Net aan een glaasje granaatappel van pom begonnen... Pfff dat dat sapje maar snel zijn werk doet! Zo zuur! De allereerste die ik had met 15% was nog lekker, maar dit
Haha dora het went wel. Hij is bij mij al niet meer zo zuur inmiddels wij hebben net weer 2 flessen bij gehaald
Kom ik net binnen(was bij buurvrouw ), zit de oudste met haar vrienden een spelletje te doen ,glaasje drinken erbij.... Is het mijn superdure granaatappelsap!! En nu zijn ze weg en staan er nog 2 halfvolle glaasjes, waarschijnlijk vonden ze het niet zo lekker.... Grmbl... Echt vakantie is zwaar voor mama's....
Ze hadden ook al de kast leeg gegeten... Echt je geeft ze 1 vinger en 'floep' ze nemen je hele hand.... Nouja, ach, het is vakantie...
Ingie ik ben gewend dat ze soms van de action niet donkerder worden dan die jij hebt. Die van jou is echt wel positief!
Wat een geklets meiden! Paar dagen weggeweest en bam hele pagina's vol haha Hier beetje aan t balen.. bijna al mijn ovu testen op en nog geen ei te ontdekken toch gemist? Bah ik heb er wel even flink de balen in.. het streepje lijkt wel wat te worden nu maar nog zeker niet zoals ik hier voorbij zie komen
Yeah! ! Dacht ik ook idd 😃😃 Vanavond even heel gezellig onze vakantie inluiden 😆😆
Wat raar, inneens van het ene uur op het andere geen gevoelige borsten meer... Nog wel krampen en steken in mijn baarmoeder, ben vrij zeker dat het niet mijn darmen zijn.. Hopelijk gaat dit niet fout
Zo raar, ik heb de laatste paar dagen dat als ik niks eet ik misselijk word. Maar nu sinds 2 dagen dat als ik wel eet ook misselijk ben. Tijdens het auto rijden word ik Wagenziekt terwijl ik zelf rij?.. En heb bijna geen eetlust. Als ik honger heb eet ik 2 happen en zit ik vol.. Zit pas 3dpo dus het kan niet veel bijzonders zijn. Maar vind het wel vreemd
Neen, ontpillen is het niet. Ben al van november vorig jaar gestopt. De cyclus was nu niet om er je klok op gelijk te zetten, maar toch, het schommelde rond de 27, 30 en 32 dagen. Zo kort als nu is een complete verrassing. Ik weet zelf niet of er überhaupt een ovulatie is geweest (ik vermoed van niet). Ik zal zien wat de volgende ronde brengt. Met ml kan ik er niet over spreken. Die wil er geen stress rond. Ik had al zo voorzichtig aangebracht van wat we zouden doen, mocht het niet spontaan gebeuren. Antwoord : och we kunnen toch eerst een jaar of 2 proberen. En daarna zien wel wel. Ben momenteel toch wat ontgoocheld. Want hoe moet het nu volgende maand? Ik heb er nu totaal geen zicht meer op... Ik denkt dat ik het een maand ga 'on hold' zetten en in september zien we dan wel weer.. .
Blackbird op welke dag ben je begonnenmet de testen? Anders kan je m idd gemist hebben. Heb je helemaal geen donkerdere streep gezien? Wel 2x per dag getet? Hij is soms echt ontzettend kort een knaller en dan mis je hem vrij snel. Als je om dr dag sext dan kan je zoiezo je ei niet missen
Volgens mij moet ik bij jullie zijn. Weet het niet zeker hoe de NOD werkt. Eerste keer niet mee gedaan dat ging zo snel. Maar ik zou rond de 5 a 6de mijn NOD moeten hebben. Wij zijn sinds deze maand begonnen en wie weet net zo snel als de eerste. Dat was direct raak. Wat me man erg vervelend vond. Die dacht er tegenaan te mogen hahahaha; ) Iemand bekent met slijm verlies? Had zo'n witte sliert vandaag. Erg apart. Mja wij vrouwen verliezen wel meer vreemde vloeistoffen
@Ingie: Die ziet er inderdaad prima uit! Zo meteen aan de klus hoor! @Clarajilla: Ik heb dat ook eens voorgehad, toch heel vroeg klachten... Denk ook van 3 of 4dpo en ook altijd honger hebben, dan iets eten en dan er misselijk van worden. Ik hoop dat het goed zit @Ploppy: Pfff 2 jaar proberen en dan wel zien... Mijn vriend zou ook zo reageren denk ik... Maar ik probeer hem af en toe eens te vermelden dat als je binnen het jaar niet zwanger bent, je dan naar de huisarts kan om eventueel onderzoeken te laten doen. Ik laat hem dat regelmatig eens horen en ik geloof dat hij er op die manier ook wel klaar voor zal zijn indien we op een jaar nog niet zwanger zijn. Moeilijk in te schatten nu voor de komende maand hé, ik zou het ook niet goed weten... Misschien is het wel een goed idee om het even te bekijken de komende maand en dan weer verder te doen. Wat niet wil zeggen dat je niet kan klussen zonder te tellen/testen hé @jessiee: Ik had ook de dagen na mijn eisprong 'duidelijke' klachten, maar die zijn nu ook weer wat verminderd, terwijl ik nu pas op 4-5dpo zit... We zullen sowieso moeten wachten tot nod
Mag ik je leeftijd weten? Dan zet ik je bij in de lijst? En dit is de 1ste ronde voor een 2de kindje geloof ik hé? Heb je liefst dat ik je op 5 of 6 augustus zet?
Zit alvast de bijsluiter te lezen van de predictor early 😕 volgens predictor maakt de placenta direct na innesteling hcg aan.. volgens mij ontstaat de placenta pas ergens in de 10e week.. En bij een late innesteling kan het zijn dat de menstruatie doorkomt!? Heb gelijk minder vertrouwen in de testen zelf..
Zijn hier ook meiden die vitex agnus (monnikspeper) gebruiken? Ik heb het op advies van een nicht die jaar probeerde zwanger te raken. Ze ging aan de vitex en een maand later was het raak. Ik neem 560mg per dag. Het reguleert je hormonen en stimuleert de eisprong en de hormonen na de eisprong. Ik zit er nu 3 weken aan dus ben benieuwd. Heb een korte lf en ben benieuwd of hij nu langer zal zijn. Nogmaals hebben jullie ervaring hiermee?