🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 1 augustus (4) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 linde123 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM 2 augustus (3) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 3 augustus (2) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moppie35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 4 augustus (4) Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 27 - MMM Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 - MMM 5 augustus (5) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 6 augustus (1) BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM 7 augustus (3) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Datumloos (3) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik krijg steeds meer witte dikkige afscheiding? Sinds ik met de pil ben gestopt nooit geen afscheiding meer! alleen slijm rond de ovulatie.. Zit nu 4dpo.. Heb sinds 3 dagen dat steeds meer word.. Is dat normaal?
Ik herken dit deels, de ene maand ook dik wit slijm, de andere minder. Tot nu toe steeds ongesteld geworden.
Wollie; ik hoop dat je ei snel komt! Snap dat je er moedeloos van word. Appelsientje; ik heb ook de ene cyclus veel last van afscheiding en de andere niet. Kheb niet et idee dat et het echt iets betekend. Ovulatietesten; mijn man weet daar ook niets van. Ik koop ze zelf. Ik verstop ze niet, dus hij weet wel dat ze er zijn. Maar hij weet niet wanneer ik test. Overigens deze maand ze niet gebruikt. Hier heb ik de afgelopen 4 dagen elke dag geklust. Waarvan 2 dagen 2x. 🙈🙈 en nu maak ik me zorgen om de kwaliteit van de zaadjes. Is het heel erg ongunstig als je het zo vaak doet? Eigenlijk wou ik gewoon om de dag. Maar mn man lijkt 24/7 een enorm libido te hebben opeens en ik sta ook wel aaan. 🙊🙈
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 1 augustus (4) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 linde123 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM 2 augustus (3) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 3 augustus (2) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moppie35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 4 augustus (4) Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 27 - MMM Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 - MMM 5 augustus (5) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 6 augustus (1) BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM 7 augustus (4) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Datumloos (2) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Goedemiddag, Gisteren was ik 'n paar keer niezen als hoesten. Dan mijn afscheiding was heel erg weinig druppels. Ik denk komt door innesteling gebeuren! Gelukkig was heel erg kort en heel erg weinig druppels daarna weer helemaal over. Ik had wel paar keer steken in mijn onderbuik of menstruatie. En ik krijg moment rare baarmoeder gevoel, maar verder gewoon afleiden. Ik pieker wel zwangerschapstest gedaan. Ik zie heel erg vaag streepje, dus klikt wel even spannend! Mijn eisprong was wel te vroeg gebeuren op 14 juli, dat mijn menstruatie was eerste dag op 3 juli. Afgelopen 11 juli mocht ik onderzoek HSG bij 't ziekenhuis geweest. En mijn beide eileiders was helemaal geopend! Ik duim wel voor jullie!!! Ik ga straks met mijn zoontje gefietst naar familiedag, want we gaan niet mee met de fietsroute dus 35 km.. Daarom we komen alleen bbq eten! En ik durf ook alcohol niet drinken, dan ik neem gewoon frisdrank ook goed. Fijne zondag!!!
Oke, gelukkig. Was al bang dat toch al iets van naderende menstruatie ofzo betekend. Wij hebben vandaag nog wat klusjes gedaan (hordeur,nieuwe raambekleding) op ons extra kamertje.. Gut wat wil ik daar toch graag met een doel aan de gang! Haha Al zoveel ideeen.. Hoop echt dat t gauw raak mag zijn. Wat n ongeduld Fijne zondag allemaal dames.
Woow dogs ik zie hem!! Jeetje zeg, wat spannend. Voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop dat het oploopt. Hoeveel Dpo ben je nu?
Hier een druk weekend achter de rug. Pfuu. Zaterdag ochtend terug gekomen van vakantie en direct boodschappen gedaan en opruimen natuurlijk. Vanmorgen verjaardag en vamiddag zijn we naar cest la vie gewrest ( feestje in de regio) gezellig, maar ben kapot nu Morgen ben ik vrij en dan lassen we even een rust dag in. Naja dan moet ik ook wel wassen en opruimen, maar als die kleine dan op bed ligt ga ik lekker netflixen. Ik heb besloten om te gaan proberen ( klemtoon op proberen!) Om pas zondag de 31ste samen met VL een test te gaan doen. Ik hoop dat ik het volhoud. Hebben sommige van jullie al een testdag in gedachten?
Waarschijnlijk dpo 10, want mijn menstruatie was 1ste dag op 3juli. En mijn eisprong was 14 juli. Mijn man dacht dat na eisprong 2 later (16 juli) ik was flink overgeven en veel slapen. Misschien kan misschien goed gebeuren of zo.. dus afwachten! Ik wou morgen even langs bij kruidvat.
Ik zie hem ook dogs! Hier ook nog stede geen ei. Valt nog mee in mijn cyclus. Heb een LF van 12 dus zal nu rond de 30 dagen totaal zitten ma goed heb hem dus nog niet gevonden. Wilde graag op vakantie met "dit" achter de rug ma helaas dus nog f, Achja. Maakt niet uit hoelang de ronde duurt als het ma lukt haha
Had trouwens vanochtend getest toen dacht ik echt ja komt eraan. Vanavond of morgen knal. Vanavond rond etenstijd getest notabele weer lichter.
Oh Dogs! Had je hele test over t hoofd gezien. Wat spannend!! K duim voor je dat ie mooi oploopt. Ik zit pas 4dpo.. Wil echt wachten met testen tot m'n NOD op 2 augustus! Wie al eerder?! K wil turen haha!
Ik ben nu op dag 19 en nog steeds geen ei, wordt er echt gek van, hopelijk morgen eindelijk eens! Mijn LF is 13 dagen dus t zou toch echt morgen eens moeten gebeuren.. Raar lichaam... 😋 We hebben gelukkig al wel geklust dus dat stelt me iets gerust.
Mag ik ook weer meedoen? 33 jaar 2e kindje ongelooflijk veel rondes voor mij maar na miskraam euhm ff tellen 10e ronde. In totaal bijna 2 jaar bezig. Medische molen afgesloten.