Ow ja sorry.. Mijn gegevens... hihi. Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje. Knap van je vriendin dora dat ze zelf rijd. Ik hoop dat alles goed is.
Haha woepsie. Typefoutje Voel me altijd wel vreselijk als ik ongesteld ben geworden maar geen 10 jaar erbij
Ik denk trouwens dat ik beter op datumloos kan gaan. Omdat het zo verschillend is iedere keer en ik het pas weet met mn eisprong. Zou iemand me op datumloos willen plaatsen?
Goh Laurazoey, jij ook zo'n lange cyclus de vorige keer! Ik ook... 34 dagen. Dat zullen zeker spannende dagen geweest zijn. Vervelend gevoel zo'n uitschieter in een keer, vind ik dan. Ga dit keer voor het eerst testen doen, omdat ik nu echt niet meer kan voorspellen wanneer mijn eisprong er aan zit te komen. Er zitten 7 dagen tussen mijn kortste en langste cyclus. Welkom alle andere meiden, hopelijk veel roze deze maand!
Goedemorgen dames! Dit is mijn eerste reactie in een forum. Ben al wel een aantal maanden aan het mee lezen maar nog niet actief deelgenomen. Ik wil mij dus bij deze ook graag aanmelden. Mijn NOD is 6 augustus. Ben gisteravond ongi geworden , helaas. Op naar ronde 6.
Haha ja lace echt vreselijk. Ik ben wat kgs afgevallen dus daar kan het door komen. Hopelijk is mn lichaam er nu gewend aan en is het weer minder. Ik wist wel wanneer mn ei was omdat ik testte, maar normaal had ik anderhalve dag eerder ongesteld moeten worden dan nu. Dat had ik niet verwacht. Hopelijk kunnen we deze maand zonder al te veel problemen doorkomen. Dat geldt natuurlijk voor iedereen haha. Ingie87 het jan erg prettig zijn je ervaringen te delen met lotgenoten in deze nod lijstjes. Ik hoop dat het je zal bevallen
Thanks Laurazoey. Ik heb het idee dat ik hier meer mn ei kwijt kan dan bij mn vriendinnen of zus. Die hebben allemaal al kinderen en vinden dat ik me niet zo druk moet maken.. Heb 1 goede vriendin met pcos die nu 26 wkn zwanger is met behulp van clomid. Die wil ik dan weer niet teveel belasten nu zij lekker op een roze wolk rond dobbert
Goedemorgen allemaal Helaas ben ik gisteravond 4 dagen te vroeg ongesteld geworden dus ga door naar deze NOD-lijst. Ni84, 31 jaar, 3de kindje, ronde 2. Oja, mijn NOD is 4 augustus denk ik zo...
Wat goed dat je bent afgevallen Laurazoey! Knap hoor! Hopelijk is je cyclus deze maand wat korter. Ik ga dus voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Omdat ik ook hiervoor een cyclus van 27 dagen had, wil ik denk ik rond dag 10 beginnen. Hopelijk ga ik hem dan vinden! Ingie87: ik herken het van het belasten. Gelukkig heb ik twee vriendinnen waar ik mijn ei wel bij kwijt kan, maar hier doe ik dat net even iets makkelijker én vaker. Ni84: veel succes!
Bedankt Dora! Lace, ik ook. Zodra mijn ongesteldheid over gaat ga ik tempen en dan ovu testen. Mijn cyclus is onbekend maar zal denk ik ook het beste op dag 10 beginnen. Wat denken jullie? Er voor de zekerheid een hele hoop gekocht . Laurazoey, goed bezig!
Guusje99 wat is je gemiddelde cyclusduur? Ik ben ook aan het tempen sinds cd2. Vind het nog lastig, want mijn temperatuur daalt en daalt maar.... Ben benieuwd of ik er iets wijzer van wordt!
Vind het hele zwanger worden proces zenuwslopend hoor! Tijdens en ongeveer 1,5wkn na mn ongi kan ik het loslaten. Dan een paar dagen voor mn ovulatie ligt mn focus helemaal bij het zwanger worden. Ook al heb ik afgelopen maanden nooit het gevoel gehad zwanger te zijn, de teleurstelling was er toch wel.. Ik praat er met sommige vriendinnen en mn zus dus niet meer echt over want het enige wat die zeggen is "maak je toch niet zo druk, het komt allemaal vanzelf" Best frustrerend, geeft een wat onbegrepen gevoel.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (1) Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje 31jul: (2) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 1 aug: (10) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi Bam Mam Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (3) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1ste kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje 5 aug: (1) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamlijke kindje 6 aug: (3) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje 7 aug: Datumloos (4): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde Clomid, 1e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 33 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Heb de lijst nog even aangepast... Net trouwens goed nieuws gekregen van mijn vriendin! Vruchtzakje is nu duidelijk te zien en op haar eierstokken was niks te zien... Nu moet ze haar bloedonderzoek nog afwachten, maar ze hebben haar ginder proficiat gewenst en dat hadden ze nog niet gedaan, dus ik geloof dat het goed zit