@Wollie92 Nou inderdaad, toen ik gister de klachten kreeg inderdaad ook direct n knaller! Rond 18uur. (1,5w later dan verwacht maarja...) Vanmorgen nog steeds n knaller!.. Misschien vanavond nog maar eens gezellig maken. Die pijn in de flank was verschrikkelijk!! Maar dat zal wel de straf zijn voor 11 jaar de pil slikken. Jullie gaan ook voor een 1e kindje zie ik? Spannend he!
@appelsientje ik voel meestal ook mijn eisprong. Ik had maandag opeens steken links onder in mijn buik. 3 steken thats it. Bij mijn vorige zwangerschap, die helaas uitliep in een mk had ik het zelfde maar dan rechts. En ik heb dan de dag erna van de elastische cervix slijm. Dus kan best dat je hetgevoeld hebt. Het kan ook bij ieder anders zijn en meeste mensen voelen niks.
Mijn ei komt er toch wel aan! Dipstick z&k is al bijna positief en clearblue nog goed negatief. Ik verwacht vanavond of morgen een positieve test. Gelukkig maar!! Alleen weet ik nog niet of we het gezellig kunnen maken aankomende dagen..
Hoi dames, Inderdaad Wollie 92, het wachten op een positieve ovulatie test is idd bijna nog vervelender dan de 2 weken erna! Mijn eisprong was voorgaande maanden altijd rond cd 15/16 of cd 21/22. Vandaag was cd 17 en de streepjes worden niet echt donkerder, eerder lichter! Op cd 10 had ik een vrij donkere streep maar mijn temp is sindsdien eigenlijk alleen maar gedaald dus zal geen ei geweest zijn. Laatste 2 maanden wel een knalstreep gehad, ik hoop deze maand ook! We wachten rustig af
Hey dames! Wil iemand mij van de lijst af halen? Wij moeten onze wens voor een 2e helaas uitstellen. Ik heb sinds afgwlopen zaterdag een verzakking en dit moet eerst beter voordat we verder kunnen. Heb de hele dag het gevoel of hangt er een bal tussen mn benen. Iedereen enorm veel succes!!
Ik heb nog niet eerder op 't wachtbankje gezeten om voor zwangerschap te kunnen testen.. Maar dat zoeken en wachten naar je ovulatie pff. Vorige maand CD20.. Nu pas CD29. Toch al gauw zorgen dat 'de boel' niet werkt dan ofzo. Hopelijk gauw n knaller Loeselein! CD14 lijkt ook best donker..
Jeetje wat droevig meid veel sterkte en hopelijk heb je gauw minder last! We lopen ongeveer gelijk dan, hopelijk hebben we dan snel een knaller! Lekker doortesten en geduld hebben Vriend en ik gaan morgen lekker een dagje weg en uit eten, even wat leuks doen samen, we zijn er echt aan toe, en lekker even afleiding van alles, verhuis spanning baby spanning, eventjes niets!
Colin he wat vervelend sterkte Dames het is wat met die ovu testen he. Hier ook nog niet. Ma vandaag zou ook op zijn vroegst zijn bij een cyclys van 27 dagen. En zo kort heb ik eigenlijk maar 1 x gehad Hopelijk komt ie iig voor maandag. Dat is netjes qua tijd in de cyclus en we gaan maandag op.vakantie een weekje in nl. dan wil ik eigenlijk niet meer er zo.mee bezig zijn (proberen ) en lekker genieten.
Lekker weekje afleiding madame, fijn is dat! Vriend en ik zijn dagje weg dus had al om 8:30 ovu test gedaan (6:00 geplast en glas water gedronken) en was best donker streepje maar urine was ook erg geconcentreerd dus misschien niet helemaal betrouwbaar.. Ga vanavond rond 22:00 ook nog even testen voor de zekerheid Edit: wel vruchtbaar slijm weer dus zou kunnen dat hij eraan komt!
Ooh wat jammer Florina, ik snap dat wel dat je het veel bijhouden vind, Maar meestal zette meiden zichzelf op de lijst.. en of vragen iemand die dat doet..In elk geval gauw een positieve test voor jou..
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 1 augustus (5) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 linde123 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 2 augustus (1) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 27 - MMM 5 augustus (5) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 6 augustus (1) BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM 7 augustus (3) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Datumloos (4) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Aah colin wat jammer zeg. Hoop dat je je snel beter voelt en dat je weer kan beginnen🌹 Ik heb een behoorlijke knaller dus ik zit op het wachtbankje😬