Wat spannend PrinsesBelle! Is dit je eerste IUI? Ik hoop dat het raak zal zijn! Dido82 dat ziet er al goed uit! Succes! Pebbels op hoeveel dpo zit je nu? Ik heb zelf wel wat rugpijn bijvoorbeeld, maar ik link dat niet aan een evt. zwangerschap. A, dat is nog véél te vroeg. B, afgelopen maanden ook genoeg gevoeld en nooit op iets uitgelopen . Ik denk meer dat het door de hormonen komt en daardoor je dingen kunt blijven voelen. Maar wie weet is het bij jou wel een teken !
Lace die van POM is een heel apart flesjes. Zit niet in een pak. Staat ergens tussen de verse sappen en smoothies. Spannend meiden. Ik ga deze maand mijn symptomen negeren hoor want anders word ik helemaal gek En ik ga pas na nod testen. Wie doet er mee zodat we elkaar kunnen steunen en dubbele teleurstelling kunnen voorkomen
Ben blij dat ik vakantie heb met vriendlief dus heeeeel veel afleiding en 3 aug lekker op vakantie ben ik 10 aug nog niet ongi ga ik testen wha wha zeg het nu wel zo stoer
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde1, 2e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje, 1e ronde. 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (12) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (8) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje 5 aug: (2) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje 6 aug: (5) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje 7 aug: Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 45 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik heb de lijst even aangepast! Laurazoey: ik heb je verplaatst naar 4 aug, net als PrinsesBelle! Pinniewinnie: ik heb je op de lijst gezet, zag dat je over 11 dagen kan testen. Dus NOD is 2 augustus? Laat je even weten of dit klopt? Pebbels ik zie jou niet op de lijst staan, wil je er nog bij op? Ik heb mezelf ook dagje eerder gezet, op 1 augustus (dan zou LF 14 dagen zijn).
@laurazoey, ik heb ook gezocht naar die van pom maar zag het flesje er iedere x niet tussen staan En ik doe ook mee met niet voor nod testen!
hoi dames welkom(terug) nieuwe dames , veel succes @vlindermeisje , ik heb heel veel pendels. vind het gewoon leuk . volgens veel pendels moet sept mijn maand worden @dido. nog snel aan de bak voordat je man weg is @prinsesbelle. heel veel succes met de iui @laurazoey. ik doe met je mee en wacht tot mijn nod , die is wel snel vanwege mijn supersnelle eisprong. nod 31 juli @pebbels. ik heb elke maand wel een soort van kwaaltjes , weet niet meer wat van ongi is of van evt zwangerschap. dus ben er niet zo meer mee bezig ik heb alleen de ff app en die voldoet prima ik heb net 5 vipdagen gewonnen bij fertility friend , omdat iemand zich heeft aangemeld via mijn link . geen idee wie het was maar thanks
Prinsesbelle heel vee succes en ik hoop dat het raak is. Niet voor NOD testen ik doe mee. Vind dat trouwens niet zo moeilijk om zolang te wachten... ik wil liever wat langer wachten dan dat je een streepje krijgt en dan nog ongi word. Maar omdat mijn cyclus nooit normaal was voor die tijd ben ik het wel gewend om pas na 6-7 weken te testen en geen streepje te zien. Maar deze keer wacht ik denk ik tot 2 augustus. ik kom erachter dat als ik uitga van 30 dagen ik uit kom op 31 juli ipv 1 augustus Klachten Jaa hoe stom... je gaat je echt vanalles in je hoofd halen maar ik heb sinds gister af en toe zo'n pijn aan mijn tieten En ook af en toe niet zo lekker voelen. Maar dat zal allemaal niks betekenen want tis nog veel te vroeg. Zit nu op dag 21
Lach. ...Ik weet niet wanneer ik precies ongi moet worden..Volgens mij moet het de 4e zijn maar twijfel. 3e rondgaan voor 4e wonder
Ik had dit weekend ook bij AH geweest en daar het sap van 'wesqueeze' meegenomen, zat meer % granaatappel in maar ook framboos. Voordien had ik er van delhaize, die was lekker maar die van AH is verschrikkelijk zuur... Die haal ik ook niet meer! Vriendlief vind 'm wel lekker, hij mag die 2 flessen soldaat maken Ik ga wel weer die van delhaize halen!
@PrinsesBelle: Succes meid! @Niet testen voor nod: Ik wil het nog wel eens proberen... Maar ik geloof dat het moeilijk gaat worden Enkel vorige ronde is het me gelukt om een dag voor nod te testen, dat is het langste dat ik het ooit heb volgehouden @Kwaaltjes: Natuurlijk voel ik ook weer heel wat, maar het is gewoon nog veel te vroeg om iets te kunnen voelen! Zit nu nog maar net 2-3 dpo! Heb sinds mijn eisprong regelmatig lage buikpijn en ook de hoofdpijn blijft aanhouden. Voor de rest vandaag gewoon heel draaierig opgestaan, maar dit kan helemaal nog niet door een zwangerschap komen, dus ik moet mijn hoofd koel houden Ik hou het op last van de warmte ofzo
Leuk dat we allemaal meedoen. Die pom staat soms een beetje verdtopt maar is 100% dus wel de moeite waard eens te zoeken of na te vragen Wij hebben n nieuwe Jumbo en die is ontzettend overzichtelijk dus kon hem makkelijk vinden
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde1, 2e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje, 1e ronde. 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (12) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (9) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje 5 aug: (2) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje 6 aug: (5) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje 7 aug: Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 46 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Zo, dan moet de lijst nu kloppen! Pebbels: ik heb je 4 augustus gezet, weet alleen je leeftijd niet. Waarschijnlijk 37? Spinnekop en Koekie: ik heb jullie beide verplaatst naar 31 juli!
Ik wil ook niet testen voor nod. Maar of ik het haal..?? Voor de vorige zwangerschappen had ik een heel onregelmatige cyclus, dus testen ik nooit voor dag 32-35. Maar nu lijkt mijn cyclus korter en stabieler, dus de testdrang is ook hoger. En ik laat me natuurlijk opjutten door jullie haha! Ik ga voor 3-8, dat is een dag voor nod. We gaan 6-8 heel vroeg op vakantie en dan kan ik dit iig proberen los te laten voordat we weg gaan. En misschien ook dingen regelen indien nodig
Ik ben vanmorgen naar vast begonnen met tempen om.Maar vast in het ritme te komen! Stiekem hoop ik dat ik me eisprong nog vind op me temp kaartje omdat ik gister een duidelijke streep had, maar ik ga er maar niet vanuit! Ik heb bij de ah en verschillende jumbo's gekeken maar kan die van pom nergens vinden