Wauw Pebbels gefeliciteerd SUPER GAAF Nu duimen draaien dat hij/zei blijft plakken. Hier geen buikpijn meer. Ben wel 3x naar de wc geweest. Ik wacht nu maar af of de buikpijn terug komt. Hier mijn NOD ook vrijdag maar ik probeer zeker tot zondag te wachten...
Vanmorgen was mijn temp weer hoger. Maar voor mij zegt dat niet . Vaak zakt mijn temp op het laatste moment of zelfs als ik al ongi ben
Was vanmorgen even met mijn zoontje bij het Kruidvat... mijn handen begonnen te jeuken toen ik de zs testen zag liggen.. Gek gevoel slaat nergens op! Overigens.. ik heb me kunnen beheersten haha..
Nou jongens ik was zo vastberaden om tot NOD te wachten maar ik zit nu pas 4 dpo en heb nu al testdrang!!!!! (Doe het natuurlijk niet!)
Pebbels gefeliciteerd! Hopelijk blijft je beeb plakken! Super gaaf! Ik had een witte test vanmorgen maar was toen nog positief... Nu ik hoor dat jij de 18 de ook een positieve ovu test had... Die had ik ook... Maar heb met dipsticks getest miss dat die pas veel later positief testen? Naja we wachten af... Ben heel blij voor je!
Jaaaaaa pebbles, super! Gefeliciteerd! Ik had dezelfde gedachte eind van de morgen. Hup naar kv, testen kopen. Met niet echt geconcentreerde urine getest, heel vaag streepje binnen afleestijd, die na een half uur toch aardig donkerder was geworden. Zelfs m'n vriend, die bijna blind te noemen is: hé, ik zie nog een streepje. Maar ja, wat zegt dat? Toch iets van een indroger ofzo? Ik ga er maar vanuit, morgen maar met ochtendurine testen, dan 10dpo. Zucht, kan me ook niet beheersen. Dacht er nuchterder in te staan omdat het onze tweede is, alles al eens meegemaakt, je weet wel. Maar nee, fail....
Als ik heel goed kijk denk ik ook wel wat te zien! Spannend hopelijk morgen ochtend een iets duidelijkere streep
Dat blijkt nogal een uitdaging te zijn. Telefoon stelt alleen scherp vanaf een afstandje of een beetje schuin.
Hee Pisam! Ik denk ook iets te zien.. Erg he ik heb het ook gruwelijk te pakken, dacht ook dat het anders zou zijn bij de tweede ( sorry dames dit klinkt misschien heel stom als je nog op een eerste aan het wachten bent... ) Ben benieuwd wat je krijgt met ochtend urine idd.. Ik ga proberen mezelf in te houden, geen test meer in huis dus die mag ik morgen pas weer kopen van mezelf.. Iemand hier ervaring met de andere kruidvat testen? Die met het blauwe kruisje zeg maar..?