Ja oktober lijkt ver maar valt wel mee. Ik heb ooit de voorspelling september gekregen dus dat zou de volgende ronde zijn.. we zullen zien. Ook ik pin me er niet op vast want het zijn maar voorspellingen. Hier is ook ooit voorspeld dat ik m/j/m zou krijgen. Heb nu toch echt 2 meiden en geen mk gehad. Dus wie weet krijgen we een jongetje alleen is de volgorde anders
De Chinse geslachtskalender klopte bij mij wel 3 x! Is een 50/50 kans natuurlijk maar wel grappig 😊
Hier pas geleden ook al zo gedroomd. Wist precies wat het werd en zelfs de naam en eventueel, voor als het toch van het andere geslacht was ook daar de naam van. Hoe bizar. Ik heb 's morgens toen maar tegen mijn man gezegd dat ik wist wat we zouden krijgen en ook al de namen had haha. Ik heb ook een pendel van oktober maar wel van een meisje. En nog twee anderen. Ik ben heel benieuwd!
Net weer een test gedaan. Ik gok erop dat ie vanavond of morgen knalt. Is inmiddels mooi opgelopen. Alleen zie ik dat mn banner nu niet helemaal klopt.. Maar goed, we wachten af!
Pendelen is gewoon voor de fun. Als ik al die pendel had moeten geloven was ik so de de start al zo'n 5x zwanger geweest 😆
Wauw, wat gaat het hier snel haha. Ik kan het niet bijhouden @Lace: Ja, dit was mijn eerste IUI, en hopelijk natuurlijk de laatste voor deze baby @Jozefien: Als je je rot voelt, mag je je gewoon rot voelen hoor! Wij zijn zelf al ruim 2 jaar bezig maar dat betekent niet dat ik het niet rot voor jou vind dat jij je nu zo voelt! @Dege: Fijn dat je zelf een eisprong hebt! Hoe is dat zo gekomen (na de Clomid bedoel ik)? @Jessie: Ook al een eigen eisprong, wat fijn! Hopelijk mag het gelijk raak zijn @Niet testen voor NOD: Dat lijkt voor mij haast onmogelijk. Dit is de 2e keer dat we weten wanneer mijn NOD precies is dus kan ik me niet voorstellen dat we kunnen wachten haha. Ik ga natuurlijk wel mijn best doen maar ik schat de kansen niet hoog in Bedankt allemaal, de IUI is rustig verlopen dus nu is het afwachten. Over 2 weken bloedprikken voor het officiele antwoord. En ik ben toch wat jaloers hoor. Mijn man is momenteel weg voor zijn werk sinds anderhalve week en komt pas eind oktober ongeveer thuis. Dus hier is het niet 'gezellig' en wordt er ook niet geklust hihi
Jeetje PrinsesBelle, dat is een lange tijd !!! Hopelijk hetkent hij je niet meer terug als hij thuis is (met een bolle buik 😉
Heb hem vanmiddag gevonden bij Alma... Ben van België en een jumbo hebben we hier niet geloof ik Best wel prijzig eigenlijk die van pom!
@Water: Wat zonde en zo vroeg al... Succes in de volgende ronde meid! @Ingie: Ik geloof ook dat hij vanavond of morgen zeker zal knallen! Je kan het alvast weer gezellig maken @pendelen: Ik kreeg er deze keer eentje voor december, een meisje... Mijn pendels zijn ook allemaal héél laat vind ik... In januari zullen we een jaar bezig zijn, dus hopelijk is het vroeger raak! Het is inderdaad gewoon leuk, maar ik hoop toch dat ze niet kloppen... En als het voor oktober niet raak is, hoop ik dat wel wel kloppen Hier al terug van een half dagje werken... Pfff daarstraks weer minder nieuws gekregen van mijn vriendin. Ze had maandag een curretage laten doen, maar is daarstraks naar spoed moeten gaan omdat ze deze nacht zoveel pijn had gekregen. Haar gyn had gevraagd om toch maar eens langs te komen. Alles was in orde; bloed, urine, baarmoeder schoon...buik was wel gevoelig bij de inwendige echo, maar met maandag een curretage kan dat ook niet anders veronderstel ik. Ze hadden gezegd dat ze vanaf morgen geen pijn meer zou mogen hebben, maar vannacht is dat dus toch serieus toegenomen. Ze moet nu verder met een sterkere pijnstiller en als ze morgen nog pijn heeft, moet ze opnieuw naar daar. Ook al wat ups en downs gehad de laatste weken amaj! En ze is maandag jarig, het mag nu wel stoppen voor haar met de miserie... Zit er zelf al weken mee in mijn hoofd Ben daarnet even langs haar moeder geweest, want die zit er ook een beetje onderdoor door al dat gedoe. Ze zal nu wel thuis zijn geloof ik. Blijkbaar ziet ze mentaal toch ook nog redelijk hard af, toch wil ze meteen voor een volgende poging gaan (bam). Ik zou het niet kunnen denk ik!
Ik heb hier sinds gisterenavond trouwens écht het gevoel alsof ik ongesteld ga worden... Verschrikkelijk stekende hoofdpijn, lage rugpijn, geconstipeerd tot en met... Zou wel vroeg zijn en anderzijds ook veel te vroeg om iets anders te voelen op 3dpo. Maar voel me toch weer niet lekker
Hoi meiden, Ik wil mij ook graag aansluiten. Ik ben 32 jaar en we gaan voor ons 1e kindje. Dit wordt ronde 10. Eergister positieve ovulatietesten (Kruidvat en CB), dus hopelijk springt ie! 6 augustus een afspraak bij de gyn, omdat ik vanaf dat ik gestopt ben met de pil constante buikpijn heb. Het wordt erger tijdens mijn menstruatie en zeker tijdens het plassen en stoelgang. Toch ff laten checken...hopelijk is het niets en is een kindje ons gewoon gegund... Succes allemaal!! Hopelijk veel roze deze maand!
Welkom pme, kan nu niks aanpassen ben op mijn werk... @dora hopelijk voel je je snel iets beter... Mijn klachten zijn allemaal voorbij... dus nu afwachten maar... En anders volgende maand weer een poging😉
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde1, 2e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje, 1e ronde. 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (13) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Girl123, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje jessiee, 29 jaar, ronde ?, 1e kindje 2 aug: (4) Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (9) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje 5 aug: (4) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje PME, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 6 aug: (7) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje Dege, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje 7 aug: Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 50 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
We zijn nog te vroeg om veel dingen te voelen, dus kan nog altijd goed komen, de moed nog niet opgeven hoor
ik ben helemaal niet bezig met symptomen deze ronde. wacht wel af pendelen is wel grappig , maar ik blijf met 2 benen op de grond staan hoor toch eens gaan kijken naar die granaatappelsap. massaal aan de granaat. granaatappelsapmama's to be !! welkom nieuwe meiden water , wat jammer zeg weer niet
Ik ben sinds gister aan het tempen en gister was mijn temp 36,6 en vanmorgen was die 36,9 het is natuurlijk te kort om echt je eisprong te vinden. Maar hij is wel met 0,3 gestegen! Zou het me ei kunnen zijn Mijn ovulatietest van zonet is weer bijna positief Ik snap er echt niks meer van Ik heb ook al zeker een week last van niet in slaap te kunnen vallen, of ik ben te wakker en niet moe, of ik lig niet lekker, of vervelende muggen en ga zo maar door Ik wou dat ik een pendel van oktober had! Mijn pendel is pas voor januari. Al weet ik dat ik niet van die pendel uit moet gaan.. Was ik wel wat teleurgesteld
Tijdje terug pendelde iemand " sept, jongen, Acht de kans laag, want dan zouden we weer in mei uitgerekend zijn en dat wil me vriend niet. De kans is klein dat deze op zelfde dag als nr 1 jarig zou zijn maar toch wil ie niet. En ja kan hem moeilijk dwingen.... Ik ga wel ovutesten doen in aug en poging doen tot, maar ala hij niet wil.... Ik heb liever ook niet begin mei, maar ja met 37-42 weken uitloop kun je bijna net zo goed de maand ervoor en maand na aug ook niks uitvoeren dan... Dus daarom boeit het me niet. Maar denk ook dat pendel mss ziet dat we 3 jaar terug in sept positieve test hadden en idd een jongen.... Een ander had november een meisje... Dus we zullen het zien Hier bla dag wil liefst met me hoofd in een kussen, deken over me heen en dag dag iedreen... Nergens zin in bah...