Ze willen het spannend houden ik moet om 2 uur terug bellen.. Uitslag nog niet bekend.. Maar ik probeer stiekem om 10 uur nog eens haha
Ennn geen hcg hormoon in mn bloed.... Nou mn lichaam houdt mij mooi voor de gek zo te zien.. Maar waarom zijn mijn tepels dan pijnlijk? Moet wachten tot maandag als het dan nog niet doorbreekt weer HA bellen... Pfff.. Niet leuk dit
He jemig, weer z'n raar geval. Wat ontzettend rot. Wat gebeurd er toch allemaal in z'n lijf! Hoop snel duidelijkeid voor je. Zojuist een vriendin bevallen van een prachtige zoon. Jeetje, wat wakkert dat een oer gevoel aan zeg.. Wist dat ik graag n kindje wilde maar nu word het toch echt klapperende eierstokken. Hoop voor ons allemaal snel een wondertje!!
Wat jammer Jippie, hoe lang is je cyclus nu al? Hopelijk volgende ronde wel raak he! (Of mss nu al als je ei nog maar net geweest is ) Appelsientje, ik ken het gevoel. Mijn zus én mijn broer kwamen rond nieuwjaar zeggen dat ze een kindje kregen. Toen waren wij net begonnen voor de 3de. Mijn broer is 19 juli papa geworden. Dat steekte toen wel enorm dat het nog altijd niet gelukt was. Gelukkig ondertussen wel raak want men zus is voor over een week. Ik weet niet hoe ik zou gereageerd hebben als we dan nog niet zwanger moesten zijn, ook al ben ik super blij voor hen! Als je een kinderwens hebt wordt die precies bij elke bevalling of zwangerschap dat je van hoort alleen maar groter! Veel succes in deze ronde!
Nou had niet verwacht maar jeetje.. Wat n heftig onderbuik gevoel haha. Dolblij voor ze! En wij gaan nu pas (hopelijk snel) ronde 2 in.. Dus ik mag echt nog niks zeggen hoor.. Maar die kriebels! Jeetje! Gefeliciteerd! Lekker gaan genieten! Hoop dat snel kan meepraten over zwanger zijn. Ben alleen al zo nieuwsgierig naar hoe dat zal zijn/voelen.
Toch vreemd z'n uitschieter.. Ik had afgelopen ronde ook 42... Maar bij mij zit er nog totaal geen houvast in. Hoop dat dat snel beter word. Miss die pijnlijke tepels toch van je ei? Heb ik ook, doen al pijn als ik ernaar kijk.
Als je nu of morge of zo je ongi krijgt zou het nog 'normaal' zijn. Je hebt al eens een uitschieter gehad zie ik en niet zo heel stabiele cyclus. Maar als het nog een week uitblijft is het idd maar raar Hopelijk heb je snel duidelijkheid want dit is ook maar nix! X
BertxBirgit ik wacht af.. İk zie dat jij ook een x 71 hebt gehad.. Dat is wel heel lang. Hoe kwam dat?
Ja, meer kan je spijtig genoeg niet doen he ik ga het hier wel een beetje in het oog houden zodat ik weet hoe het met jullie gaat. Haha ja, 71. Dat was best normaal hoor toen is pas men eerste ongi terug doorgebroken na men bevalling
Nou hier eindelijk duidelijkheid. Van de week weer bij de huisarts geweest omdat ik al een week telkens buikpijn had. Volgens de dokter kon dit wel vaker voorkomen als de menstruatie op zich laat wachten. Bloed getest voor de zekerheid. Vandaag uitslag. Alles is ok. Maar heb ook al een paar dagen ineens weer puistjes dus dacht misschien komt het er dan toch aan. En ja hoor. Uitgerekend vandaag is daar ein...de...lijk.. Die stomme ongesteldheid. Pfff. Na 46 dagen. Volgens de huisarts kon het zou zijn dat (omdat het nu zo lang duurde) mijn klachten van PMS konden zijn. Waar ik normaal nooit last van heb. Of toch "schijnzanger" omdat je het graag wilt en er te veel mee bezig bent. Dat je geest je lichaam voor de gek houdt en andersom. Nou... dit was de 1e ronde voor baby nummer 2. Dat belooft nog wat!!!
Gelukkig mamavannora! Eindelijk! Mss volgende tonde het ietsje rustiger aan doen Veel succes in ieder geval! X
Ja gek genoeg, ben ik nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden. Wat een gedoe zeg!! Maar ik mag eindelijk op rood. Iemand nog tips voor de volgende ronde? Hoe moet ik nou rekening houden met vruchtbare dagen als mijn cyclus van 35- 35- 35- 34- nu ineens 46 is?
Valt niet zo veel over te zeggen he. Als je echt alleen wil klussen op de vruchtbare dagen zou ik ovutesten aanraden. Maar als je gewoon altijd voldoende sex hebt is dit helemaal niet nodig en heb je zowiezo voldoende kansen tijdens je vruchtbare dagen. De ovulatie is bij de meeste vrouwen +/- 14 dagen voor je ongi. Maarja, daar ben je op voorhand wel niets mee
Ik deed de 1e ronde ovu testen.. Ook beetje om inzicht te krijgen gezien de onregelmatige cyclus. Nu ronde 2 probeer ik echt niks te doen om er gewoon minder mee bezig te zijn. Wat we wel doen is om de dag het gezellig maken. (Vind manlief zoooooo vervelend haha)
Ja misschien moet ik maar gewoon niet aan de ovulatie testen. Er niet zo "mee bezig zijn". En gewoon lol maken en het fijn hebben samen. "Uit liefde geboren" klinkt leuker dan.. "na uitvoerig wetenschappelijk onderzoek geboren" 😉