NOD lijst 1 t/m 7 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ik gebruik geen ovu testen of tempkaartjes... Geen idee of mijn ei al is geweest. Vandaag nog maar een extra keertje klussen, dan hebben we hopelijk toch nog genoeg ons best gedaan deze ronde... en dan wachten tot 4 augustus... we gaan de 6de op vakantie, wat fijn zou het zijn met een positieve test :):)

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Veel mensen hebben blijkbaar hun nod tijdens de vakantie...
    Ik ook, hopelijk wordt het een positieve vakantie op een roze wolk ;)

3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Heerlijk vakantie! Hier niet.. Hier mijn NOD in volle weken werken.. eerste vrije dag is een week na NOD. ;)
    Dus tussendoor toch maar even testen mocht ik niet ongi worden.

4. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    Kijk mijn temp .snap er niets van:(

5. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hier nog steeds geen positieve test...gisteravond was hij wel het donkerst van alle testen, maar zou deze van een ander merk niet als positief beschouwen. Ik hoop toch wel dat ik mijn ei ga vinden, anders weet ik ook niet wanneer mijn NOD is. Misschien heb ik ineens wel geen eisprong?! Of gewoon een langere cyclus kan natuurlijk ook.

Succes op het wachtbankje allemaal!

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Is toch juist een mooie spinnenkop? Je ei is geweest!

Ik zit op t wachtbankje, tempverhoging is geweest:)

7. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hoi dames.

Hier een super leuk weekend gehad.
    En toch echt vorige week mijn positie ovulatietest gehad. Zit echt weer op wachtbankje.
    Gaat lang duren pffff

Had mijn positieve test op dag twaalf nooit gedacht.

Hopelijk allemaal straks positieve testen.

Fijne dag iedereen

8. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Goh, dat is erg vroeg Spinnekop! Heb je verder nog ovu-testen gebruikt of iets gemerkt (pijn of aan je cf?)?

Bij mij geeft hij nog geen rode strepen aan, terwijl ik al wel 3 dagen hoge temperatuur heb. En die van jou gaat juist vandaag weer naar beneden.

Ik moet er nog een beetje inkomen qua temperaturen ;)!

Meiden met eitjes in de aantocht: veel plezier!

Hier dus 3e dag temperatuurstijging, dus ovulatie was zaterdag! Nu mezelf flink bezighouden de komende twee weken :)!

9. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    ja suze , maar vind het erg vroeg, succes met wachten

@lace. jouw link naar ff werkt niet, ik wil graag je kaartje bekijken. ik heb geen vruchtbaarslijm gehad , maar was amper van mijn ongi af en ovulatietest heb ik pas gedaan vanaf cd 8 , maar toen was de eisprong volgens ff al geweest

ik ben gelukkig wel intiem geweest op de juiste dag(en) :D
    misschien aangevoelt haha

10. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    @Spinnekop: Kan me voorstellen dat je nog niet aan testen dacht! :) Wel korte cyclus deze maand dus! Hoe lang is je LF?
    Hopelijk is het raak!

Dit is mijn kaartje:

Bijgevoegde bestanden:

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb echt de ballen verstand van temperaturen. Ik kijk wel maar heb werkelijk geen idee wat er nu zo aan te zien is haha.
    Ik verwacht vandaag mn ei en hebben het nrt vers van de pers nog even gezellig gemaakt.
    Blijven jullie altijd even liggen na de tijd? En zo ja, hoelang?
    Heb het gevoel alsof mn baarmoedermond al minder zacht was indat vl minder die kon zonder dat het vervelend voelde.
    Misschien springt mn ei vrij snel na een positieve test.
    Als dat zo was lagen er wel wat klaar en anders is er nu nog eat onderweg ;)

12. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi dames...goedemorgen.

@Lace: jouw kaartje loopt mooi op!

Hier mijn kaartje.
    Snap er ook niks van.

Goedemorgen dames,
    Net even een cycluskaartje ingevuld maar wordt er niet veel wijzer van.
    Je zou denken dat als je ovulatie is geweest je dat dan terug ziet op het kaartje en dat dan je temperatuur omhoog gaat.......tot aan je NOD dag.
    En dan of zakt of hoog blijft als je zwanger bent.
    Maar hier wordt ik niet wijzer van.
    Iemand een idee?

Bijgevoegde bestanden:

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je tem p dipt net voor je ei en gaat dan 0,3 ongeveer omhoog en na je ei blijft temp hoog totdat ongi er is

14. Vlindermeisje83

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Dus de 13e gedipt zeg maar?
    Ik had pas 16e en 18e een ZI poging gedaan.
    Dus dan heb ik mn ei zeker gemist denk ik :(
    Heel weinig kans dat het dan raak is.

15. Vlindermeisje83

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Het is heel simpel Laurazoey:
    Je kan wel de hele maand klussen maar klussen heeft alleen zin rondom je eisprong.
    Dan heb je de meeste kans om zwanger te worden.

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Op een temperatuurkaartje kan je volgen wanneer je ei geweest is en of je al dan niet ongesteld zult worden. Normaal dipt je temp rond je eisprong en daarna gaat de temperatuur in stijgende lijn tot je nod. Als je temp terug zakt, wordt je waarschijnlijk snel ongesteld, blijft je temp stijgen, dan ben je mogelijk zwanger. Je temp blijft na je nod dan nog de hoogte in gaan.

Wij blijven sowieso na het klussen nog even gezellig bij elkaar liggen. Over het algemeen minstens een kwartier, nog gezellig wat knuffelen. Mijn vriend heeft deze week mijn benen in de hoogte gelegd en dan ben ik zo ook maar eens 5 minuutjes blijven liggen. Geen idee of het iets uithaalt, maar we kunnen het maar eens proberen hé ;) Hij vond het best wel grappig dat ik daar zo lag!

17. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    @lace. je zou idd denken dat je een kruis moet krijgen, misschien is de stijging te minimaal en krijg je het kruis morgen. weet je wat ik wel eens doe . vast een temp invoeren op de volgende dag, bv.dezelfde als vandaag , kijken of je een kruis krijgt

meestal krijg ik op dag 10 spotting en breekt de ongi door op dag 14-15
    dus ik vind het lastig of ik spotting mee moet tellen of niet. ik hou zelf altijd de bloeding aan , dus dan zou ik een vrij normale lf hebben

@vlindermeisje, ik ben geen pro op gebied van ff kaartjes ,maar zie nog niet echt een eisprong bij jou

@Laurazoey , ik blijf soms liggen soms niet , volgens mij schieten er genoeg zaadjes ver genoeg door.

@pebbels en andere dames , succes op het wachtbankje

ik ga vandaag maar weer beginnen met tarwekiemolie, ga er idd maar vanuit dat mijn eisprong eeeerrrgggg vroeg was deze keer.

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Voor zover ik er iets van afweet, lijkt het mij ook dat je rond de 13de je ei had... Omdat nadien je temperatuur toch in stijgende lijn is gegaan. Hopelijk hebben we het fout en heb je wel juist geïnsemineerd... Dat is het nadeel ook van temperaturen hé, je ziet pas achteraf wanneer je ei geweest is!
    Had je ook ovutesten gebruikt? Of je was daar wat laat mee zeker? Durf het niet meer juist te zeggen of dat bij jou was!

19. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    @vlindermeisje. is zie dat ff ook geen kruis geeft, heb je vruchtbaar slijm gezien afgelopen tijd. ?

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja dat snap ik maar daarvoor gebruik ik ovulatie testen.
    En wij klussen niet alleen om zwanger te worden dus daarom doen ee het gedurende de hele maand.
    Ik heb biologie gehad dus ik weet hoe dit werkt, alleen niet hoe temperaturen werkt.

Deel Deze Pagina