Spannend hoor...allemaal... Net boodschappen gedaan en toch snel de kruidvat in... Denk zal ik een vroege test kopen? Twijfel twijfel twijfel... Maar toen ik de rij bij de kassa zag was mijn twijfel verdwenen... Heb de dingen die ik wilde ook maar weer weg gelegd... He he Nu weer thuis en afwachten maar... Maar mag de komende drie dagen weer werken zaterdag weer vrij... Dus miss zaterdag ochtend testen... Maar heb geen vertrouwen in men dipsticks eerlijk gezegd...
Wauw pebbels! Proficiat... wat een duidelijke. Kan het zijn dat je al eerder je ei had.. anyway yeaaah! Ga voor een mooie plakker duimen. 🙋
Pebbels gefeliciteerd! Super leuk, eindelijk de eerste roze..Wie volgt? Ik denk pisam want ik zag toch ook echt een iniemiestreepje, maar ik ben ook een echte tuurder haha. Ik heb geen testen meer en ga ze niet halen ook, als ik zaterdag niet ongi ben ren ik wel even naar de action voor nieuwe testen dan kan ik zondag testen. ( help me herinneren dat ik me hier aan houd 😆
Ik had inderdaad op dag 12 al vette positieve ovulatietest en dag 13 niets...een vroege... Als ik daar vanuit ga hoor ik aankomende donderdag ongi te worden en als ik uitga van mijn lange cycles dan maandag a dinsdag. De test heb ik niet met ochtendurine gedaan. Heb nog 1 van kruidvat en 1 clearblue liggen.
Heerlijk zeg, thuis komen na een half dagje werken, weeral een stuk of 6 pagina's bij gekletst en dan zie je nog een tuurstreepje verschijnen! Wat een blijdschap om de eerste die op roze mag, fijn toch! @Pisam: Ik zie ook een heel licht streepje! Hoop dat hij de komende dagen mooi oploopt! Wat spannend!
Pisam: ik zie hem hoor, heel licht maar wel zichtbaar. En gezien het feit dat de foto hem al vager maakt en uploaden nog een x extra vaag maakt heb ik goede hoop voor je !!
Ik had ook een witte test mar nog steeds erg positief hoor😀😀😀 Iemand hier ervaring met dipsticks? Zo ja ook die van 123thuistesten?
Ik krijg wel de kriebels van jullie hoor meiden. Ik heb nog steeds regelmatig een band gevoel om mijn buik erg moe en lichtelijk geïrriteerd. Ik durf op zijn vroegst over een week pas te testen
Sorry meiden, het zit gewoon zo vaak tegen... soms heb je even van die momenten dat je het echt niet meer ziet zitten Ik zal nu 1, maximaal 2 dagen voor NOD zitten. Mijn eisprong was eerder dan verwacht. Hopelijk toch nog goed nieuws, we gaan het zien! In elk geval voor iedereen heel veel success !! Hopen op vele mooie roze strepen!
Je mag af en toe zeker eens een dipje hebben meid! Maar onze tijd komt heus wel! Nog eventjes geduld!