♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde1, 2e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje, 1e ronde. 31jul: (3) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder 1 aug: (12) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (6) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 5 aug: (3) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje 6 aug: (5) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje 7 aug: Datumloos (4): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 43 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik doe ook weer mee, tijdje eruit geweest...omdat ik vond dat ik er teveel mee bezig was. Nu was mijn man thuis terwijl ik vruchtbaar slijm had. Hopelijk is het nu een goeie timing geweest. Inmiddels 10e ronde, 26 jaar, 1e kindje.
Kan iemand mijn nod op 4 augustus zetten? Pinniewinnie welkom. Wanneer is jouw nod? Dan kunnen ze die er ook bij zetten
Wat spannend Vanesje! Hopelijk betekent het goed nieuws voor deze ronde! Zou toch mooi zijn na het lange wachten!
@vanesje: hopelijk ben je deze ronde gewoon zwanger! @nenp: hopelijk zit het goed daar vanbinnen @pinniewinnie: welkom terug meid! Hopelijk mag je snel op roze!
Wat een geklets weer... Welkom nieuwe meiden en hopelijk is het dit keer raak. Ik kom straks even uitgebreider kletsen
Ik heb nu 1x een pendel laten doen. Inderdaad doen voor de leuk en niet te veel aan vasthouden Ik had vandeweek granaatappelsap gehaald van healty people en gister in de supermarkt geweest. Nu hebben we die van POM meegenomen omdat daar veel meet puur sap in zit. Maar howly moly wat is deze zuur haha. We drinken stug door hoor daar niet van maar tis wel ff gekke bekken trekken hiero
Oeh LauraZoey dat klinkt niet heel lekker! Ik had vorige week zelf nog gekeken, maar kon die van Pom niet vinden! Succes deze ronde pinniewinnie! Mijn apps laten verschillende dingen zien, FF zegt eisprong zaterdag (temp-dip en dag erna temp omhoog), maar MamaApps zegt zondag. Eentje zal wel gelijk hebben ! Gaat er iemand nog wat leuks doen met dit mooie weer? Ik moet de hele dag werken, misschien dat ik vanmiddag even naar het balkon verhuis !
Vanmorgen naar de mondhygiëniste Vanmiddag met de schoonfamilie naar een pannenkoekenhuis met speeltuin. Dat is meestal wel gezellig!
Werken van 9.00 tot 20.00😕😕😕 werk ze iedereen en anders lekker van je dag genieten!
Bedankt allemaal, voor jullie hoop ik natuurlijk dat jullie snel zwanger worden, aangezien ik een hoop bekende in de lijst zie staan! Mijn cyclus is na de mk heel onregelmatig, echter hoop ik op 28 dagen en dan valt ie op 2 augustus! Ik ga vandaag van het zonnetje genieten en verder met klussen
Dames die al flink geklusd hebben en ovulatie hebben gehad😊 Hebben jullie klachten. Valt me sinds gisteren op dat ik ineens vis wilde hebben..winderig ben vaak moest plassen en moe. Nu bij wakker worden weeeig blegggg. Dit kan toch helemaal niet.
Hier eindelijk een ei in aantocht. Hopelijk vanavond positief. Manlief gaat vrijdag een week op vakantie. Dus gaat net nog lukken denk ik
Hallo dames, Ik krijg zo direct mijn IUI omdat gisteren mijn eisprong was (geheel onverwachts). Als ik het goed heb is mijn NOD dus op 4 augustus. Ik stond nog in de lijst als datumloos