Sterkte voila met was het ook Appelsientje je ei spring iddd vaak de volgende dag. Dat je test weer negatief was betekent niet perse dat ie al is gesprongen. De ovu testen meten je lh piek. Dan staat ie op het punt van springen ma dat betekkent niet dat dat perse meteeb gebeurd. Heel veel mensen stoppen te vroeg met klussen dus.een xtje extra voor de zekerheid is nooit verkeerd. Ook pijntjes zeggen niet zoveel dit ksn ook "groei pijn" zijn rn niet perse het springen van.. vorige ronde had ik het zelfs ver na mijn ei nog Hier nog geen positieve ovutest. Net zo licht als gister. Jammer maarja tis nog vroeg. Als ik vaan mijn vorige cyclus uitga kan het nog tot woensdag of.donderdag in die buurt. Maar ik hoop gewoon zo "klaar" te zijn als ik op vakantie ga
Zou die er dan eindelijk aankomen ergens deze dagen? Laatste 2 van vandaag (8:30 en 19:30) https://static.afbeeldinguploaden.nl/1607/181919/VYsbxq2e.jpeg
Bekijk bijlage 507808 Mijn test van vandaag, hoop dat ik over 2 weken weer zo'n knaller kan laten zien
Das duidelijk nog anoniem! Hoop het voor je wollie. Bij mij zien ze er vanaf de eerste keer testen al zo uit. Ma dt verschilt bij iedereen heb mijn piek nog niet gevonden dus
Dank je voor de uitleg MadameV! Dat die pijn de laatste groei is had ik inderdaad ergens gelezen. Vorige keer liep ik er krom van. Als ik dinsdagavond een knaller had ga ik er wel vanuit dat ie uiterlijk vandaag ergens is gesprongen. Vandaag niet meer gezellig gemaakt.. Allebei gewoon niet in de stemming, wil niks forceren. Zal moeten lukken met de zwemmers van dinsdag en woensdag toch?! Hopelijk voor jou ook snel een knaller! Wanneer ga je op vakantie? Alvast veel plezier!
Haai dames Ik ben nieuw hier ik heb een vraag ik ben nu 16 dagen overtijd geen teken van mijn menstruatie alle testen negatief iemand hier ervaring mee Groetjes
Heel veel sterkte voila wat vervelend. Knuff anoniem wauw mooie knaller Ik hoop dat we straks allemaal knallers hebben en dus iedereen zijn ei heeft gehad.. lijkt me zo frustrerend als je er op wacht maar het komt maar niet priss dit is niet het topic voor deze vragen. Je kunt beter even kijken bij zwanger worden of andere topics. Maar nu je hem toch stelt... misschien ontpillen? En Anders even contact opnemen met de HA als je hier niet mee bekent bent. 16 dagen over, zou je denken dat je zwanger bent maar dan zou je nu echt wel positief moeten testen. Ik zou dus even HA bellen en overleggen. Succes.
Hallo Meiden, Redden we het allemaal nog n beetje? Nog knallers? Hoe is het met de wachtenden? Ik vroeg me af, gezien het m'n eerste ronde is (weet ik vrij weinig) Vanaf wanneer kun je symptomen krijgen? En een innestelingsbloeding komt vaker niet voor dan wel toch? En vanaf wanneer kun je uberhaupt positief testen? Wil wel echt wachten tot NOD!
Appelsientje hier helaas nog steeds geen knaller.. Alweer dag 18 zucht. Innestelingsbloeding komt idd lang niet altijd voor, bij sommigen wel dus als je het niet krijgt betekent niet dat je niet zwanger kunt zijn Wat testen betreft verschilt dit ook per persoon. Sommigen testen al 9/10 dpo een klein streepje en anderen pas nadat ze ongesteld hadden moet worden, dus ook dat zegt niet alles En symptomen kunnen na de innesteling ontstaan want dan gaat je lichaam HCG aanmaken, dus zere borsten misselijkheid ed, maar bij anderen komen de symptomen pas weer na 6 weken zwanger zijn Al met al is er geen peil op te trekken haha elk lichaam is anders.
Vorige ronde had ik pas dag 24 een positieve ovulatietest en werd ik op dag 34 ongesteld, op 8DPO dus al, en nu dag 18 nog geen knaller te bekennen, straks heb ik weer pas op dag 24 een positieve dan heb ik toch weer een veel te korte lf (7dgn) en geen mogelijkheid tot innesteling, maak me daar wel wat ongerust over, ik weet dat we pas net bezig zijn maar toch, zo'n cyclus is niet erg bevordelijk
Straks weer ovulatietest doen, ben benieuwd wat ie doet, misschien ben ik wel te laat gaan testen? Ook had ik vandaag ineens bruin bloedverlies, zo gek echt nog nooit gehad. Wat kan dit zijn?
appelsientje innestelingsbloeding is er inderdaad vaker niet dan wel. En symptomen verschil pp. Net als testen. Mijn schoonzusje test pas 1,5 week na NOD een licht positief streepje. Terwijl ik vorige keren 2 dagen eerder licht positief testte. Licht eraan hoeveel hcg je lichaam uitscheid. Hwel verschillend dus. Daarbij kan het geloof ik ook iedere zwangerschap weer anders zijn. Ik had vorige 2x steeds pijnlijke borsten en testte toen positief. wollie dat is zeker kort. Als het weer zo gebeurd zou ik even met een VK of gynaecoloog overleggen. Of met de HA natuurlijk. Verder geen ervaring mee. Sorrie
He wat rot! Ik had vorige cyclus op CD20 een knaller en werd op dag 33 ongesteld. LF betekend luteale fase toch? Zal betekenen dat dat 13 dagen was? Hopelijk is dat goed? Nu pas CD29 een knaller! Tel er maar weer 13 bij op.. Had gehoopt dat zodra ik weer menstrueerde alles weer netjes was maar tegendeel is waar. Ik weet niet hoelang je LF moet zijn om te kunnen innestelen.. Maar hoop iig voor je dat ie deze x langer is!