Veel plezier! Ik ben net klaar en thuis van men werk... Maar weer optijd naar bed want moet morgen om 05.45 eruit voor men werk... Niet mijn sterkste kant optijd gaan slapen... Maargoed... Zo even douchen en weer een dagje verder bij nod jeeej hahaha Dames succes allemaal kijk straks nog even op t forum...
Ik ben 26 en idd tweede kind eerste ronde. Zet me maar op de 6de Nee van speciale kruiden nooit gehoord om zwanger te worden. Wel de oude bekende met de benen omhoog haha heeft me vader me moeder toen ook wijs gemaakt haha
@Doetie: Nee ken ik ook niet meid... Is dat dan een vitamine of neem je dat in pil-vorm? Of is het iets homeopathisch ofzo? Hoop in ieder geval dat het helpt! Moest je deze ronde zwanger zijn, laat me dan alvast even weten waar je dit wondermiddel kan halen hoor
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Alva, 30 jaar, ronde 1, 4e kindje 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (13) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Girl123, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje jessiee, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje 2 aug: (4) Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (9) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje 5 aug: (4) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje PME, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 6 aug: (8) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje Dege, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Blackie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 7 aug: Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 51 Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Dat met die benen in de lucht hebben we hier deze ronde ook eens geprobeerd, ben benieuwd! Je staat er bij trouwens!
Jeetje Moest ik er niks van weten en bezig zijn met zwanger worden, zou ik het nog gaan geloven ook... Vreemd toch dat een bijsluiter zo'n fouten bevat
Fijne avond en nacht gewenst... Zo gaan de dagen misschien inderdaad wat sneller voorbij! En werk ze morgen hoor!
Ja klopt. Deze gebruikte ik. Daar zit een heleboel in. Maar ben ermee gestopt omdat ik hele gekke cyclussen had en dacht dat het misschien hiermee te maken had. Maar dat weet ik absoluut niet zeker!
Met de benen omhoog is meen ik zelfs eens getest Door een fertiliteit kliniek van het amc en bleek dus echt te werken... ach.. ik probeer het zowiso altijd hahaha. Ik heb maar 1x per dag getest omdat de streepjes nog steeds amper te zien waren.. ik ben nu 8 dagen aan het testen. Heb voor 10 dagen testen moet dus binnen 2 dagen anders nog een doos halen.
@Dora26.. wachten tot de NOD Ik ga het proberen Heb al wel vast de Kruidvat 2 voor 5 gehaald... Zucht.. Ik hoop het zo.. Ik wil eigenlijk niet te veel hopen, bang voor een teleustelling.. Maar het is zo moeilijk!
Elke dag een test doen is meer dan genoeg hoor, rond hetzelfde tijdstip testen. Het beste is rond 12-13 uur. Zink tabletten en vitamine e tabletten zijn heel goed voor het zaad. Kunnen jullie ook eens proberen haha
Zijn genoeg dames, waaronder ik, die dan hun piek missen hoor. Zou toch, wanneer de testen gaan oplopen, tweemaal daags testen. Hier blijkbaar korte piek.
Ik gebruik etos zwanger worden al een aantal maanden. Geen gekke cyclus maar nog niet zwanger... Slik ook nog 400mcg vitD. En nu dan 3x pd tarwekiemolie. Kan geen kwaad iig denk ik.
Ja er zijn idd mensen die hun piek missen door maar 1x te testen. Dus die theorie zou ik niet van uitgaan. Vooral als je al 8 dagen aan t testen bent... Blackie fijne vakantie! Geniet er lekker van en wie weet kom je wel met 1 persoon extra terug
Mijn vriend slikt a-z er zit o.a foliumzuur en zink in dus zo krijgt hij alles binnen met maar 1 pil. Het zaad heeft echter wel 3 mnd nodig om te ontwikkelen dus herft het pas na 3 mnd resultaat
Oké mijn vriend slikt het al jaren maar vanaf maart extra zink en foliumzuur... Zelf slik ik ook multi en c en b. Beetje om en om... Groene groenten eten schijnt ook goed te zijn...