Pff echt ongi krampen en zere borsten opeens. Ook de hele tijd zin in lekkerder dingen. Gek want als die ongi krampen van een innesteling zouden zijn, kan ik nog geen last hebben van kwaaltjes. Gek lichaam. We moeten gewoon geduld hebben. Zit op 6 dpo vandaag en mijn LF is meestal 14 dagen
wollie wat rot dat het zo op zich laat wachten zeg. Lijkt me heel frustrerend. noganoniem zo zitten er meer van ons.. overal klachten. Ik merk alleen wel dat ik ze voel als ik het rustig heb en er mee bezig ben en zodra ik druk ben valt het allemaal weer mee. Ik test zondag 2 dagen voor NOD met mijn vriend samen. En anders pas weer 2 dagen na NOD. (zeg ik nu stoer) Na die vorige nutteloze, onzinnige en natuurlijk negatieve test, heb ik mijn lesje wel geleerd.
Ik heb dezelfde klachten vaker gehad, maar nog nooit zwanger geweest. Dus het is gewoon wachten. Spannend dat je zondag gaat testen. Hoop voor je op een positieve test mijn nod is pas over een week. Ik heb testen van action en die schijnen niet zo gevoelig te zijn als bijvoorbeeld kruidvat testen. Moet dus zowiezo wachten tot ik overtijd ben
Action testen niet zo gevoelig? Laat ik die nou ook hebben liggen.. Kun je er wel nee op NOD testen of is dat ook de vroeg?
Kan wel hoor alleen die van kruidvat zijn net wat gevoeliger. In mijn zwangerschap in januari teste ik 10dpo met kv2v5 duidelijk positief en 11dpo met die van de action licht positief. Al maakt wel de een sneller hcg aan dan de ander. Sommige testen ook met kv pas na nod positief. Vanaf dan is het iig echt betrouwbaar.
Klopt, als je voor de NOD test is het altijd maar afwachten of een eventueel vruchtje de menstruatie overleeft. Zou soms fijn zijn als je gewoon met een cameraatje binnen kon kijken hahaha we zijn te ongeduldig
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡ 1 augustus (4) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 linde123 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM 2 augustus (3) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 3 augustus (2) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moppie35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 4 augustus (3) Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 27 - MMM Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 - MMM 5 augustus (5) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Perdiz - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 6 augustus (2) BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 7 augustus (4) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Datumloos (1) Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (14), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
@nog anoniem: het lijkt er een beetje op in jouw verhaal dat een eitje door een menstruatiegolf meegesleurd kan worden. Menstruatie wordt juist opgewekt als innesteling niet plaatsvindt. Hier nog steeds bruin, al drie dagen op rij. Zucht. Tot nu toe was dit nooit n goed teken. Maar we blijven hopen.
Jaaa ik mag op het wachtbankje, alvast bedankt! Hoe is het met wachten dames? Ik wou dat het volgende week was
Ik hoop dat de jij en wollie lekker hier mee blijven kletsen! Gezellig! We zijn al niet met zo veel. Ik verlies de moed een beetje. Ik krijg altijd 5 a 6 dagen voor ik ongesteld moet worden allemaal pukkels. Bij mijn zwangerschappen gebeurde dit niet. Nou ik zit wr weer helemaal onder en er komt nog mwer zo te voelen. Ik wacht gewoon mijn NOD even af, maar mentaal zit ii al in de volgende ronde. X
Gewoon rustig afwachten, heb je geen chocola of andere meuk gegeten? Ik krijg dan meteen een Sahara gebergte op mijn gezicht
Ladies, ik snap jullie wel hoor. Bij t minste of geringste negatieve symptoom ga je jezelf al indekken. 'Laat ik maar uitgaan van t ergste'.... Doe ik ook met momenten. Maar eigenlijk wil ik t gewoon niet meer. Ik wil kunnen blijven hopen tot er geen hoop meer is. Misschien naïef,maar hopelijk heeft t een positief effect
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡ 1 augustus (4) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 linde123 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM 2 augustus (3) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 3 augustus (2) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moppie35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 4 augustus (3) Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 27 - MMM Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 - MMM 5 augustus (5) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Perdiz - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 6 augustus (2) BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 7 augustus (3) Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Datumloos (1) Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (1) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 24 Wachtbankje (14), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hahaha wollie, ik eet altijd chocola hihi. Chocoholic meld zich! Een dag geen chocola is een dag niet geleefd!
Hier ook nog geduldig op het wachtbankje. 9dpo.. Gister bloedend tandvlees! Al is dat niet heel bijzonder, maar heb t eigenlijk nooit. En n soort branderig stuwend gevoel in m'n borsten? Kan t moeilijk omschrijven.. Maar bij aanraking niks geen last. Ik zie vast spoken. Heb toch gauw kv2voor5 gauw nog gehaald!