Als je helderrood bloed zit reken je dat als CD1... Tempen heb ik nog nooit gedaan ... Als het deze ronde niet lukt ga ik Clearblue ovulatietesten bestellen ...
Een wit bolletje betekent dat de meting afwijkt van je 'standaard' meting, dus als je bijv. een uur eerder of later meet.
Oké, ik word echt helemaal gek.. Kinderwagens bekijken, boxen met kleden, kinderkamers ... Aahhhh ik ben niet de enige toch????
Nee je bent niet de enige! Ik doe het ook op me folder app kijk ik vaak bij baby folders voor kinderkamers kinderwagens enz!
Waar ik gister vol goede moed was ben ik vandaag toch zo somber gestemd. Weet niet wat het is. Over een paar weken vakantie. Goed om dan alles even los te laten denk ik!
Nee dat heb ik losgelaten. Wel gedaan in het begin. N beetje om te kijken wat zon grapje kan kosten. Ik vind het echt lelijk om de lijst te zien. Er zijn wel wat roze maar het rood schiet er nog steeds teveel uit. Hopelijk komt er gauw verandering. Vriendlief vroeg me mee naar de bios vanavond maar er draaien momenteel niet echt leuke films. Toen bedacht ik me dat we de film divergent nog niet hebben gezien. Wij hebben een kastje waarmee we werkelijk alle series en films kunnen bekijken die we willen. Is goed voor de afleiding. Ik heb nu echt te veel series die ik volg. Dus ipv een date naar de bios kruipen we samen onder een kleedje op de bank in onze chill kleding een filmpje kijken date night in met vriendlief.. heerlijk!
Thanks voor de tip. Van haar heb ik er al 1. Ik wacht op andere dames. Sommigen doen het op de meest vreselijke tijdstippen
Ondanks dat ik vanochtend negatief getest heb toch zo hoofdpijn kan een naderende menstruatie zijn en ontzettend moe hele dag soort druk en pijn in me baarmoeder of buik en rommelende darmen
Kim Dat is echt flink balen meid. Spinnenkop thanx Suze hopelijk over een paar dagen wel een mooie test Ananas Oh nee hopelijk zet het niet door bij je. Ongi Vanmorgen dacht ik echt ik voel het lopen... nu komt het maar nog niks. Als ik vanavond nog niks spot ga ik morgen echt testen. Dan zit ik op 10-11 dpo. En op dag 29 van mijn cyclus. Pendelen Ooit is er een pendel ( jaren geleden ) die zei september 2015 positieve test. Verder geen idee voor jongen of meisje. Ik zal eens kijken in het pendelforum.
@Girl123: Nee hoor, je bent niet de enige! Ik vind dikwijls troost in het kopen van babyspulletjes als ik weer eens ongesteld ben geworden... Slabbertjes, kleertjes, knuffelbeertje...kleine dingen @Laurazoey: Gezellig samen thuis op de bank is nog leuker dan naar de bios denk ik! Kan je lekker doen wat je wil, drankje bijhalen wanneer je zin hebt, zo hard lachen, wenen of praten als je wil én vooral gezellig met z'n tweetjes zijn! Als er binnenkort een kleintje bij komt, heb je deze avond met elkaar toch gehad @Pendelen: Thx, van Chantallcindy had ik er ook al eentje, maar heb meteen een berichtje naar jellybean gestuurd! Ik heb trouwens een abbo op sommige dames die pendelen, laatst kreeg ik een berichtje aan om 22.50 uur dat ze tot 23.00 uur verzoeken aannam om te pendelen... Vooraleer ik naar haar berichtje ging kijken was de tijd natuurlijk al lang verstreken Onlangs had ik een verzoekje gestuurd, maar zelfs nooit reactie gekregen! Na een maand nog eens gevraagd of er misschien iets tussen gekomen was of dat ik mijn verzoek misschien fout had geformuleerd... Geen reactie gehad helaas! @Kim: Misschien zijn je hormonen wat aan het opspelen... Geen rood, geen nood meid! @Koekie: Ik duim voor meer roze in de lijst, dus maak maar dat het goed komt morgen
Ik heb ook gelijk een Pb gestuurd voor het pendelen! Van chantalcindy heb ik er ook al 1, heb op de andere ook een abonnement maar daar tot nu toe nog geen mail van gehad!
Ja, heb haar bericht, bedankt voor de tip Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Heb simpel gevraagd in welke maand ik zwanger wordt. Dat wil ik natuurlijk graag weten
Thanx Dora ik hoop het ook Zou fijn zijn geen ziekenhuis Ow leuk zeg. Have fun in je eigen thuisbioscoop Laura Ik heb een verzoekje gestuurd om te pendelen maar wel met mijn ander account want heb hier nog geen 200 berichten. Moet je trouwens je echte naam doorgeven? Ik kan jellybean ook wel eens wat sturen. Nog een vraag. Hoe krijg je 2 quotes in 1 reactie? Daar ben ik nog niet achter en zie het redelijk vaak
Ja.dat vroeg ik me ook wel is af of je echt je echte naam.Moet geven.Heb het wel gedaan maar ben zo bang dat er bekende tussen zitten! En dat vraag ik me ook af hoe je 2 quotes doet, kan dat ook via telefoon of moet dat echt via de computer?