Dames ik loop te trillen hier ! Zonet ff weer naar mijn test gekeken van een half uur geleden en zie een lichte streep!!!! Hoe kan ik een foto plaatsen????
Proficiat voor de zwangeren! Balen voor de meiden op rood maar laat de moes niet zakken he! Dikke knuf!
Jippie ik zie hem ook! Wianhulu jij had toch ook al een positieve test? Balen zeg zoveel dames op rood.
Goedemorgen dames Ik mag ook op rood ben net aardig ongi geworden. Jammer dat er idd zoveel rood bij zit deze periode. Op naar de volgende ronde Dikke knuf voor alle rode dames
Huh jippie?.snap niet hoe dat kan. Is kruidvat 2v5 toch? Heb daar nog nooit een inddroogstreepje op gehad
Ja dat is kruidvat 2v5.. İk snap het ook niet.. Maar bij de tweede test had ik niet heel veel urine
Net even bij kruidvat geweest om de twee testen te laten zien.. Mevrouw die mij hielp twijfelde ook heel erg. İn de winkel zagen we bij beide testen een streep. Ze gaf mij een gratis test 2v5 heel lief en adviseerde mij om morgenvroeg opnieuw te testen
Meiden hoe hou ik geduld.. Wij gaan over 2 maanden verhuizen en kan het niet meer opbrengen om geduldig te zijn wil zo graag naar ons nieuwe huis!
Hier is hij nog niet helemaal goed op gedroogd. Het rondje waar je urine indruppelt is hier nog geel.