Valt ook niet mee, gewoonloesje! Het is ook gewoon super spannend.. Ik zit vandaag ook 7dpo.. Slaap erg slecht met elke nacht dromen.. En gister hele dag last vd onderrug en zijkanten vd onderbuik. Ik let ook werkelijk op alles.. Terwijl het inderdaad niets hoeft te betekenen. Zeker niet zo vroeg. Ik probeer gewoon te denken, alles kan nog! Onze 1e ronde! Als ik nu al zo gek ga doen krijg ik het erg zwaar vrees ik. Ik wens je veel succes en vooral wat rust in je hoofd en lijf. Ik denk, in ieder geval voor mezelf, dat er zo om stressen juist niet gaat meehelpen. We gaan gewoon echt pas 2 augustus testen en hopen op een hele leuke uitkomst! Zo niet.. We zijn pas net begonnen! Op naar de volgende ronde.
Ik weet niet zo goed hoe dit werkt. We gaan op voor een tweede. Ik ben 36 jaar ( mijn man 42). Hebben een dochter Nora van bijna 15 maanden. Moesten verplicht een jaar wachten met "opnieuw zwanger proberen te worden" ipv acute keizersnede. Ik kreeg met 29 weken ineens hoge bloeddruk. Dus eerst twee weken op en neer naar t observatorium.. daarna was ik opgenomen in t ziekenhuis. Eerst pre eclampsie. Toen eclampsie en uiteindelijk HELLP syndroom. Net op tijd de longrijping binnen en met 33+1 is ze gehaald. Ben behoorlijk ziek geweest. Dochter dus 7 weken te vroeg geboren. Inmiddels alles goed. Gezond dochter. Ik ben in februari gestopt met de pil "om alvast alles op de rit te krijgen" Sindsdien 3 x cyclus van 35 dagen en vorige maand 34 dagen. Onze dochter is op 30 april, 1 jaar geworden. Deze maand voor t eerst echt aan het proberen (zonder condooms zeg maar) 27 juli was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Ik verwacht mijn NOD 31 juli of 1 augustus. De vorige keer was het bij de eerste poging/maand gelijk raak. Ik heb het gevoel dat dat nu weer zo is. Voel vanalles. Dus zou verbaasd zijn als mijn lichaam mij "onjuiste signalen" geeft. Als het weer raak zou zijn komen we onder begeleiding te staan van de Gynacoloog. Omdat we grotere kans hebben (dan een ander) dat t weer zo zal gaan. Dus wel onzeker.
Hey Gewoonloesje, lastig hè. Zo herkenbaar. Ik had straks n klein beetje lichtbruin verlies. Daarna tijdens t lopen opeens steken in m'n linkerborst. Daarna heel inlegkruisje lichtbruin. En daarna voel ik me net n olifant,broek open etc. Door t bruin bang dat t niks wordt,maar toch. Zo spannend! Welkom MamavanNora! Heftige ervaring zeg. Duim met je mee.
Mamavannora veel succes. Ik heb juist gehoord dat pre eclampsie vaak alleen bij een eerste kindje voorkomt? Of klopt dit niet. Dessalniettemin logisch dat je onder toezicht van een gynaecoloog komt te staan. Al is het alleen al voor je gemoedsrust. Zelf heb ik ook hellp gehad bij mijn dochter. Kwam tot uiting 1 week voor de bevalling en mijn geluk was dus ook dat mijn dochter al volgroeid was. Niet dat het er minder heftig om was ben ook erg ziek geweest en ook na de bevalling nog een tijd. Dus wil je even digitale knuffel geven. Zon 2e maakt het dan w extra spannend he? Sorry dames kan jullie nog.niet los laten haha. Wil ook graag mee blijven lezen voor de "uitslagen" en hopelijk veel roze! Geeft me wel rust dat ik nu in een ander groepje op de lijsst sta. Meteen op paars voelt goed haha ( hoezo tussen de oren )
Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn, maar onbewust Let je toch op signalen. Sinds gisterenavond wat lichte kramp gevoelens in mijn baarmoeder en borsten worden opeens gevoeling. We gaan dus weer een spannende week tegemoet. Zit vandaag op 6dpo
Wauw dogs en linde ff niet gelezen en ik zie 2 namen zwanger staan. Gefeliciteerd !!!! Hier vanuit het bloedhete kuala lumpur in malaysia nog geen enkele teken van een naderende ongie. wel is mij gisteren opgevallen dat er meer blauwe aders lopen over mijn borsten. Maar ben ook aangekomen door al het lekkere eten hier 😋 Morgen vertrek ik naar thailand en hoop dan 1 aug te testen als ik nog niet ongie ben. Ik voel me niks anders dus zal wel niks worden maar er blijft een gevoel.. Van zou het misschien dan toch ? Ik moet ook veel meer plassen terwijl ik eigenlijk veel te weinig drink Duimen jullie ? Xx
Goedemorgen dames, Zo ik ben even een weekendje weg geweest dus daarom niets meer gelezen. Nu weet ik alleen niet of mijn eisprong is geweest, want heb vanaf vorige week donderdag geen ovulatietesten meer gedaan of getemperatuurd.. Daarnaast voel ik me goed en heb ik helemaal geen krampjes etc. in mijn buik wat ik normaal wel altijd heb na mijn eisprong. Daarom vraag ik mezelf af of mijn eisprong wel al is geweest? Voor de meeste nog een klein weekje wachten, spannend. Ik hoop op veel roze!
kben nu 8dpo , durf niet te testen , op 6dpo een negatieve test gehad . mijn rood blijft wel al langer weg dan de vorige ronde toen was ik al op 4 dpo op rood. wanneer zouden jullie nog eens testen als ze wegblijven ?
Ik ook 8dpo... NOD is 2 aug, m'n vorige LF was 13 dagen.. Dus vind t nog veels te vroeg.. Maar wachten is wel moeilijk!!
Oké ik heb even rondgeneusd en het is niet echt reëel, maar ik ben gewoon misselijk. Niet zo van ik moet overgeven of zo maar wel een "bleh" gevoel. Maar ja ik zit pas op 5 dpo en symptomen als misselijkheid komen dan nog niet voor of zo. Dus moet dit los zien hahaha Maar je gaat toch denken hè.... Iemand al symptomen? Anders dan andere rondes bedoel ik?
Verwarrend he. Ik heb gister aardige koppijn gehad en wat last vd onderrug en onderbuik. Dat was 7dpo, ga bij alles wat denken! Maar is vast niks. Voor mij de 1 ronde dus vergelijken kan ik niet echt. Heb wel nog meer puistjes.. Vooral rond de eisprong die vorige x weer duidelijk weggingen. Nu helaas niet. Verder niks noppes nada! Vanaf hoeveel dpo kun je uberhaupt iets voelen??
ik heb ook al van gisteren ( 7dpo) last van onderrug en af en toe steken in mijn buik. ook af en toe last van een raar gevoel , dat ik denk dat ze eraan komen , maar dan blijkt het niets te zijn. hopelijk allemaal goede tekenen .
Vervelend he al die vage lichamelijke klachten, ik ging de vorige keer alles opzoeken op Google haha, dat zou ik nu niet gauw meer doen. Ik val eigenlijk al niet meer in dit lijstje omdat ik nog geen positieve test heb maar vind het wel gezellig hier Hoop dat jullie wachtenden snel een knal test in jullie handen hebben!
Ik voelde me eergisteren heel licht in mn hoofd, beetje duizelig. Maar dat moet wel gewoon toeval zijn, want echte symptomen heb je toch sowieso pas na innesteling = nadat je lichaam hCG gaat aanmaken? En innesteling ergens tussen 7 en 11 dpo. Dus alle kwaaltjes die je voor 7dpo denkt te hebben, daarvan denk ik echt dat ze niks met je cyclus/zwangerschap te maken hebben. Wollie, hopelijk voor jou ook snel een knaller! Eerst LH-test, maar vooral een knaller hCG-test natuurlijk
Ik weet niet wat nou frustrerender is. Wachten op je ei of wachten tot je mag testen op zwangerschap. Wat vervelend Wollie! Maar wel leuk dat je blijft!
Inmiddels weet ik na 14 rondes wel dat al die kwaaltjes niets hoeven te betekenen, maar deze kende ik nog niet van mijzelf. Ik let niet meer op afscheiding, pijnlijke borsten, steekjes her en der, ongi gevoel.... Bin there done that hahaha
Denk dat ik pech heb.. Hele dag al gevoel dat ik giga ongesteld ga worden. Onderrug, zijkanten vd onderbuik.. Vooral links. Een soort drukkend zeurend gevoel. 8 dpo.. Maar heb gevoel dat m'n lijf al druk bezig is om me straks enorm te plagen. Ondanks dat de allereerste ronde pas is, toch wel teleurgesteld.
Ik doe alleen morgen nog een ovulatietest en daarna zijn we bijna het hele weekend weg en vind ik het ook wel mooi geweest en wacht ik mijn ongi af.