NOD-lijst 1 t/m 7 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Voila, 2 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Ik heb nog twee etos en een KV early.... Ben enorm nieuwsgierig, maar morgen al vanaf zes uur drukke dag. Dus dat moet goed komen ;)

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Geen probleem hoor appelsientje

3. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wat me opvalt aan mezelf deze keer dat ik nog helemaal geen test drang heb. Zit nu nog maar op 8 dpo maar ben dan altijd al in alle hevigheid een test plan aan het maken haha
    Ik voel nu ook niets geks. Beetje gevoelige borsten maar dat is normaal en hier en daar een beetje zeurderig pijltje in m'n onderbuik links of rechts maar ook dat is wel gebruikelijk.
    Waar blijven hier de testjes? Morgen begint onze lijst dames! Spannend hoor!

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    En nog testers?

Moppie? Nog een nieuwe test gedaan?
    Ben erg benieuwd!!

5. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Joehoeeee testers!!! 😂😂

6. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha jullie roepen gewoon om testen. Dat maakt er echt niet makkelijker op hoor hihi. Ik zou het wel super knap vinden als ik morgen op mijn hopefully nod nog niet ga testen. Gewoon afwachten of mn menstruatie weg blijft. Merk vandaag ook niet zoveel wat ik eerst beschreef. Houd jullie op de hoogte. Nog meer testers?;)

7. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee hihi ik durf niet meer. Ik test dinsdag!
    Maar ik hoop hier wel snel nog wat mooie testen te zien:D

8. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles kan nog appelsientje, de symptomen onderscheiden is ook wel lastig en verwarrend. Is de menstruatie al doorgebroken? Je cyclus kan wel afwijken, lees dat je daar helaas al ervaring mee hebt... En ik denk wel dat innestelings bloeding bestaat maar spreek niet uit ervaring. Lees het toch regelmatig hier en daar. Sterkte. En gaat mama van nora vandaag op haar nod testen? :)

9. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nog niet.. Al zeg ik dit heel voorzichtig.
    Gister echt dat sliertje rood.. En wel wat krampjes gehad..
    Meestal als ik dan sochtends opsta ben ik echt ongesteld,
    maar heb nog niks gezien.
    Heb wel echt t gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden:(
    We wachten af. 2 erg drukke laatste weken voor de vakantie voor de boeg.. Had n geheimpje wel erg leuk gevonden om me erdoor te helpen.
    Maarja, straks lekker vakantie.. Gaan we gewoon lekker naar uitkijken!

10. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Hier wat roze afscheiding. Heb ik altijd een paar dagen voordat ik ongesteld ga worden. Geen goed teken dus, maar ik kijk het maar even aan nog.
    Weinig testers vandaag inderdaad!

11. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Ik stond vandaag om half zes naast m'n bed en moest in volle vaart onderweg. Dus niet getest. Ga morgen testen. Spannend!

12. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ok. Nou mijn man en ik hadden afgesproken om vanmorgen weer te testen (al is dat misschien nog vroeg)

Ik heb normaal de dagen voordat ik ongesteld moet worden enorme puisten en onderhuidse ontstekingen. En nu niets. Buiten dat om heb ik echt 100 signalen die mijn lichaam mij geeft dat ik zwanger ben.

Maar goed. Vannacht heel naar gedroomd werd schreeuwend wakker (geen idee waarvan ha ha) Nou mijn man wakker, troosten. Naar beneden voor een kopje thee . Moest plassen. Dus mijn man zij laten we maar testen. We hebben er toch nog 3. Dan doen we om de 3 dagen.

Nou getest. We zagen een heeeel licht vleugje licht roze. Maar inderdaad een tuur test. Nu is t weg. Dus kan t niet meer laten zien.

Dus eigenlijk weten we nog niets. Ja dat ik nog niet ongesteld ben. Ga nu proberen om de testdrang vol te houden tot woensdag. Dan ben ik 2 of 3 dagen voorbij NOD. De vorige keer gaf de test het toen ook pas aan.

Jullie vinden me vast gek om na 2 negatieve testen nog hoop te hebben. Maar ik voel het gewoon. Dus wordt vervolgt

Balen voor alle dames waarbij het nu duidelijk is dat het deze maand niet gelukt is. Succes voor de volgende ronde.

xx

13. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend mamavannora. Ik ben benieuwd!

Naar de rest ook natuurlijk, hopelijk snel wat testjes te zien hier:D

14. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik verklaar je niet voor gek, je kunt er niet vanuit gaan dat de hcg voor je nod al traceerbaar is in je urine! Wie weet houd je gevoel/signalen je niet voor de gek. Laten we het voor je hopen! Enne..succes met wachten tot woensdag. Ook ik heb normaal last van pukkels bij mn naderende menstruatie, soms wel een week van te voren. Nu nog niks, maarja dat zegt miss ook niks. Lichaam is soms een raar iets. Ik duim voor 2 streepjes meiden!

15. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Oh spannend! Hopelijk betekent het iets goeds voor je!

Zolang het bij een beetje blijft en niet doorbreekt kan het nog steeds een innesteling zijn Appelsientje!

Dat is minder :( nu maar hopen dat het niet doorzet!

Spannend!!! Benieuwd naar je volgende test :)

Ben benieuwd naar al jullie testen dames!! Ik hoop op veel roze deze ronde

16. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja. We zullen zien. Het is nog geen ja, maar ook geen nee.

Midden in de nacht met mn duffe kop, zonder lenzen in heb ik maar een bakje gepakt, daar in geplast en daarna met de dipstick en door "geroerd" . Iets te enthousiast denk ik. Wat alles was een beetje "sticky" De stick kon niet meer vocht opnemen ha ha.

Dus toen t niet heel duidelijk bleek, wou ik de datum er op zetten. Maar eerst maar even afgespoeld. Misschien dat t daarom nu niet meer zichtbaar is.

17. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat een onzekerheid allemaal. Hoop voor jullie snel meer duidelijkheid. En hoop op meer roze testjes!

Gisteren naar de Kermis geweest en kreeg ontzettend last van mijn darmen en een opgeblazen gevoel.. Gelukkig is dat nu weg. Maar nu heb ik al de hele dag lage buik en rugpijn en mijn darmen rommelen de hele tijd. Hoop niet dat ik buikgriep krijg ofzo.
    Vandaag 9 dpo nog 5 dagen tot mijn nod wordt steeds spannender

18. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    vandaag niet getest , ik wacht eerst mijn nod af , die is woensdag. tot nu toe geen rood dus dat is goed. spannend voor die van morgen! hopelijk morgen een paar mooie testen! :D

19. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    #599 wondertjes1992, 31 jul 2016
    Laatst bewerkt: 31 jul 2016
    ♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡

1 augustus (5)
    Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26
    linde123 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM
    Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Mamavannora -36 jaar - 2e kindje - ronde 1

2 augustus (3)
    Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15

3 augustus (2)
    Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Moppie35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3

4 augustus (4)
    Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 27 - MMM
    Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 - MMM
    Aag - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2

5 augustus (5)
    Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10
    MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6
    Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Perdiz - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14

6 augustus (2)
    BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM
    Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6

7 augustus (3)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14

Datumloos (1)
    Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2

Buiten de lijst (1)
    Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3

Totaal: 26

Wachtbankje (16), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

20. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Hallo iedereen,
    Mag ik ook nog meedoen met je lijst? :)
    Ik ben 31 jaar, ga voor mijn eerste kindje en zit in ronde 2.

Na ronde 1 meteen op 28e dag ongesteld, dus ik ging er vanuit dat ronde 2 ook zo zou verlopen, naïef als ik soms ben:). In dat geval is 1 augustus (morgen al!) mijn NOD. Als dat klopt, denk ik ook niet dat ik zwanger kan zijn, want door omstandigheden hebben mijn vriend en ik toen niet echt kunnen klussen. Ik denk echter dat ik mijn eisprong pas 3 dagen later dan normaal heb gevoeld en als dat klopt dan is er zeker 'actie' geweest :). Ik heb ook echt heel wat zwangerschapssymptomen, maar durf dus niet testen voor 4 augustus, ook 3 dagen na mijn normale NOD...

Zwangerschapssymptomen:
    Paar keer een beetje misselijk geweest, veel honger, darmen totaal overhoop, veel buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar het voelt net iets 'lager', vaak plassen, geen puistjes (normaal de week voor NOD komt het hevig en zitten er altijd van die steenjoekels tussen), paarse schaamlippen (zou ik totaal nooit aan denken, maar ik las het hier ergens op het forum, ben spiegeltje gaan halen en schrok me rot), vorige week tranen moeten bedwingen toen ik een werkgesprek had met één van mijn teamleden en ik haar zei hoe sterk ik vind dat ze bezig is :), gespannen borsten en precies kleine bultjes op... Ik hou me sterk en hou me voor dat ik het me allemaal inbeeld, maar ik kijk echt uit naar volgende week, dan weet ik hopelijk meer (ofwel ongesteld geweest ofwel getest en hopelijk dan positief...).

Succes allemaal! Benieuwd hoe het jullie vergaat!

Deel Deze Pagina