Haha ik zie het nu pas staan. We zullen maar zeggen de warmte haha. Dat is ook een leuk plaatsje Gennep! Ben er jaren geleden wel eens geweest stappen met vrienden.
Dankjewel. Ik vind het niet jammer. Ja jammer dat het nog niet gelukt is aar ontzettend blijven een eisprong vanuit mezelf zonder medicatie.
Haha dankje Dora voor de pendel update. Zij heeft die van mij al gedaan. Ik ben benieuwd naar een andere pendel. Hou met spanning dat forum in de gaten. Iedereen mag een off day hebben inderdaad ook als je al 1, 2, 3 of 10 kinderen hebt. Vind een grote lijst ook leuk. Hopelijk een mooie rose lijst. Ik weet wel dat hij nooit geheel rose zal kleuren maar laten we er iig merendeel rose van maken
Hallo Mag ik er graag in? 1 augustus de NOD, 29 jaar eerste kindje. Dank je wel alvast ! We zijn inmiddels al 3 jaar bezig, deze maand voor het eerst ondanks de pcos een eigen eisprong.. hopelijk hebben we raak geschoten !! Kan haast niet wachten tot ik kan gaan testen. Tot nu toe al wel erg pijnlijke tepels.. hopelijk is dit een goed teken..
Dat is een fijne positieve insteek: inderdaad een aantal van ons heeft straks een mooie positieve test!
Ja ik hoop ook dat ze aflopen! Heb dit nog niet eerder gehad en vind het maar niks! Wil liever duidelijkheid hebben. Als ze nu niet aflopen maar weer een positieve test dan zou ik ver buiten deze nod groep vallen, en vind het hier net zo gezellig! We maken het zeker nog gezellig heb ik in iedergeval geen kansen verspild
Ik ben op cyclus dag 11 al begonnen omdat me vorige cyclus maar 26 dagen was en ben vanaf cyclus dag 12 al 2x per dag gaan testen. Dus heb al bijna een a4tje vol met testen
Misschien val ik straks ook wel de lijst af met dat late ei van me haha Blijf hoe dan ook toch hier kletsen hoor meiden!
Gekke gedachte eigenlijk toch? Dat je zeker weet dat er meiden zwanger zijn als de week voorbij is, maar dat niemand nu nog weet wie. Als je er zo over nadenkt vind ik dat iedere ronde weer extreem spannend. Wie zou het dit keer zijn
gewoon hier blijven clarajilla ,iets schiet door mijn hoofd (misschien omdat het bij mij nu ook is gebeurt) misschien rare gedachte maar zou je de eisprong voor cd 10 gehad kunnen hebben. dan zou je nu op 11 dpo zitten. reageert een ovulatietest ook niet op een zwangerschap . niet dat ik je valse hoop wil geven hoor , maar er zijn vreemdere dingen hier gebeurt op zwangerschapspagina. of denk ik nu wel heel erg ver ja laurazoey het is net de loterij, in welke straat zou hij nu vallen, misschien in noord-limburg (wink wink naar frettino en molensteen)
Ja het zou misschien kunnen, kortste cyclus is 25 en 26 en die keren deed ik dus toevallig (nog) geen ovulatietesten . Dus weet ook niet wanneer me ei toen kwam. Ik durf alleen geen zwangerschapstest te doen. Haha Bang dat er niks op komt te staan
het is jammer dat je niet temperatuurt , dan had je iets meer duidelijkheid gehad. als ik niet zou tempen zou ik ook nog bezig zijn met ovulatietesten ik snap wel enigszins dat je een zwangerschapstest niet aandurft