Zag net een topic van iemand die drie dagen redelijk duidelijke ovu testen had... Die toch twijfelde en maar een zw test had gedaan en echt een knaller van een zw test😱 die was dus al de hele maand aan t testen en bleek dus gewoon zwanger en had heel die tijd dus redelijk positieve ovu testen... Wie had hier nou zoveel ovu testen? Ik zou eens een zw test doen wie weet ben je wel gewoon zwanger?
Pfff heel de dag darmen gerommel en ongikrampen....... Bah bah Zal wel wer op ongi uitdraaien gezien andere cyclussen
Clarajilla had zoveel donkere ovutesten en heeft vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, maar helaas negatief... Was wel een succesverhaal he? @ovutesten: hier ook 2 keer per dag als hij duidelijker begint te worden hoor! @vitamienen: mijn vriend neemt ook a-z van kruidvat en foliumzuur. Ikzelf foliumzuur, vitaal zwanger van kruidvat, magnesium en vitamine d (die laatste 2 nam ik al langer voor mijn fibromyalgie). Pfff de tijd lijkt momenteel traag voorbij te gaan! Ik ga blij zijn als we op reis kunnen vertrekken, dan is het ook nod die laatste 2 weken duren toch altijd eens zo lang als voor je eisprong he!
Laurazoey ik heb wel getest maar niet 2x op een dag. De streep zou donker moeten zijn tussen de 2 testen in. We hebben wel om de dag het gezellig gemaakt dus in principe zou er genoeg klaar moeten liggen Spinnekop Nee 14 dagen? Dat moet toch niet kunnen? Dat zou wel heel vaag zijn. Was het helder bloed? Ni84 Wat fijn dat de viltstift uit de bank is. Wel echt even schrikken zeg omdat het een nieuwe bank was. Balen van die sap zeg maar misschien zag het er wel zo lekker uit Dora Beterschap. Een neusspray op basis van zoutoplossing kan geen kwaad voor iets. Alva Jammer dat hij negatief is. Of ja heel vaag iets dan. Nog even een aantal dagen wachten en dan hopelijk een knaller van een test Clarajilla jammer maar wel fijn dat je de bevestiging hebt. Je zit nu dus op het wachtbankje Neusspray dat gebruik ik echt nooit. Ben heel vaak verkouden maar iets in mijn neus daar hou ik niet zo van Ploppy 16 dagen??? Dat is wel heel kort. Kan het echt niks anders zijn? Wat jammer dat je vriend zo reageert. Maar hij voelt natuurlijk niet wat jij voelt. Vrouwen zijn daar toch wat gevoeliger in. Ik zou anders ook gewoon de huisarts even een belletje doen om te zeggen dat je er echt helemaal niks van snapt Wie weet wat ze zegt. 2 jaar wachten zoals je vriend zegt zou ik echt niet kunnen zonder ook maar iets van stappen te hebben gezet voor jezelf. Granaatappelsap Ik heb het vandaag gehaald. Was op zoek naar de 100% maar kon hem niet vinden. Heb nu die van healty people. Ik vind m niet zo heel geweldig. Ik hou wel van zuur dus toch maar kijken of ik hem ergens anders kan halen? Heb het zelfs nog in de winkel nagevraagd en bij de biologische producten gekeken maar geen flesje gezien van pom? Blackie welkom en wat spannend. Hopelijk inderdaad direct op roze. Ja die mannen hihi. Fijne vakantie! Slijm Ik vind het ook wel een beetje raar maar heb nu nog steeds af en toe last van slijmverlies terwijl ik ( als ik een eisprong zou hebben gehad ) op 4-5 DPO zitten. Met afvegen als ik naar de wc ben geweest zie ik dat. Doetie Ik heb geen ervaring met dat spul en heb er ook echt nog nooit van gehoord. Pisam dat klinkt wel heel vaag. Gauw de deur uit die dingen.. En dan even een fatsoenlijke halen. Of zou dit een fatsoenlijke moeten zijn? Girl Hier geen medicijnen voor mijn vriend. Volgens het ziekenhuis heeft mijn vriend zaad om over op te scheppen. Ver, heel ver boven gemiddeld volgens de ferteliteitsarts Testen Hier ook mijn piek gemist door 1x per dag te testen. Molensteen Ow nee Ik hoop dat je geen ongi krijgt en dat het ver weg blijft.
Hoi dames, jeetje even ruim 16 pagina's bijlezen. Heb alles geprobeerd te lezen maar ben nu de helft alweer kwijt....sorry. Hier alles goed en merk en voel helemaal niks. Voel me kip lekker en fit en vrolijk. Heb op 16 en 18 Juli ZI poging gedaan. En mijn temperatuur kaartje is zo laag in graden. Volgens mij gebeurd er helemaal niks deze maand En wat betekenen die 2 groene dagen in mijn kaart? Vandaag zaterdag CD 28 en 9 DPO.......tenminste DPO geen idee of dat klopt....
Goedemorgen... Aah jammer! Zou wel heel tof zijn als dat het geval was geweest... Fijne dag allemaal, en een fijne vakantie voor degene die weg zijn en gaan Ik ben naar mijn werk...
Mijn man slikt niks extra. Ik ook niet trouwens. Zijn zaad is niet goed, dat weten we al jaren, maar blijkbaar toch genoeg om 2x zwanger van te worden dus we blijven gewoon lekker zo proberen. Ik denk dat als we ons (weer)zouden melden bij fertiliteit dat ze ons zo zouden helpen maar wil liever gewoon niet het ziekenhuis in hoeven. Dat is tenslotte de 2e x ook gelukt.
Maar vind je dit nu dan niet een enorme knal in je gezicht, zon omo witte test? En met een kans dat over n dag of 2 je alsnog ongesteld wordt. Ik heb dit vorige maand gedaan ivm visite van mn pa die ik maar 2 keer per jaar zie, maar het was ontzettend zuur en ik doe dat echt niet meer. Das trouwens waarom ik het gemakkelijk volhou. Gewoon die dubbele bevestigingdat het wederom niet gelukt is, is n beetje te veel slecht nieuws.
Ja tuurlijk teleurgesteld, maar had in achterhoofd ook de kans dat nket lukte aangezien ik geen duidelijke piek heb gevonden en meer gokje is. En ja was mooi geweest om vanmiddag bij schoonouders te kunnen vertellen aangezien we die niet vaak zien en er speciaal voor moeten reizen...
Goedemorgen! Jammer Molensteen! Misschien te vroeg getest, afwachten nog! @Dora: ik gebruik het hele jaar neusspray tegen allergieën, is ook echt nodig. Ik gebruik al mijn medicatie nog. Voordat we zwanger wilde worden hebben we dit overlegd met mijn arts en ik moest alles blijven gebruiken. Het heeft geen invloed op vruchtbaarheid en ook niet voor een evt. kindje. Vlindermeisje, hm vreemd! Groen is volgens mij toch een teken van vruchtbare dagen volgens FF. Bij mij zijn die dagen donkergroen (3) en de dag van eisprong is lichtgroen. Dus denk dat FF denkt dat je eisprong nog moet komen? Ik had vanmorgen weer een iets lagere temp, wel maar 0.07 daling. Maar nu heeft FF mijn eisprong in een keer een dag opgeschoven. Iemand een idee waarom? Spinnekop misschien? Ik ben bang dat de daling niet goed is.... Ik vind het ook vreemd dat mijn eisprong nu in een keer zondag zou zijn geweest. Qua timing van het vrijen komt het alleen net iets beter uit ! Nu dus weer 6 dpo ipv 7...
Jammer meid... Hoop alsnog dat het goed komt, geen rood is geen nood voorlopig! Wat een teleurstelling moet het keer op keer voor je zijn... @Laurazoey: Als ik te vroeg test ben ik eigenlijk maar 1 keer teleurgesteld, gewoon omdat het niet gelukt is... Als ik mijn ongi dan doorkijg, ben ik voorbereid dat het er zit aan te komen. Vandaar dat ik soms op voorhand test, zodat ik weet of ik wel of niet ongesteld zal worden. Dan ben ik niet meer ineens van de kaart als ik rood zie verschijnen. Molensteen, sterkte meid, je bent ook al zolang bezig...
Het nadeel is dat sommige meiden vroeg testen en de test dan negatief is en ze hopen dat de test vals negatief is. Dubbele shock. Maar goed bij mij werkt het anders. Ik zie n witte test, en op de dag dat ik ongesteld word benik nogmaals teleurgesteld. Daarom test ik pas na nod. Ik begrijp voor nod testen ook nog steeds niet helemaal. Volgens mij testen steeds meer mensen voor nod omdat iedereen dat schijnt te doen. Voor de branche natuurlijk perfect want die kunnen er zo meer geld aan verdienen. Maar das natuurlijk helemaal persoonlijk. Ik vraag me altijd alleen af waarom sommigen zo vroeg testen. Ik las dat er ook iemand n week voor nod aan het testen was. Ben dan echt nieuwsgierig waarom..
Laurazoey ik geef je helemaal gelijk.. Voor mij is het ook een dubbele teleurstelling.. Stel het testen ook zo lang mogelijk uit want des te langer het duurt des te meer kans denk ik... Iedereen ervaart dat anders.
Heeft met t gele lichaAmpje te maken. Weet t niet precies waarom, maar n daling vroeg na eisprong is normaal. De innesteling komt later
Balen molensteen Bij mij werkt dat toch echt anders met dat voor nod testen. Omdat mijn cyclus erg onregelmatig is, is het altijd afwachten wanneer mijn nod nu eigenlijk is. Dus als ik test rond die tijd en hij is omo is het even teleurstelling maar als ik dan ongesteld word heb ik daar niet weer opnieuw teleurstelling maar juist opluchting door.. ik kan dan tenslotte verder naar de volgende ronde. Ik heb in al die jaren ook nog nooit vals-negatief getest. Omo is niks, lijntje was zwanger. Probeer namelijk wel zo dicht mogelijk bij de nod te testen.
Jammer Molensteen, kan me voorstellen dat je hartstikke baalt nu. Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest! Even een ego bericht vanaf mijn vakantieplek..mijn ovulatietest van vandaag. Meiden vertel me alsjeblieft dat deze wel positief is want anders snap ik 't niet meer..komt ie