Morgen dames! Ik ben ook weer een illusie rijker! Wat voel ik me stom. Omo wit haha. Gadverdamme wat 'n zenuwslopend iets. Vandaag 10dpo.. Of misschien zelfs pas 9dpo.. Hoop dat t nog kan maar heb er weinig vertrouwen in. Ik wacht gewoon tot dinsdag. Dankje voor het duimen draaien allemaal. Succes.. Tot zover nog veels te weinig roze hier!
Jeetje, hoe lees je een test goed af? Het ene moment lijkt ie omo wit en het andere (vanuit n andere hoek) zie ik n superrrr wazig, dun streepje.... Maak ik mezelf gek? Zien jullie m ook?
@moppie, Dit is de eerste die ik doe, dus niet echt n ervaringsdeskundige haha! Op de telefoon zie ik niks.
nu ik defoto's open op forum via telefoon of ipad zie ik niks meer. Op t testje wel.... Jeetje, ik ga nieuwe testen kopen voor morgen, dan zou t beter zichtbaar moeten worden. Owwww, duim alsjeblieft met me mee!!!
Ik zie helaas niks, maar de foto zijn op mijn telefoon niet echt scherp 😁 dus kan aan mij liggen. Spannend hoor, ik duim voor je! Ik ben sinds 5 dpo sochtends misselijk, niet vreselijk maar niet te negeren. Ik heb dit normaal nooit. Voel me sowieso niet echt fit. Misschien een beetje t hard gewerkt. Maar die misselijkheid kan ik niet plaatsen. Lijkt me veel te vroeg om kwaaltjes te hebben op 7dpo.
Je moet ook (als de foto al scherp is) bijna getraind zijn om t te zien. Ik weet nog dat ik paar maanden geleden foto's van anderen zag.iedereen zag iets,maar ik zag alleen wit dus ben zooo benieuwd. Loop hier te stuiteren ...
Naar is dat he. Dat je gewoon twijfelt. Ik vind die andere testen misschien wel fijner. Ik denk altijd (maar misschien is dat paranoia ) Wat nou als dat HCG net niet in die 2 druppels zit die je in dat venstertje mikt ha ha. Dat het bezinkt in je urine zeg maar. Dat je eerste plas te waterig is en onderin je blaas super geconcentreerd. Ha ha. Ik vang t liever op in een bakje. Zodat ik dat staaf ding er door heen roer ha ha. Maarja. Waarschijnlijk als we allemaal wat meer geduld zouden hebben... En het is echt raak (na je NOD) dan moet t ook zichtbaar zijn aan die ene druppel urine. Ik zeg succes!
vandaag ook een omo witte test. ook even onzeker geweest daarna hem gewoon weg gegooid . hier nu 10 dpo . nog steeds geen bloed dus ik wacht af . zo zenuwslopend allemaal
Hier hetzelfde vanmorgen.. Heb me er inderdaad best even rot over gevoeld. Ook 10dpo, of toch pas 9dpo? Ik temp niet.. (Wel ovu test) Zucht... Wanneer ga je weer testen?
Rot meiden!!! We zijn eigenlijk ook gek om te vroeg te testen. Hihihi maar ja, dat weten we en dan doen we het toch hahahaha
Hahah echt he.. Ik was echt heel stellig dat ik pas op NOD zal testen. Nou, lekkere discipline Buiten wat steekjes en beetje gezeur in m'n liezen en onderbuik vandaag nergens 'last' van. Tandvlees nog wel wat pijnlijk. Maaaarjaaaa.. Dat zegt dus niks haha.
Spannend! Was het maar al een paar dagen verder, dan wisten we al meer. Ik duim en lees met jullie mee!
Ik had bij mijn eerste zwangerschap mijn NOD op 4e of 5e die maand. Getest op de 5e. Negatief. Ook al voelde ik vanalles. Snapte er niets van. Toen 3 dagen later getest op de 8e. Toen was hij vet positief. Dus het kan. Die vrouw van "moeders voor moeders" zei dat t HCG hormoon niet altijd gelijk de eerste dagen al traceerbaar is op zo'n test. Dus ik vind dat we nog hoop hebben. Gewoon nog wat langer wachten. Wat zou t toch heerlijk zijn als je geen symptomen hebt.. waardoor je aan t twijfelen slaat of super zenuwachtig/nieuwsgierig wordt. En dat je zo druk bent of in gedachten... En dat t gewoon 5 dagen na je NOD is dat je pas test.. En dan raak. Zou zoveel stress schelen 😉
Spannende dagen voor jullie meiden Ik zit alweer op dag 26. Heb vandaag weer heel veel vruchtbaar slijm maar ook menstruatie krampen.. Doe vanavond wel weer een ovulatietest en we wachten rustig af, heb het in elk geval voor deze ronde verder losgelaten, we zien wel wat er gebeurt.