♡ NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡ 15. (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16. (0) 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
15. (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16. (1) saar24 - 3e kindje - ronde 11 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡ 15. (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16. (1) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 17. (0) 18. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡ 15. (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16. (2) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid 17. (0) 18. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal, vandaag is de nieuwe ronde aangebroken bij mij. Nu is het alleen de vraag of 14 of 15 oktober mijn nod is. Dat hangt af van wanneer mijn eisprong is Ik sluit mij dus over een week of 2 hier of bij het andere topic aan. Succes allemaal!
Ik sluit aan. Sinds gister ongesteld. Onregelmatige cyclus, dus lastig mij ergens te plaatsen. Varieer russen 28-33. Voel m'n eisprong wel en herken vruchtbare dagen aan slijm. Dan weet ik ook wanneer m'n nod is. Dit is ronde 2 na MA.
Hi allemaal! Ik zal mezelf ook even op de lijst zetten Gisteren bruinverlies en vandaag temp laag. Op naar ronde drie!
♡ NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡ 15. (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16. (2) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid 17. (0) 18. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA 19. (1) Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (2) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid 17 oktober (0) 18 oktober (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma 19 oktober (1) Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (0) 21 oktober (1) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, heb even wat meer kleurtjes toegevoegd voor de gezelligheid Ben zelf vandaag helaas ongesteld geworden. Dus op naar ronde 2 na mijn ma.
Hoi Allemaal, Ik kom me ook weer melden. Vandaag ongesteld geworden. Zou iemand mij kunnen toevoegen? Alvast bedankt! Elfi -31 jaar - 1ste kindje - ronde 23 (IUI 5) NOD 18 oktober. We zijn bezig met IUI, maar deze ronde nemen we misschien even pauze. Zo niet, dan is het de 5de keer.
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (2) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid 17 oktober (0) 18 oktober (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5) 19 oktober (1) Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (0) 21 oktober (1) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik wil ook graag op deze lijst... ik ben 33 ga voor mijn vierde kindje en is de vierde ronde, en mijn nod is denk ik 19 okt. Cyclus is nog niet echt stabiel. Maar klets graag mee. Kan iemand me toevoegen? Thnxx
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (2) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid 17 oktober (0) 18 oktober (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5) 19 oktober (2) Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 20 oktober (0) 21 oktober (1) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Voor ons de allereerste ronde voor ons eerste kindje! Mijn NOD zou dan moeten zijn 20 okt! Spannend!! 30 jaar.
Hoi dames! Zou iemand mij toe willen voegen? Helaas ongesteld geworden, dus een nieuwe ronde. 29 jaar, 1e kindje, ronde 4, nod 21oktober
Ik wil er ook graag weer bij bij datumloos Isolt - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 18 - MMM Maandag de eerste afspraak bij de fertiliteitskliniek. Mijn man heeft al een onderzoek gehad en bij hem is alles goed. Ik ben heel erg benieuwd naar maandag.
@Sunflower87 Onwijs spannend! Kan echt niet wachten! Jullie gaan ook voor jullie 1e kindje zie ik? @Isolt Heel veel succes maandag!!