NOD lijst 1 t/m 7 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Blijf het ook wel spannend vinden... Bij een zwangerschap blijft je temperatuur ook stijgen hé...
    Ofwel een eitje dat gesprongen is, ofwel een zwangerschap...
    Maar dan is het wel straf dat je nog een positieve ovutest hebt...
    Wat denk je voor morgen? Ga je een testje wagen?
    Hoelang zijn je ovutesten nu al positief, toch al enkele dagen niet?
    Op de pendels hoef je je niet te baseren hoor ;) Doe maar op je testen en je lichaam!
    En idd, wat met je slijm? Kan je daar op verder gaan of niet?
    Goooh, spanneeeeend! Hoop het zo voor je!

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ Dora en molensteen
    Mijn slijm check ik niet. Heb ook niet het idee dat het heel veel is of heel weinig. Als mijn vriend en ik seks hebben kan het er wel makkelijk in zonder voorspel. Enige x dat me slijm me op viel was op cd 18 toen was het wit en plakkerig in me.onderbroek.
    En ik heb vanaf 19-7 smiddags al een bijna positieve ovulatietest. Die avond was die 1x licht en bijna niet zichtbaar en vanaf toen iedere x bijna positief en 1 even duidelijk.
    Ik ga morgen maar een zwangerschapstest doen, al zegt mijn gevoel niet zwanger. Maar wil het morgen weten ook dan haha

3. jessiee

jessiee Lid

4 aug 2014
    69
    0
    0
    Manager bij groot bedrijf
    NH
    Verdikkie... Net naar de AH geweest en de Jumbo, en nergens die granaatappelsap kunnen vinden, alleen diegene die gemixt zijn met andere zaken..

Volgende keer maar buiten het dorp boodschappen doen :(

Ik heb nu wel steeds vage klachten in de onderbuik, en aan de zijkanten van mijn lijf.. hopelijk niet de gebruikelijke menstruatie pijntjes... Het voelt anders, maar ik kan er nooit zeker van zijn :/

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Als je een test hebt gehwd die gelijk was, dan is ie positief....
    Slijm hoeft niet veel aanweizg te zijn maar als je er draden van kunt trekken.... Zegt het al iets....

Spannend...

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik weet dus niet hoe het met me slijm zit.. Heb ook een beetje smetvrees, maar vind dat vies om dat bij me zelf te voelen/ controleren:)

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik voel en controleer het ook niet met mijn handen hoor... Merk gewoon wel dat het in meerdere of mindere mate aanwezig is, ook tijdens het vrijen merk ik dat het dan wat makkelijker gaat.
    Vind wel dat je een mooie kans maakt, hopelijk is het zo en anders zeker nog niet getreurd hoor!

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Heb ook één keer de gemixte geprobeerd (met framboos denk ik), heb hem toen maar meegenomen omdat ik geen andere vond en er zat toch ook 15% granaatappel in. Ik dacht beter een beetje granaatappel binnen dan gewoon geen.
    Ik heb die van pom vandaag bij 'Alma' gevonden, weet niet of ze dat in Nederland hebben...

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik merk het ook of het veel of minder is. Maar voelen met me handen doe ik niet haha.
    Ik ben benieuwd morgen! Maar als niet positief is dan maken we het nog een paar x gezellig, al weet ik niet zeker meer wanneer me nod is dan

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zou dan uitgaan van de donkerste test...
    Als ze allemaal even donker zijn, zou ik de laatste nemen om je op te baseren.
    Zeker nog even gezellig maken hoor! Ben je morgen niet zwanger, dan kan het over 14 dagen misschien zover zijn. :)

10. ingie87

ingie87 Actief lid

7 mrt 2015
    126
    0
    16
    Ik heb net weet mn dagelijks dosis granaatappel binnen. Ik heb een fles sap bij de reform winkel gehaald. 100% granaatappelsap. Wel prijzig maar voor een goed doel. Is ook best lekker. Beetje zuur, maar daar hou ik wel van. Ook nog eens biologisch 😆

Bijgevoegde bestanden:

11. frettino

frettino Actief lid

2 feb 2015
    117
    1
    16
    Limburg
    Spannend hoor clarajilla!!
    Hier ook denk ik binnen nu en een dag een knaller op de ovutesten als het goed is. Dus wij gaan het ook nog gezellig maken:D. Maar dat gezellig moet wel lukken, gaan morgenvroeg lekker voor 2 daagjes naar maastricht;)

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden de granaatappelsap van healthy people is bij de AH in de aanbieding. Is geen 100% maar iets van 24%. Maar toch is die wel goed volgens mij.

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja de donkerste is ietsje neer donkerder dan die andere testjes. Het rare is nornaal heb ik na 1 of 2 positieve helemaak geen streep en nu vanaf de 19 de al duidelijke streep

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Xenos heeft deze 1+1 gratis
    Dacht 99 ct per pak

Zou dat ook kunnen?

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik hou het bij de 100% van pom. Begin er al aan te wennen :)

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    :(
    Dan ga ik van de week er nog wat meer bij halen xD kan die van pom nog nergens vinden

17. Pisam

Pisam Niet meer actief

Hopelijk snel een eitje voor de dames die nog wachten!

Nu 4dpo, voel me niet anders dan anders na mijn eisprong. Niet dat dat al mogelijk is. ;) Hebben ook vakantie, dus genoeg afleiding.

18. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Als ik van mij. Ovu testen uitga ben ik 4/5 dpo... Ik heb ook genoeg afleiding... Dinsdag pas weer 1 dagje vrij en de rest van de week gewoon werken... Heb werkdagen van 11 uur dus geen tijd om stil te staan bij de symptomen tot ik thuis kom haha dan duik ik t forum weer op... Mijn app zegt dat ik vandaag mij eisprong zou hebben... Dus ga zo nog maar eens een testje wagen voor de zekerheid en als die ook licht is kan ik er wel vanuit gaan dat hij zondag is geweest... Toen voelde ik krampen en steken...

Vanmorgen mijn temp eens gemeten en die was 36,7 dat is best hoog voor mij aangezien ik normaal rond de 36.0 zit,,, al hou ik het niet bij!

Tis gewoom afwachten!

Ik drink elke ochtend 1 glas healty people granaatappel met een Davitamon mama+visolie dus dat moet ook wel goed komen😉

Succes allemaal met klussen

19. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Denk het wel molensteen! Is ook een goed merk en scheelt toch aanzienlijk met healty people of pom.... Dus de moeite waard...

En beter een beetje granaat appel dan niets he😉 zoals al eerder werd gezegd

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Bij de ekoplaza hebben ze flessen 100 % granaatappelsap. Moet wel op binnen 5 dagen na openen.

Deel Deze Pagina