Gefeliciteerd dames die positief getest hebben En balen weer voor de dames op rood 😔 Hier sinds mijn nod dag woensdag felle steken links 2-3 keer op een dag gisteren ook een keer aan de rechterkant.. Gisteren omowit getest maar mijn ongi is er nog steeds niet.. Nu weer felle steken links.. İemand bekend met zulke steken in of rondom je eileiders?
mamavannora jeetje zeg. Ik snap dat je het even niet meer begrijpt. zo raar als je je zeker weten zwanger voelt en helemaal dit gevoel herkent van de vorige zwangerschap. Voor alle andere meiden in spanning, ik hoop snel duidelijk!
hee Loeselein, Jaa ik voel ook men borsten niet, terwijl mijn vorige menstruatie voelde ik ze ook wat zwaarder en deden ook een beetje pijn. Ik wou vandaag naar de winkel gaan om 2 testen te halen 1 voor vanavond hahaha (kan het gwn niet laten) en 1 voor morgen ochtend. Maar ik durf eigenlijk niet Zo. Bang voor weer een Omo witte test. Laatst had ik een 2v5 gekocht van Kruidvat. En nu wil ik een action test wagen. Alleen weet het nog niet zo. Succes met het testen morgen!! Benieuwd naar de uitslag.
Bah wat rot. Had je je ei wel gevonden? Misschien dat je daar zulke rare klachten van hebt. Kan het anders ook niet verklaren. Weet wel dat er hier erg veel dames incl ikzelf door hun lichaam voor de gek worden gehouden. Hoop de 2e ronde meer geluk voor je!!
Dat weet ik niet. Ben in februari gestopt met de pil. Cyclus was 35 35 35 34. Dit is pas de eerste maand dat we het (zonder condooms) proberen. Dus had nog geen ovulatie testen gekocht. Dus geen idee of ik een eisprong heb gehad of wanneer dit is geweest. Ik ging uit van een cyclus van 34/35. Verdet geen verklaring voor mijn klachten. Geen logica en ben nog steeds niet ongesteld. Vind t heel raar allemaal. Volgens mijn man moet ik t nu "echt loslaten". Dat snap ik. Dat wil ik ook graag. Alleen doet mijn lijf dan gewoon heel vreemd. Ben nog steeds extreem moe. Wil het liefst de hele dag slapen. Totaal geen uithoudingsvermogen. Had 2 weken geleden een luchtweginfectie heb me toen ziek gemeld van mijn werk. Die luchtweginfectie is inmiddels over maar voel me zo algeheel beroerd en moe dat ik me nog steeds niet weer "beter hen gemeld". Heb gisteren middag mijn dochter naar t kdv gebracht zodat ik kon rusten. Heb geslapen van 12 tot 15.30. Moet heel vaak plassen. Zonder pijn. Dus een blaasontsteking lijkt me niet logisch. Heb last van mijn onderbuik na het eten. Mijn haar is stro. Mijn huid is voor mijn doen wonderlijk puistjes - vrij. Mijn borsten zijn enorm. Ben heel emotioneel. Snel hoog in mijn emoties. Ik slaap vooral snachts heel onrustig. Ik droom heel veel. Nare dingen. Iedereen gaat dood of oorlog misdaad ziektes.. En.. Hoe staat t dan met mijn cyclus? Heb ik wel of geen eisprong gehad? Of duurt mijn cyclus ipv 34/35 dagen nu ineens 45 dagen? En wanneer wordt ik dan wel ongesteld? Want pas dan kan ik afsluiten en verder. Pff erg onduidelijk en verwarrend allemaal.
Oh Help,net weer helderrood bloed met iets in.... Net als maandag..... Zitten blijven klein vruchtje!!! Bang
Oh moppie! wat angstig. Bloeden hoeft niet iets te betekenen.. ik hoop in jou geval ook! Maar ik ken de angst Laat het snel stoppen met bloeden Dikke knuff
♡NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡ 1 augustus (6) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 26 linde123 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mamavannora - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 augustus (3) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 3 augustus (3) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moppie35 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 Jippie27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 4 augustus (4) Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mirte85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 27 - MMM Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 - MMM Aag - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 5 augustus (7) Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Perdiz - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM SanneMor - 29 jaar - 2e kindje - ronde x 6 augustus (4) Loeselein - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde x Fozzie108 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 17 wianhalu - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 augustus (3) Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Buiten de lijst (3) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Testje - 26jaar - 3e kindje - ronde 5 Iset - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 35 Wachtbankje (15), Zwanger (5), Ongesteld (8), MMM (4), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2)
Zet mij dan maar minstens op blauw. Nog steeds geen menstruatie. Maar ben "het wachtbankje" ook zat 😉
Hee positieve testers gefeliciteerd!!!🎉 Perdiz, bij jouw nog niks echt doorgebroken, vreemd hoor! En mamavannora, begrijp dat je teleurgesteld en verward bent, de bloedtest laat niks aan de wensen over. Ws komt je menstruatie pas als je het idd wat zult loslaten, afleiding zoeken misschien? Hoop dat jij en nog een paar dames gauw duidelijkheid krijgen. Ik heb nu zelf bruin verlies... Dus verwacht toch dat ik ongesteld ga worden. Nog steeds paar symptomen, althans zo noem ik het maar🙄, maar dat zal dan wel van de aankomende menstruatie zijn.. Voor de dames op rood, sterkte! Volgende ronde maar weer ervoor gaan.
Ik heb net getest en helaas weer Omo wit Morgen is mijn nod heb verder geen symptomen Behalve wat menstruatie krampen
Hoi hoi allemaal! Zo balen.. dames in het rood.. zijn er altijd veel te veel. ik heb nauwelijks van me laten horen afgelopen tijd😉. Had geen zin om er zo mee bezig te zijn.. ik heb ovulatietesten gebruikt en geen piek gevonden helaas. Dat maakt dus dat ik deze ronde als vrij kansloos zie. Vandaag zou uiterlijk mijn nod zijn.. en heb al 2 dagen last van menstruatie achtig klachten maar de menstruatie blijft nog uit. Dat geeft toch ietsje hoop.. maar ag. Gefeliciteerd hoor voor de roze meisjes.. superfijn voor jullie!! Liefs!