Nou het zet door helaas ! Ik mag op rood. Bedankt allemaal voor de gezelligheid en het meeturen en denken 😀 Ik kom af en toe nog even spieken natuurlijk en ga me nu even inlezen over ovu en tempen.. kijken of er überhaupt wel een eitje te vinden is..
Heb nu al 2 dagen licht roze bloed steeds... Nu vanavond best wel wat, dus ik denk dat morgen die sluizen open gaan.. heb alvast maar maandverband in mijn werktas gedaan
Luminus! Vond het al stil van jouw kant, wat jammer dat het ook deze ronde jullie niet gegund is ! Ik duim voor de volgende maand! En even flink balen mag he!! Alva, dus toch... Ontzettend balen! Hopelijk meer succes in de volgende maand! Jessiee, op hoeveel dpo zit jij nu? Zou het nog een innesteling kunnen zijn? Hopen dat het morgen niet doorbreekt! Ik voel me vandaag echt slecht, overal pijntjes in een keer en een aanhoudende hoofdpijn... Allemaal klachten die ik ook eerdere rondes heb gehad (steekjes in benen/lies, trekkend gevoel in buik, steekjes in borsten), maar nu allemaal tegelijk in een keer. Heb maar weinig werk kunnen verzetten vandaag, echt balen! Verder haal ik er geen hoop uit, het zal wel weer niets zijn...!
Wat heftig suus! Vreselijk balen luminis... hopelijk is het jullie snel gegund! Jammer alva, veel succes in de volgende ronde!
Hier trouwens vreselijk in m'n rug, wat buikkramp erbij. Als het voor het goede doel is, is het mij best. Anders: stop, niet leuk!
meiden toch , veel te veel rood. jammer @Lace . hopelijk ben je zwanger ,dan zijn al die kwalen niet voor niets wanneer ga je testen. (misschien heb je het al eerder gezegd,) maar ik ben het even kwijt
@lace , ik vind jouw kaartje op die van mij lijken ,dus ik heb ze even over elkaar gelegd , vond het wel grappig , het zegt natuurlijk niets en jij hebt natuurlijk nog geen bruin of rood gezien jij bent de groene
Luminis wat balen meid! Gatver zeg, ik had het zo gehoopt voor je! En voor de rest natuurlijk ook die op rood zijn gegaan.
Pff al veel rood meiden. Jammer zeg gun het iedereen zo! Ik ben er altijd veel mee bezig maar nu tijdens mijn vak niet. Maar we wachten af. Heb een korte lf dus we zullen zien. Toi toi andere meiden.... onze lijst moet meer roze!
Aaah wat veel rood al meiden, niet leuk Hier even een vraagje: Na hoeveel DPO kan je testen? Of is dat verschillend? Ik zit nu op 11 DPO..(als ik het goed heb) Nod volgens mij 31 Juli of 1 Augustus..... Zou ik al kunnen testen of liever wachten? Ben zo nieuwschierig....