Sorry ik zie m ook niet pebbels gefeliciteerd ik ga morgenochtend een poging doen dan op 11dpo dan zou je misschien al een streepje zien als ik zwanger zou zijn toch
@pisam: wil je eerst het goede nieuws of eerst het slechte nieuws nou weet je hier komt het slechte nieuws : ik zie niets het goede nieuws is : 9 dpo is ook wel erg vroeg , genoeg kansen @kim: op 11 dpo is er een goede kans dat je iets ziet , succes morgen @annenas: ik heb die kruistesten nooit zelf gebruikt , maar ik vind ze niet goed overkomen als je voor nod test , tenminste de testen die ik hier op zp heb gezien , pas als je na je nod zit zijn ze overtuigend
Jaaa.....Pebbles Gefeliciteerd Eindelijk een roze dame. Een goed begin van de lijst. Mogen er nog velen volgen. Zelf durf ik niet te testen nog. En probeer ook niet teveel op het forum te zitten/ermee bezig te zijn.
ik moet zeggen , omdat ik al bloedverlies en ongigevoel heb weet ik dat deze ronde voorbij is dus is het wel relaxed. hoe stom het ook klinkt. ik vind het spannend voor jullie , dat er roze gaat vallen is een feit, wie is de volgende gelukkige p.s pebbels woon jij toevallig in noord-limburg
@pebbels; gefeliciteerd! Een duidelijk streep! Wat super cool! Ik krijg ook steeds meer de drang om te willen testen. Helaas is mijn nod pad 6 of 7 augustus.. Dus heeft het nog geen zin om komende dagen te testen. Helemaal geen symptomen ook. Merk aan mezelf dat ik zo graag iets wil voelen en daardoor bij alle krampjes denk; zal het een vroege innesteling zijn? Pfff ik hoop hier ook zo op een dikke vette roze streep... Hoop het ook voor jullie allemaal hoor 😉
@Spinnekop Ongi krampen kan toch ook juist je baarmoeder zijn die groeit? Of heb ik dingen nu weer compleet verkeerd begrepen ( ook heel goed mogelijk :/ ) Heb momenteel een zeur gevoel in mijn baarmoeder, denk dat het door de ongi komt, ik ga vanmiddag testen, ben het beu... ook al is het niks, wil het gewoon weten!
Gefeliciteerd Pebbles!! Hopelijk een mooie plakbeeb Pisam, ik denk iets heeeel lichts te zien. ik zou met 2 dagen nog een keer proberen.
dat kan zeker en heel veel vrouwen hebben dat , maar ik loop al heel wat jaartjes mee en zie een patroon met mijn vorige cyclussen. ik wil graag ongelijk hebben hoor
Succes met testen jessie! Ben benieuwd... @ pisam... Spannend hoor... Wie weet... Over twee dagen een nieuw testje maar het eerste Tuur streepje is er Ik voel ook genoeg... Krijg nu drang om een ultra gevoelige test te kopen... Lees op internet dat dipsticks niet echt betrouwbaar zijn... En pas vanaf 25 hcg meten en dat is bijne onmogelijk op 9 dpo... Dus gewoon voor niks getest denk ik vanmorgen.... Succes dames en hopelijk veel roze,,, het begin is er
Ik hoop dat je het dubbel en dwars fout hebt hoor ! Ik moet echt een symptomen gaan opschrijven, elke klein krampje heb ik weer of een ja gevoel of een nee gevoel, erg vermoeiend!