Pfff verdorie meid... Jij bent ondertussen ook al een jaar bezig zeker? Denk jij er al aan om eens langs de huisarts te gaan? Of blijven jullie het zo verder proberen? Hopelijk mag het snel zover zijn voor je!
Ik blijf jouw klachten toch weer een goed teken vinden Maar misschien beter dat je niet teveel verwacht, dan valt het misschien ook niet zo sterk tegen moest het toch niet raak zijn. Ben eens benieuwd of je LF nu toch ook weer langer gaat zijn eigenlijk!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Alva, 30 jaar, ronde 1, 4e kindje 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (13) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Girl123, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje jessiee, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje 2 aug: (4) Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (9) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje 5 aug: (5) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje PME, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje suusje1988, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 6 aug: (8) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje Dege, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Blackie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 7 aug: Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 52 Zwanger (1), Ongesteld (7), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Wanneer raden jullie aan te testen? dag 1, 5 juli was de eerste dag van mijn ongi Dag 14 dus 18 juli had ik een positieve ovu test in de ochtend! Dag 14,15 of 16 eisprong gehad dus 18,19 of 20 juli Dag 17 tm nu pijn in mijn borsten en meer symptomen Dag 20, dus 24 juli een pijnlijke steek rechts onderin me buik..Innesteling? Dag 24 vandaag witte test vermoedelijk 7,8 of 9 dpo Normaliter een cyclus van 31 dagen zie onderschrijft Verwachte nod datum in app 6-8 maar dat zou dag 32 zijn Symptomen na mijn ei sprong die ik me niet inbeeld maar echt aanwezig zijn: Gevoelige borsten en pijnlijke borsten Krampjes en steekjes in baarmoeder Af en toe een beetje misselijk Af en toe duizelig gister tijdens opstaan heel erg dat ik dacht dat ik flauw ging vallen nog nooit meegemaakt Dag 21 lage rugpijn zo erg dat ik paracetamol nodig had, volgende dag weer verdwenen Spierpijn in bovenbenen Appart gevoel van binnen, niet uit te leggen Moe Veel afscheiding
Ik ben al bij de gyn voor PCOS, we zijn ongeveer 3 jaar voorzichtig aan het proberen en sinds een jaar echt actief, paar keer clomid gehad. Ik ben veel afgevallen vorig jaar, dus voor het eerst deze maand had ik een eisprong van mezelf, dit was bevestigd door de gyn met een routine scan van 15 juli. Ging eigenlijk om te kijken hoe het er uit zag met de cystes, wonderbaarlijk had ik toen net mij eisprong. Gelijk gaan klussen dus Man heeft ook zaadonderzoek gehad, heeft een positieve MAR van 17%, werd ons verteld dat het ietsje veel is. Dus hij moet nog een keer het potje doen, vind ie vreselijk haha Voor mijn eerste natuurlijk eisrong in jaren misschien toch te veel verwacht, op naar de volgende ronde!
Ja aan de ene kant vind ik ze ook een goed teken en aan de andere kant denk ik het is gewoon toeval dese klachten nu! Ik ben ook benieuwd of me lf langer gaat zijn! Maar zou ik ook eerder kunnen testen? Bij 15dpo moet het allang ingenesteld zijn toch?
Wat onwijze jammer Jessie Zelf twijfel ik heel erg of ik morgenochtend zal testen of niet. Pffff lastig. Als Pebbles Nod pas 5 Augustus had, dan kan ik toch wel positief testen mocht het raak zijn en mijn Nod is al 31 Juli. Durf niet maar wil het zo graag weten!!! Twijfel twijfel twijfel.....
Jessiee balen meid. Heel jammer. Hopelijk de volgende ronde weer een spontane eisprong . Vlindermeisje het zegt helaas niets. Het ene lichaam maakt sneller aan dan het andere lichaam. Sommigen testen vroeg positief en hebben misschien een vroege innesteling gehad of maken snel aan. Anderen testen pas laat positief vanwege late innesteling of trage aanmaak van dat ene hormoon. Ben de naam kwijt. Hcg? Maar misschien moet je testen wanneer jij denkt dat het kan. Je voelt je lichaam het beste aan.
Oh ja sorry, ik kende je verhaal al, maar wist niet meer dat jij het was... Sorry Maar een eisprong van jezelf is ook al héél mooi en hopelijk kan je zo één van de volgende rondes spontaan zwanger worden! Kan er wel inkomen dat je vriend dat potje niet zo ziet zitten, dat zou de mijne ook niet graag doen
Wat Laurazoey zegt... Het is werkelijk anders bij iedereen! De ene test heel vroeg positief, de andere zelfs lang na nod... Het heeft met zoveel factoren te maken, wanneer innesteling, hoe snel je hcg aanmaakt... Het zou kunnen hé, maar het zou evengoed kunnen van niet. Jij moet eigenlijk gewoon doen waar jij je goed bij voelt; is dat morgen testen, moet je dat gewoon doen... Denk je dat het beter is om nog even af te wachten, ook gewoon doen! Jij kent jezelf het beste! Succes in ieder geval!
Ook grappig vandaag was ik bij eigenaresse van ons vakantiehuisje zeg ze hoelang moet je nog? Ik zo ehm niet...? Zeg ze oh je houd je buik op zo'n manier vast. Dus.... En manlief zegt net ja je bent zwanger weet het zeker. Dus ik de enige met twijfel dan