Ik heb ook vaak van die combi's bij de kv. Laatst op vakantie gingen er ook tampons, zwangerschapstesten en ovulatietesten in de koffer Nu bij de ah 3 doosjes tampons voor 5,- gezien, maar ik ben optimistisch en heb lekker maar 1 doosje gehaald!
Haha, wel goed voorbereid! Ik heb de ovulatietesten al klaar liggen, en zwangerschapstesten heb ik ook nog😜 Gewoon elke keer als ik de drang voel om te testen ga ik hier iets posten 😁
Hier vandaag ongi geworden. Dus ik kom me ook aansluiten bij deze lijst. Mn nod is 6 augustus. Ik ben 30 jaar en tis ong de 8e ronde. Heb niet goed bijgehouden. En we gaan voor ons 2e kindje. Hopend op veel roze in deze lijst!
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 Bekijk bijlage 506680 1 augustus (2) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 2 augustus (0) 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 augustus (4) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 6 augustus (3) Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 7 augustus (1) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Datumloos (3) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ Als je ook op de lijst wil of er moet iets aangepast worden kan je het in dik gedrukt aangeven, dan pas ik (Florina) het voor je aan. ------------------------------------------------------------------ Minimiep en Mixed, jullie staan erop! Succes allebei deze ronde
Ik hoop hetzelfde met mijn leeftijd, maar in een eerdere NOD lijst waren er ook vrouwen van onze leeftijd waarbij het ook is gelukt. Al heb ik bij mezelf het idee op de een of andere manier dat het bij mij niet gaat lukken.
Haha Goed voorbereid in ieder geval en maar hopen dat je die tampons grotendeels voor niks hebt gekocht! Jeetje, wat heftig elke week migraine! Super dat je daar geen last meer van hebt gehad, moet wel een verademing zijn lijkt me. Denk je eraan om ook na een zwangerschap op andere anticonceptie over te stappen? Ah, dankjewel ! Hoop dat het een knalroze lijstje wordt deze maand meiden! Spannend! Heeel veel succes Laat je weten hoe het is gegaan? Wat naar Hopelijk is het gauw weer over en kan je weer op naar een nieuwe poging! Fijn vooruitzicht dat jullie ook nog op vakantie gaan, waar gaan jullie naartoe? Jopen dat je dan zwanger terug mag komen Leuk om te lezen Laten we het hopen! Heel graag gedaan!
Yeeeeeeeh ik ben geslaagd voor mijn taekwondo examen. We zijn weer een band hoger joepie !! Sorry moest het even kwijt 😁 Nu gaan we aftellen.. Nog 7 nachten en dan op vakantie yes 👍🏻 Ik ga vrijdag toch beginnen met ovulatie testen 😁
Florina dankje. We gaan gewoon in nederland heb nog niks geboekt. Hier toch zo raar. Donderdag voortekenen van ongi dooor bruine sliertjes. Dvrijdag zette het soor maat echt extreem ben ij niet gewend. Sorry voor de details maar het bleef maar.komen zeg maar heel vaak verwisselen. Gister was het al bijna niks meer. Nu is mijn temp omhoog na 36.8. Andere cyclussen was ie voor mijn ei niet hoger als 36.6. Heb wel erg last van mijn keel maar verder voel ik me prima dus dat zal het toch niet zijn? Vind het een rare ongi dit x. Terwijl het dus die ene dag wel zoveel was dat het wel echt een menstruatie is.
Ik meld mij ook. Kan iemand mij bij datumloos toevoegen? Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Na deze ronde gaan we naar de huisarts. Ik kijk er naar uit.
Hier is de ongi vandaag pas echt door gebroken. Dus mn nod mag een dag verplaatst worden naar de 7e. Alvast bedankt!
Ik had afgelopen maand ook heel erg. Daarbij ook flinke krampen wat wel op rug weeën leek. Mijn arts vertelde dat dit een vroege miskraam kan zijn geweest die zich niet goed heeft ingenesteld. Je lichaam schijnt het dan wat harder uit te stoten omdat je extra dik slijm heb opgebouwd in de baarmoeder. Officieel noemen ze het nog geen miskraam omdat het voor de verwachte menstruatie is gebeurt. hij vertelde ook dat bij mij ivm leeftijd 38 jaar de kans op innesteling 55% kans is en dat het dus vaker kan voorkomen zulke heftige menstruaties. Mijn arts heeft mij wel gerustgesteld dat het vaak wel een keer goed komt dus daar gaan we voor
Dank je wel !! Ik ga nu flink trainen voor de black belt. Maar ik hoop dat ik het even mag uitstellen omdat er een zwangerschap tussendoor komt
Dank je voor je reactie anak. Dat vroeg ij me zelf ook al een beetje af. Idd erg last van de rug enz maar vooral ook veel in een keer en beurs gevoel van onderen.
🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀 Bekijk bijlage 506762 1 augustus (2) Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jaatje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 2 augustus (0) 3 augustus (1) Mama alex - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 augustus (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Fay83f - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 augustus (4) Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Heidime - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 10 MiniMiep - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 6 augustus (2) Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 - MMM 7 augustus (2) Clueless01 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mixed - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos (4) MadameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 14 Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ Als je ook op de lijst wil of er moet iets aangepast worden kan je het in dik gedrukt aangeven, dan pas ik (Florina) het voor je aan. ------------------------------------------------------------------ Isolt, je staat erbij! Mixed, heb je verplaatst
Gefeliciteerd!! Wat goed! En bijna op vakantie, dat schiet ook al op. Welke ga je gebruiken? Leuk! Apart hé? Hier deze maand ook een hele aparte menstruatie zoals ik het niet gewend ben. Het blijft af en toe een raadsel wat er daar binnen allemaal gebeurd.. Hopelijk is het niet nodig! Maar ik kan me indenken dat het wel een fijn idee moet zijn dat de volgende "stap" niet ver is na zoveel rondes. Hoop dat je heel snel zwanger bent!
Jaaaah gefeliciteerd Anak!!! Goed gedaan MadameV misschien idd een vroege miskraam. Mijn menstruatie is ook anders nu, voel het er letterlijk uit lopen en nu op dag 3 is het bloed al bijna niet meer helderrood. Hoop voor ons allemaal dat er deze keer veel meer roze op de lijst komt, de vorige lijst was maar een trieste bedoeling met al dat rood. En hoop dat het voor mij nu met ronde 10 ook eens eindelijk raak mag zijn.
Florina, ik gebruik de zwanger en kids ovutestjes. die zijn goed en makkelijk mee te nemen nog anoniem deze maand gaan we gewoon allemaal op roze. We gaan er voor