Op die linker foto zou ik een heeeeel dun roze streepje kunnen ontdekken. Waarom dan ook geen knaller he, dat is stuk duidelijker. Maar streepje is zo welkom! Veel succes bij volgende test! Ik duim ook heel hard mee
Jammer van de omo testen! Meiden maar gauw duidelijkheid, daar kun je tenminste wat mee. Sterkte. Ik heb me toch buik steekjes en voornamelijk lage rugpijn sinds vandaag. At een dropje gatverdamme, die smaakte VIES. Net als vleeswaren bah. Normaal spuug ik daar niet op hahah. Ik ben errrg nieuwsgierig.... Ga vandaag nog niet testen. We hebben door omstandigheden afgelopen maand ook maar 1 keer gevreeën dus zou wel een mirakel zijn als het wel raak is. I know, het is mogelijk. Groetjes!
ik trof net een inie minie spoortje rood aan.. Verdomme.. 10dpo? Betekend dat niet 'n veels te korte LF? Mijn NOD is pas dinsdag! Ik tel pas vanaf echt bloedverlies maar dit ziet er niet goed uit Kan ik me daar weer druk over gaan maken. En misschien wel weer bijna 30 dagen gaan zitten wachten op n ovulatie.. Bah, zit er even doorheen. Hoop voor jullie beter nieuws dames!
Kan iemand mij ook op de lijst zetten. 36 jaar. Een dochter van 15 maanden. Eerste ronde nadat we verplicht een jaar aan de pil moesten vanwege acute keizersnede door HELLP syndroom Ben eind februari alvast gestopt met de pil ( onze dochter is op 30 april 1 geworden). 3 x cyclus van 35 dagen. 1 x 34 dagen en deze maand dus eerste keer vol voor gegaan. NOD op 31 juli of 1 augustus.
Misschien is het wel een innestelingsbloeding..? Kan prima op dag 10 hoor. En je bent net als ik pas net bezig, ik was de vorige ronde op 8dpo al ongesteld
Jeetje meen je niet? 8dpo al? Hoe kan zoiets dan? Heeft dat nog gewoon met ontregelmatige cyclus te maken? Ontpillen? Ik geloof niet zo in z'n innestelingsbloeding, volgens mij komt dat zelden tot nooit voor. We wachten het maar weer af.. Volgende ronde ga ik iig proberen er minder mee bezig te zijn. Dit is niks. Hor staat t er nu voor bij jou Wollie?
MamavanNora, grappige theorie haha!! Ik moet toegeven dat ik dat ook wel eens heb gehad, en met een dipstick in m'n bekertje heb 'geroerd'.. HAHAHA klinkt zo dom!!
Ik heb al vanaf begin feb geduld met die &@:!?/@&!!! cyclus... Wat n gezeur. Wanneer ben jij gestopt met de pil?
2 juni gestopt, dus ook nog maar net gestopt, maar ik had er ook last zodra ik gestopt was wilde ik het liefst ook zsm zwanger zijn maar je geduld word goed op de proef gesteld haha
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡ 1 augustus (5) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 linde123 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mamavannora -36 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 augustus (3) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 3 augustus (2) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moppie35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 4 augustus (3) Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 27 - MMM Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 - MMM 5 augustus (5) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Perdiz - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 6 augustus (2) BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 7 augustus (3) Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Datumloos (1) Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (1) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 25 Wachtbankje (15), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
ik heb mezelf bevolen pas te testen volgend weekend , dan ben ik zeker overtijd . mijn nod is woensdag. heb vandaag heel veel last van witverlies . maar geen rood dus dat is goed . zijn er die morgen of in't kort gaan testen ?
Goed bezig! Ik vrees dat ik straks de eerste ben die op rood mag. Net 2x felle steek links.. En wat zeurderige kramp echt aan de zijkanten onderbuik zeg maar.. Herken t niet direct als menstruatiekramp.. Omdat t zo raar aan de zijkanten zit. Maar kan bijna niet anders. Ik wil testen zien!! ik ben ook benieuwd wie binnenkort gaat testen!
Bedankt mama Alex dat je me op de lijst hebt gezet. Ik twijfel wanneer ik weer zal testen. Heb dus donderdag de 28e getest. Kansloze actie, denk ik nu 😉 Heb 2 verpakkingen gekocht bij de Action. Dus heb er nog 3. Morgen of overmorgen is mijn NOD. Dus twijfel of ik morgen zal testen of maandag. Al vraag ik me af of dat niet nog te vroeg is. (Gezien mijn vorige ervaring) En dan 2 of 3 dagen later nog een keer. Als er in de tussentijd nog niets veranderd is. Wat denken jullie?
Mama van nora d8 dat je al op dr lijst stond? Je verhaal hadden we al gelezen.toch? Heb ik nog op gereageerd. Appelsientjr het komt idd vaker niet als wel voor. Ma ik heb het ook gehad dus het kan zeker! Zou 10dpo nog prima kunnen. Maar kunnenn idd voortekenen zijn dus helaas zegt t niks
Dankje MadameV Dat geeft nog enigszins hoop. Al ben ik natuurlijk een enorme zeur aangezien het ronde 1 is. Mijn man zal het stiekem niet erg vinden als er nog een ronde volgt met 'veel euhm seks'. Haha. Het is allemaal gewoon nieuw dus heb veel vragen en opmerkingen. Dank voor jullie begrip en geduld
Wat een teststress hier. Hihi. Nou, ik heb een hele drukke chaotische dag gehad, prima afleiding Nu zijn we aan het bankhangen! Heeeerlijk! Ik heb nog 2 testjes k2v5 liggen en ik wacht echt tot dinsdag of woensdag. Ik denk dat ik het nu wel ga volhouden, mijn testdrang is afgezakt naar 0 haha
hier ook even afgezakt , ik heb nog 1 predictor early en 1 k2v5 testje . hier ook een druk dagje gehad , nu me afleiden met een film fzo