand van tempen en ovu testjes. Ik hou wel mijn temp bij maar ben niet zo consequent 😊 vorige maand eens geprobeerd en zag wel in de temp mijn menstruatie aankomen. Dus ik temp nu voor spek en bonen zeg maar.

Heb wel testdrang 😂 heb net zelfs uitgerekend hoeveel ik er heb en wanneer ik dan kan beginnen, niet eens lettend op hoeveel dpo ik dan zit.
    Ga me proberen in te houden tot zondag. Dan zit ik tussen de 10 en 12 dpo. Bij de jongste op 11dpo positief getest.
    Ik maak mijzelf ook helemaal gek met (ingebeelde) symptomen hoor. Maar het ongi gevoel is echt, dat is niet ingebeeld haha

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik ga weer wachten tot na mn nod. Heb echt geen zin in die witte testen

11. Jozefien85

Ik ga deze keer ook echt wachten tot mijn NOD (lf van 10 dagen), maar het liefste houd ik het nog langer vol. Ik heb afgelopen maanden heel wat tuurstreepjes gehad en toch ongesteld geworden en ga mezelf die enorme teleurstelling besparen.

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Knallertje hier :) dus weer een kortere cyclus dan vorige maand. Dit zou weer 28 dagen zijn gelukkig :)

Bijgevoegde bestanden:

13. Jozefien85

Gezellige avond ;)

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hahaha dat gaat lukken zodra mn vriend thuis is van zn werk ;)

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    WAUW Laura wat een mooie test. Veel klusplezier :D

De vorige keer 2 dagen na NOD getest...
    Mijn NOD heb ik op 1 augustus gezet maar als ik van 30 dagen uitga zou die op 31 juli zijn. Ik wacht het weekend wel af. Ik voel nu ook allerlei krampen in mijn buik en was vandaag ook misselijk... heb dat nog nooit zo gehad. Ik vind dat wachten zo ellendig lang duren maar weet ook dat als ik op dag 30 zit.. dat ik testdrang zal hebben als ik geen ongi spot maar ik kan mijn cyclus niet geheel vertrouwen dus denk dat ik probeer te wachten t/m zondag... dan zit ik ook weer 2 dagen na NOD...

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja ik was echt n beetje in shock haha. Had mn laatste digitale van cb verprutst dus hoopte dat deze duidelijkheid zou geven en dat deed die.

Ik heb nu op 4 augustus mn nod :) toch 2 dagen eerder dan verwachthihi

17. Alva

Alva Niet meer actief

Ja afwachten is natuurlijk altijd beter. Ik kan het alleen niet 😊 bij mijn jongste was het op 11dpo al geen tuurstreep meer dus nu denk ik ach 9 of 10dpo moet ook kunnen.

Ik vind het alleen zo raar dat ik geen duidelijke eisprong heb gevoeld. Normaal is het 1 tot 1,5 dag ellende, buikpijn en rugpijn. Nu op 14 en 16 juli wat lichtje krampjes.. ik hou nu maar de 15e aan.

18. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Super toch Laura. Het is je gegund zo'n knaller maar een zwangerschapstest zo positief zou natuurlijk het fijnst zijn ;)

Alva Misschien kan ik ook niet zolang wachten hoor... de vorige keer zei het ziekenhuis tegen ons test maar over 3 weken.... maar dan zou ik een week over tijd zijn zowat.. dus na 2 dagen over tijd vond ik het wel prima

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @laurazoey , fijn dat je cyclus weer wat korter is! Veel.plezier ;)

Ik hoop ook te wachten tot me nod, al ga ik het wel lastig vinden want deze x zal me lf 15 dagen zijn omdat me ei zo laat kwam.. Hoop dat ik het tot 4 augustus vol hou met wachten haha.

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Laurazoey: Fijn meid, veel plezier gewenst!

Wat tempkaartjes betreft... Sorry meiden, ik heb er nog steeds geen verstand van...

Wat testen betreft... Ik hoop ook te kunnen wachten tot op nod of toch minstens 1 dag ervoor... Maar of ik dat kan is een andere zaak ;) Heb ook al wel 2 keer tuurstreepjes gehad en dan toch ongesteld geworden, dus ik hoop eens wat langer te kunnen wachten en dan ook duidelijk positief te testen!

Ik denk dat ik me ook definitief kan aansluiten bij de mensen op het wachtbankje... Het worden weer 2 lange weken! Hopelijk binnenkort veel mooie roze testen!

Aan de dames die nog op hun eitje wachten... Veel succes en klusplezier gewenst!

Hier heb ik de voorbije 3 dagen ook regelmatig last gehad van pijn in mijn onderbuik... Net die meest vruchtbare dagen, zou ik iets van mijn eisprong zelf gevoeld hebben? Heb ik nog nooit voorgehad. Meestal 2 dagen voordien een halfuurtje stekende buikpijn, maar dat was minder erg deze maand.

Pfff... Wat duurt het wachten nog laaaaaaaang! :)

Deel Deze Pagina