Officieel 10 dagen en dat is vandaag maar in de praktijk blijft het vaak langer zitten.. Pregnyl zorgt er bij mij voor dat m'n ei (op tijd) springt
Spannend allemaal zeg! Hier duurt et wachtbankje nog zooo lang! Ik wil et testen ook zo lang mogelijk uitstellen. Maar dat gaat me toch vast niet lukken Ik geef nog steeds borstvoeding aan mn zoontje. (17 mnd oud en geef een paar voedingen nog maar) Ze zeggen dat je bv van smaak veranderd als je zwanger bent. En elke keer als ik zwanger was merkte ik aan mn zoontje dat hij de smaak anders/niet lekker vond. Dit merkte ik doordat hij vaak losliet en met moeite verder dronk. Vanavond voor et slapen deed hij dat ook weer. Loslaten en een beetje smakken en dan weer aanhappen. En dat een paar keer... dus ik hoop dat et een goed teken is!
@miszy Ah oke! Ik ben benieuwd naar de volgende test! Wanneer doe je die? Laat je het ons weten? Ik duim mee.
Hier ben ik het niet mee eens, er zijn ook eitjes die wel bevrucht worden maar toch afgestoten worden rond de NOD. Komt vaak voor dat vrouwen zwanger zijn en een hele vroege miskraam krijgen. Meestal ben je dan een paar dagen overtijd.
Wat je schrijft over dat eitje alsnog kan loslaten klopt,maar dan volgt de menstruatie daarna. Het is een gevolg van afstoting of niet zwanger zijn. Een eitje wordt nooit DOOR menstruatie afgestoten.
Bah zulke info word ik wel onzeker van.. Voor je NOD positief testen kan dus nog best heel goed op niks uitlopen? Voor je NOD testen zegt dan dus eigenlijk nog niet echt wat? Ik snapte eerst al niet waarom zoveel vrouwen maar blijven testen als ze al positief hadden getest. Dat de testen dan moeten oplopen etc... En ik dacht net zal ik dan toch morgen testen? 10dpo
Nee idd dat klopt, als het rond de NOD mis gaat komt dat idd niet door de.menstruatie, dat bedoelde ik ook niet. Maar nu ik terug lees lijkt dat idd wel dat ik dat bedoelde haha Appelsientje, als de test mooi oploopt is die kans al een stuk kleiner, dus als je op 10 dpo positief test en de test is op 12 dpo donkerder zal het wel goed zitten 😉
Idd appelsientje. Als er bevruchting heeft plaats.gevonden en het innestelen gaat niet goed zeg.maar, dan word je alsnog ongesteld. In een enkel geval een paar dagen later en het komt voor dat mensen all positief hebben getest. Dan spreek je van een vroege miskraam. Daarom is testen vanaf nod het meest betrouwbaar. Maar idd wat nog anoniem ook.zegt als je 10dpo een licht streepje hebt en 12 dpo is ie al donkerder dan zit dat meestal wel goed door het hcg dat oploopt
Oke ik ben om. Sinds vanmiddag last van gaatje ofzo dacht ik. Maar met zoet of koud geen pijn, net zoals elke avond tanden met die houten stokertjes gedaan.. Bloeden als 'n rund! Hele linkerkant boven is pijnlijk.. Voelde na 't stokeren iets beter. Maar even extra goed schoongemaakt alles, best pijnlijk! Misschien is t niks, het is vast niks. Maar ik ga morgen testen. Duimen jullie, Heel hard?!
Hoi dames! Wat spannend allemaal en wat leuk om verhalen te lezen van anderen die net zo zenuwachtig zijn als ik.. 😁 İk maak mijzelf al een aantal dagen gek door op internet rond te kijken.. Deze maand hebben we besloten om voor ons eerste kindje te gaan 🙈 Nou was ik toevallig 31 mei bij de gyn ,ter controle voor eventuele cyste die ik eerder had, en hij zag een eitje. Hij zei dat ie -of net was gesprongen -of op het punt staat om te springen. Hij vroeg mij nog of ik kinderwens had maar dat was toen nog niet het geval..Maar de volgende dag werd ik toch echt ongesteld.. İk werd ongerust en heb teruggebeld en de assistente gesproken, die belde mij terug nadat ze met de arts gesproken had en zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Nu maak ik mij er wel zorgen over want ik weet niet of mijn eisprong nu rond 19 juli wel was of dat ie in deze dagen komt. Kan ik dan nog wel zwanger raken ? İs er iemand die hier wat van af weet en/of soortgelijk meegemaakt heeft? Maandag wil ik contact opnemen met de gyn maar kan niet wachten tot maandag! Hoop dat er een aantal nog wakker zijn van jullie 🙄😊
Als je ei springt kun je niet de dag erna ongesteld worden. Daar zitten ongeveer 14 dagen tussen. Als de Gunning zich vergist heeft dan kun je half juli eisprong hebben gehad, maar zou willen weten waar hij zijn uitspraak op baseerde. Dus best toch bellen maandag. Succes!
Ja hoor, lijkt mij wel. Maar dat lijkt me lastig om in te schatten. Je gynaecoloog weet wat ie gezien geeft. Als je stout bent stiekem testen?
Wij hebben vandaag samen getest ipv morgen want mijn wederhelft moet morgen opeens een extra dienst draaien. Maar weer omo wit. Ik heb nu geen testen meer en ga gewoon wachten tot ik ongesteld word. Ik hoop hier wel wat meer roze te gaan zien bij jullie! Ik mag niet klagen hoor. Toen we besloten te gaan voor een 2e was ik gelijk in ronde 1 zwanger. Helaas werd dit met 7 weken een miskraam. Mijn miskraam startte op 30 juni. Het kan dus best zijn dat mijn lichaam een beetje van de leg is nu. Ik wacht dus toch gewoon maar even af zodat ik weet wst mijn cyclus doet. Wr zien het wel. Ik duim voor jullie! En blijf lekker meelezen en schrijven tot mijn ongi komt.
Ik weet het nog niet. Mijn NOD is 31 juli of 1 aug. Heb afgelopen donderdag me door nieuwsgierigheid laten verleiden om een test te kopen. Nou niets te zien. Maar ik heb nog hoop. Ik voel me hetzelfde als bij mijn eerste zwangerschap. En toen was mijn NOD de 4e of de 5e. Heb de 5e getest. Niets. De 8e was ik nog steeds niet ongesteld. Weer getest. Raak! Heb goedkope testen gehaald van de Action. Denk dat ik maar om de 3/4 dagen ga testen (heb er nu nog 3) Tenzij ik ongesteld wordt natuurlijk. Ga zondag of maandag op zn vroegst weer testen. Donderdag was te vroeg denk ik. Voor alle dames waarbij het gelukt is: Super. Gefeliciteerd! Voor de dames waarbij het deze maand niet gelukt is: Helaas. Succes de volgende ronde. Voor de dames op t wachtbankje: Nog even volhouden!!