je eitje hoeft niet te springen bij positieve test, of hij dat weer omo wit wordt erna weet ik niet, ik stop als ik positief test en mijn temp ophoog gaat, dan test ik meestal nog een paar dagen en die zijn dan superlicht. heb je geen anderen signalen, b.v vruchtbaar slijm of ovulatiepijn een andere optie , die ik veel lees op zw pagina is dat het reageert op een evt zwangerschap , maar of dat betrouwbaar is betwijfel ik. hoe zijn je symptomen, voelt het net als andere maanden na je eisprong of heb je het idee dat je ei misschien niet geweest is.
Zodra je je piek hebt gehad kun je ervan uitgaan dat je eisprong nadert binnen 12-48 uur... Zo staat het ook overal omschreven.. Een eventuele 2de piek kun je als negatief beschouwen... Je moet uitgaan van de eerste piek... Wel is het zo dat sommige ovu testen hoe dichter bij nod weer kleuren ivm zwangerschap... Maar ik zou gewoon stoppen na je piek en op je nod een zw test doen... Ik ben na mijn werk tot vanavond dames en een fijne dag vandaag!
Alleen als het streepje donkerder is dan het andere streepje, is hij positief.. Ik zou me niet zoveel zorgen maken en die knaltest aanhouden. Ik heb ook regelmatig een beetje roze lijntje maar dan is hij niet positief...
Of ik me anders voel ...Volgens mijn vriend ben ik anders Eet ineens veel vis...en te vaak weeeig zegt ie..en dat klopt ook wel. En slaap veel Ach ik kap met die testen...kan in ieder geval een goed lijst aan haar laten zien hoe het loopt hahahaha
heb je testdrang pebbels gewoon aan toegeven. bij mij heeft testen voor nod geen zin , zit nu al een dag of drie te wachten op het doorzetten van ongi van mijn hele hele hele korte cyclus. het nadeel daarvan , niet zwanger het voordeel daarvan lekker snel door naar ronde 6
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Alva, 30 jaar, ronde 1, 4e kindje 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (13) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Girl123, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje jessiee, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje 2 aug: (4) Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (9) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje 5 aug: (5) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje PME, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje suusje1988, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 6 aug: (8) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje Dege, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Blackie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 7 aug: Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 52 Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (*), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik twijfel nog een beetje... Zou graag 1 dag voor nod willen testen omdat we op nod op reis vertrekken en ik zou willen weten of ik maandverband en dergelijke moet meenemen... Anderzijds zou ik liever willen wachten tot 1 dag na nod en op reis te testen (indien ik nog niet ongesteld ben). Zal een beetje van het moment afhangen denk ik! Vind het best wel spannend dat het alweer begint te korten!
Ik wacht niet tot nod. Mijn nod is 1-8, maar ik heb een lf van 12 dagen. 12 dpo dus. Misschien donderdag of vrijdag een testje wagen, dan 10/11 dpo. Weet liever voor nod of ik ongesteld ga worden. Gisteren een aantal uren gemene steken gehad, linksonder, op één plek. Was 's avonds weg, toen een wat beurs gevoel nog. Nu af en toe een kramp.
Thx meid, heb daarnet een account aangemaakt en ga dadelijk eens proberen uit te vogelen of ik alles van de afgelopen maand erin kan passen... Op wat kan een temperatuurdip nog wijzen als het geen innesteling is? Ik ga ook helemaal niet uit van een innesteling, nog wat vroeg momenteel denk ik.
temperatuurdaling kan een teken zijn dat de ongi eraan komt , maar dat zou vroeg zijn. helaas is het bij mij wel eens voorgekomen. ik had een lf van 9 dagen deze cyclus is weer heel kort
Test drang heb ik nog niet echt. Tis meer Oals Dora zegt. Maandag gaan we op vakantie en wil weten of ik vanalles mee moet nemen
Heb in huis alleen de clearblue test met zwanger of niet zwanger. Dus voor nod valt er met deze niet te testen. Houdt jullie zeker op de hoogte
Volgens mij staat ook in de bijsluiter van, ik meen, sensitest, dat na de knaller de testen vaak licht worden en dan weer kunnen oplopen. Bij mij is dat vaak ook het geval. Ik ben deze keer gestopt met testen nadat mijn testen weer licht waren.