ik mag hier ook tussen , mama alex 23 jaar 2de ronde 2de kindje mijn nod is 3 augustus vorige ronde was een korte ,, hopelijk deze keer wat meer stabiliteit in mijn lichaam
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 Bekijk bijlage 506424 1 augustus (1) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 2 augustus (0) 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (1) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 5 augustus (2) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 6 augustus (2) Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 7 augustus (1) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Datumloos (1) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ Als je ook op de lijst wil of er moet iets aangepast worden kan je het in dik gedrukt aangeven, dan pas ik (Florina) het voor je aan. ------------------------------------------------------------------ Jullie staan erbij Madamev, mama Alex en Water27! Welkom
Goedemorgen dames, Zou iemand me op deze mooie lijst willen zetten op 6 augustus? 30 jaar, tweede kindje, ronde 14.
Laat ik ook maar weer een ronde meedoen op het forum Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 8, NOD 1 aug Ik zie dat er al meer meiden bijzitten die al heel wat rondes achter de rug hebben. Houden jullie elke ronde weer net zoveel moed? Bij mij wisselt het een beetje; van de ene kant denk ik 'nu moet het dan toch echt wel weer een keer raak zijn' en van de andere kant denk ik 'als het al 7 rondes niet raak is, waarom zou ronde 8 dan wel goed gaan?' Ik begin er wel echt moeite mee te krijgen, ook omdat ik het idee heb dat ik dat onzekere gevoel niet echt met iemand kan delen. VL staat er toch anders in (heeft ook geen last van mijn hormonen ) en andere vriendinnen/familie weet niet dat we weer aan het proberen zijn voor een tweede. Dus zodra ik weer voel of zie dat ik ongesteld word stort ik elke keer weer behoorlijk in. En gelukkig trekt dat na een paar dagen meestal weer bij, en kijk ik uit naar een positieve ovulatietest!
Oh ik kijk niet goed m'n nod wordt 7 a 8 augustus, sorry! Weet je wat, zet me nog maar even op datumloos dan geef ik zodra ik m'n eisprong weet door welke datum t wordt. Edit Heb ook alvast de volgende nod lijst aangemaakt (met jou mooie kleurtjes)want deze gaat maar tot de 7e natuurlijk.
Welkom allemaal ! Jaatje ik herken je gevoel helemaal hoor. We hebben afgesproken dat we allemaal op roze gaan deze maand ik voel me trouwens wel erg oud bij jullie jonge leeftijden haha
Haha niet zo voelen joh! En allemaal op roze lijkt me een super idee Doe mij net als water maar even op datumloos, moet ook nog even mijn eisprong afwachten. 23 jaar, 1e kindje ronde 2
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 Bekijk bijlage 506489 1 augustus (2) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 2 augustus (0) 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (1) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 5 augustus (2) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 6 augustus (1) Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 augustus (1) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Datumloos (3) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 11 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ Als je ook op de lijst wil of er moet iets aangepast worden kan je het in dik gedrukt aangeven, dan pas ik (Florina) het voor je aan. ------------------------------------------------------------------ Zo, iedereen staat erop!
Ik herken het (nog) niet, maar ik kan het me wel goed voorstellen dat je er best onzeker van kan raken. En het is natuurlijk ook zo dat als je eenmaal een aantal maanden bezig bent iedere maand op een gegeven moment erg lang duurt bij zo'n sterke wens. Hopelijk is het snel raak! Hoop voor je dat je een mooie test hebt deze maand! En je kan er hier natuurlijk altijd over kletsen Dankjewel, wat leuk! Welnee! Dat valt reuze mee! En dat maakt het toch weer wat meer divers
hoi dames , ik had me op deze lijst laten zetten omdat ik 2dagen bloed afveeg , maar het is zo weinig dat ik niet zeker weet of het mijn regels zijn . mag ik op deze lijst blijven staan , voor moesten ze het zijn ? dan staat mijn nod ineens juist in geval dat
Natuurlijk mag je op de lijst blijven staan Heb je roodbloed rond je nod ? Dan is het waarschijnlijk wel je menstruatie. De ene keer kan het meer of minder zijn dan de andere keren.
Dank je wel meiden. Ik hoop zo dat met mijn leeftijd het toch nog lukt en ook niet lang hoef te wachten. Ik ga eerst maar eens lekker op vakantie. Mijn eisprong valt precies de dag na aankomst in indonesia. Dus wordt nog spannend deze maand met een jetlag
Hoi dames, vandaag men ongi gekregen. Jammer.. Kan iemand me aan de lijst toevoegen? BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 MMM men Nod is 6 augustus. Thx alvast en veel succes aan iedereen!
Ja, natuurlijk! Hoe gaat het nu? Al doorgezet of nog steeds onduidelijk? Ik hoop met je mee! Dat komt vast en zeker goed! Wat heerlijk vooruitzicht, lekker genieten van jullie vakantie en zwanger terugkomen hoor!
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 Bekijk bijlage 506560 1 augustus (2) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 2 augustus (0) 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (1) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 5 augustus (2) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 6 augustus (2) Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 7 augustus (1) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Datumloos (3) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ Als je ook op de lijst wil of er moet iets aangepast worden kan je het in dik gedrukt aangeven, dan pas ik (Florina) het voor je aan. ------------------------------------------------------------------ Welkom BertxBirgit, je staat erbij!