Gelukkig maar dora! Thanks allemaal elke kg helpt he haha. Ik praat er ook liever niet over met de mensen om me heen. Dus dit is een prima uitlaatklep
Fijn Dora! Lace, gemiddelde zegt bij mij niks. Daarom gewoon maar vh positieve uitgaan en met 24 testen lijkt me dat het miet lukken haha.
Guusje: daar gaan we voor! Hopelijk vind je snel je eisprong ! (zie nu je onderschrift pas, vraag van gemiddelde was niet helemaal op zijn plaats, sorry! Duimen voor een snelle eisprong dan maar!)
Bedankt voor het toevoegen Dora! Ik zie dat de meesten hier voor de eerste of tweede gaan... Spannend weer!!
De eerste mag van mij snel gaan komen, zou graag nog voor een 2de gaan, maar mijn vriend is 17 jaar ouder, dus 44! Te lang mag het niet meer duren Was het al maar weer eitjes-tijd! Mijn menstruatie zit er helemaal op, dus vanaf vandaag kunnen we het weer gewoon gezellig maken Het klus-seizoen komt eraan
Haha ja ik kan ook niet wachten tot me eitje komt! Duurt alleen nog zo lang dat wachten! Deze week is me laatste week vakantie dus het wachten duurt extra lang.
@Dora26; grappig, mijn vriend wordt dit jaar ook 44. Dat is bij ons ook een reden waarom we liever gisteren dan vandaag nog zwanger willen worden. Mijn vriend heeft al wel een zoon uit een eerdere relatie. Maar die woont voornamelijk bij zijn moeder. En hij is 10jr oud dus niet echt meer een kind dat intensieve verzorging nodig heeft, dus niet het kind waar ik mn moedergevoelens bij kwijt kan
Hé dat is inderdaad toevallig! Mijn vriend is bijna altijd alleen geweest, 1 relatie gehad voor mij en die vrouw had wel een dochtertje, maar van zichzelf heeft hij geen kindjes. Laten we hopen dat het snel mag komen!
Hei meiden, vandaag eindelijk op rood na 4 dagen overtijd... mag me hier aansluiten! Mijn nod is 5 augustus. Helaas wat meiden uit de vorige nod groep hier.. maar dat is ook wel stiekem gezellig.. Deze keer gaan we voor een tintje lichter meiden! Roze Wil iemand mij op de lijst zetten.? Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje. (Wel een mooie ronde zo met al die 3tjes... 3x scheepsrecht?? )
Haha hopen van wel Blackbird, zou mooi zijn! Ik kan ook niet echt wachten tot mijn ei, heb geen idee wanneer maar wie weet gaat de teunisbloem hem versnellen. Zwaar ongi en zwaar chago dus hopelijk is dat ook snel voorbij. Lace, geeft niks hoor kan toch gebeuren. Op naar een flink roze lijst!
Hoi meiden, wat is hier al veel gekletst!! Ik heb geen tijd om alles bij te lezen, maar zie veel bekende namen. Gezellig, maar ook wat dubbel. Gun iedereen rose! Dora: fijn dat alles goed lijkt bij je vriendin!
Wat fijn blackbird! Eindelijk wat zekerheid! Nu op naar de volgende ronde en laten we hopen dat het deze keer wel roze is!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (1) Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje 31jul: (2) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 1 aug: (10) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi Bam Mam Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 2 aug: (5) Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (3) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1ste kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje 5 aug: (2) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamlijke kindje Blackbird, 30 jaar, 3e ronde, 3e kindje 6 aug: (3) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje 7 aug: Datumloos (4): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde Clomid, 1e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 34 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Goed nieuws Dora, super! Haha, het klus-seizoen. Als er ten tijde van m'n eitje weer een hittegolf heerst, weet ik het zo net nog niet. Welkom 'nieuwe' dames! Lijkt inderdaad mooi blackbird, hopelijk brengt het geluk!
Suze ik ben na 8 maanden met manlief meegeweest voor een zaad onderzoek, de uitslag was goed en toen zeiden ze kom terug als jullie een jaar bezig zijn. Dit gedaan en toen een echo gehad. Bloedprikken doe ik al regelmatig vanwege mijn schildklier dus dat hoefde niet. En toen zei ze dat dit de volgende stap was. Na dit onderzoek gooien ze alle uitslagen, zaad, bloed en de eileider uitslag in een programma. Hier komt dan een percentage uit. Als dit lager is dan 30% dan worden we meteen geholpen. Als dit hoger is dan moeten we nog 6 maanden zelf verder proberen en gaan ze ons daarna helpen.
Wat fijn dat de echo goed was Dora! Dat is een hele geruststelling voor jullie beide. Inderdaad fijn om te kunnen praten met mensen die er ook mee bezig zijn. Ik blog over onze verminderde vruchtbaarheid en heb sinds kort samen met mijn man een YouTube kanaal waar we alles willen delen. In mijn omgeving weet iedereen het dus. Maar toch wil ik ze niet constant lastig vallen met onze problemen. En al helemaal omdat er in mijn omgeving veel baby's zijn gekomen het afgelopen jaar. Ik wil ze niet van de roze wolk afhelpen.
Super dat alles goed is met je vriendin Dora. Hier is de ongi zo goed als weg dus snel maar aan de slag deze week. Ik ga nu eens opletten of ik iets voel van een eisprong. Heb geen eisprong van mezelf maar evengoed zijn we eigenwijs en hopen we dat het toch nog spontaan mag lukken... ergens hebben we stiekem de hoop maar beide weten we wel dat dat niet zo zal zijn al hoor en lees ik wel regelmatig dat het toch wel kan. De andere meiden ook alweer aan de klus? Voor diegene dan waar de ongi al van weg is...